owjaah trouwens nog meer mensen problemen met firewall: beperkt op de 360 met de kpn experia box...? weet iemand toevallig de poorten die je moet open zetten
Tja ik hb wel cdjes en ik brand ook, maar bij het rippen zie ik het teken dat hii het niet kan overzetten. Heel raar. Bij 1 song doet ie het. En nu pakt hij de cd's zelfs niet.
Als je pc en xbox aan dezelfde router zitten raad ik het echt aan om ze te laten streamen werkt echt perfect al heb ik het alleen nog maar met ajax gedaan
zoals andere al gezegd hadden maak een audio cd met de 'chants' of muziek die je voor/na/tijdens de wedstrijd wilt horen. stop de cd in je xbox en ga naar 'audio library' als het goed is staat daar iets in de trend van 'disc' klik daarop en nu staat er als het goed is een kopje 'rip cd' klik dan daar op. (de nummers worden nu van je cd naar je hdd gezet) haal je audio disc eruit en ga in je 'audio library' naar harddisk, klik de nummers die waar je een 'playlist' van wilt maken aan en klik 'add to current playlist'. ga daarna naar 'playing now' en klik 'create playlist' en geef je playlist een naam. pleur nu je fifa disc erin en start het spel op. zodra je in de arena zit klik je op start waardoor het menu opkomt, en ga naar 'my fifa 11' daar zit als het goed is een kopje 'chants etc.' vanaf hier moet het je denk ik ook wel lukken, zou dat nog niet lukken.... dan hoor ik het wel...
En hoe doe je dat? Deze Cdtjes heb ik: Philips CD-R, 700Mb, 80min, 52x speed. Toch kan de xbox het niet lezen.
Heb dezelfde Cd's als u gebruikt. Welk brandprogramma gebruik je? Het is van belang dat je een nummer erin zet, en geen mappen gebruikt! Daarnaast moet je een gewone audio cd maken. Geen MP3 cd of Dvd... Dan zou je via de Music Library naar Current Disc moeten kunnen gaan. Vervolgens speel je de Cd af? Lukt dat wel? Dan staat er onder de play knop "Rip Cd".
Dit had ik ook, je moet een wat duurdere CD pakken en zorgen dat je gewoon met Nero brand op een PC dan werkt het. Heb ook 2 CD's vernaaid toen ik met een standaard supermarkt cd'tje probeerde die ik via mijn laptop brande. Zie trouwens dat je een philips CD gebruikt dus daar zal het niet liggen, brand je wel met een goede pc brander en nero?
Ik heb een premium account gekocht om alles eraf te halen dus mocht iemand iets nodig hebben van de chants etc dan meld t maar upload ik ze via een gratis site.
Weet iemand of deze chants ook online zijn te gebruiken , en of jouw tegenstanders jouw chants dan ook horen. Zou voor mij de enige rede zijn om moeite te doen om chants te importeren.
Ik brand met een laptop, en ik heb al echt 20 cdjes gebrand die het prima doen op bijv. een sterio. Ik ga Nero dan wel morgen downloaden en meteen nieuwe cdtjes halen. Komt vast wel geod Naja, ik gebruik geen mappen en ik brand met Media Player
Ik doe echt precies wat jij hier opnoemt. Ik brand gewoon via Media Player, en brand een Audio CD daar. Maar hij leest 'm gewoon niet. Heb trouwens CD op laptop geprobeerd en daar kan ik de CD gewoon afspelen. Dus ik weet echt niet wat ik fout doe. Kan iemand mij aub helpen
Het is mij gelukt aan de hand van de stream optie in WMP. Hierdoor moet je niet Current Disc maar Computer selecteren, dan selecteer je daar je playlist die je in WMP gemaakt hebt en kan je ze in het spel zetten. Wel vind ik het wel enorm zacht inderdaad.. Waardoor het niet echt de moeite waard voor mij is. Of heeft iemand een oplossing voor het zachte geluid?! Enige nadeel is wel dat je je PC aan moet hebben voor dit alles Groetje
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen??? Heb via Windowns Media Player een Audio CD gebrand, heb met NERO een Audio CD gebrand en nog steeds leest de Xbox mijn schijf niet. Terwijl ik gewoon CD-R heb en geen mapjes gebruik. Ik weet echt niet wat ik fout doe. Dus kan iemand mij aub helpen want ik word hier echt niet goed van.
Rip CD Ik heb een paar chants op een cd gebrand via Windows Media Player. Ik krijg ook te zien dat ik de cd kan rippen. Maar als ik de CD heb geript dan krijg ik zo'n raar tekentje achter de tracks die ik op de cd heb gebrand. Zo'n rondje met een streep er doorheen.. Wie heeft dat zelfde probleem en wie kan me daarmee helpen want daardoor kan ik denk ik geen playlist maken en komt die daardoor ook niet zichtbaar in fifa 11. Help me aub