1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 Chants

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door supremacy, 29 sep 2010.

  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Iemand?
     
  2. Bianconero92

    Bianconero92 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat raar.
    Sommige kunnen gewoon met WMP branden.
    Ik heb nu al 3 CD's gebrand met Nero, Itunes en WMP en alle 3 leest mijn XBOX ze niet.
     
  3. kevinho040

    kevinho040 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    Het ligt aan je brander! Ik heb 2 CD's verpest die ik via mijn laptop brande, ze werkte ook op de laptop en op de xbox maar rippen mislukte! Brand met een goede PC brander en het werkt ;)
     
  4. kevinho040

    kevinho040 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die problemen heeft met de CD's die niet kunnen worden geript maar wel gewoon kunnen worden afgespeeld, PROBEER EEN GOEDE CD BRANDER VAN EEN PC DUS NIET EEN VAN EEN LAPTOP. Bij mij werkt het gewoon perfect nadat ik hem via een PC heb gebrand!
     
  5. 106153

    106153 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijker kan niet..
     
  6. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het proberen!;)
     
  7. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow alle chants die ik heb gebrand worden versneld als ik de cd in xbox stop, vreemde is dat gewone muziek op de cd t wel goed blijft doen.

    Iemand enig idee waar het aan ligt?
     
  8. Bianconero92

    Bianconero92 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het weten als het wel met je PC is gelukt.
    Want ik brand ook via mijn Laptop en het lukte niet.

    Heb via WMP, Itunes en zelfs via Nero geprobeerd, maar alles werkte niet.
     
  9. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is me gelukt alleen ik hoor het nu niet in de wedstrijd...
    Playlist gemaakt, alles gelukt. Kon het ook in fifa vinden maar dan heb ik een opkomst liedje en een doelpunt liedje en die komt dan gewoon niet. Het liedje voor publiek hoor ik ook niet.. Weet iemand daar nog wat op?
    Ik heb het gebrand via Nero en dan muziek --> audio cd maken, en toen lukte het opeens wel. Maar nu heb ik weer een ander probleem dus.
     
  10. Diekhuuzen

    Diekhuuzen Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alles op een cd gebrand met Nero, en ja gewoon als audio-cd. Op de xbox speelt ie alles keurig af, maar ik kan niet op 'rip cd' klikken. Ik snap er echt niks van en het is ook niet echt een bekend probleem volgens mij, dus ik vraag hier maar eens naar een oplossing.
     
  11. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mij lukte het wel via nero en dan audio muziek. Alleen mij volgende probleem is dus dat ik het niet in de wedstrijden hoor en alles heb ik er ingevoegd..
     
  12. kevinho040

    kevinho040 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De chants per club toegevoegd via FIFA? Je moet per team een playlist maken. Stel je hebt 95 nummers op je CD gezet en song 1 t/m 14 is arsenal moet je de rest wissen uit je playlist hem dan opslaan als ARSENAL en daarna bij mijn audio in FIFA bij arsenal toevoegen, en zo dus elke keer je playlist van 95 nummers openen en verwijderen welke nummers niet van een bepaalde club zijn, dan opslaan onder de teamnaam.
    Bijvoorbeeld:
    Arsenal 1 t/m 14
    Ajax 15 t/m 20
    Chelsea 21 t/m 27 en zo verder.... Je moet natuurlijk wel even luisteren op welk nummer welke chant staat aangezien je na het branden geen namen meer ziet maar alleen "nummer 1,2,3,4 etc"
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  13. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alles heb ik goed gedaan wat hier op het forum stond. Playlist gemaakt voor een bepaalde club. Kon het ook vinden in fifa. Heb het erin gevoegd. Doe ik bijvoorbeeld alles uit, om dan misschien toch nog het opkomst liedje te horen maar dan hoor ik ook niks. Ik probeer het nog wel een keer want het moet en zal lukken! Maar als je nou een supportersliedje erop heb staan, moet je dan de muziek van de supporters wat zachter doen om het te horen of niet? Want ik lees ook soms dat het niet zo goed te horen is?
     
  14. Bianconero92

    Bianconero92 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Thomas, dus jij brandde eerst op laptop en toen las die je schijf niet en toen je met PC brandde lukte het opeens wel?

    Want ik heb via Nero, Itunes en WMP op mijn laptop gebrand en toen deed die het ook niet.
    Dus dan zou bij mij de rede zijn dat die het niet doet, mijn laptop.
     
  15. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb alleen maar laptop thuis, dus ik had eerst media player gebruikt om te branden maar toen kon die hem niet rippen. Daarna Nero en dan audio CD maken en toen ripte die hem opeens wel. Alleen ik heb nu dus een ander probleem over het geluid dat ik niet hoor. Maar ik hoor wel de tracks als ik die afspeel op me xbox..
    echt vreemd dit. Weet iemand daar wat op!?
     
  16. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels wat ervaring met de chants etc.

    Wat tips voor de mensen die problemen, brand de cd's met Nero. WMP geeft problemen tijdens het rippen op de xbox van de cd. Ik zelf gebruik een Cd-Rw waardoor je de cd steeds opnieuw kan gebruiken als een soort usb-stick.

    Zoals de meesten wel ondervonden hebben is de entrance muziek is die wat zacht. Op een ander forum is het programma MP3Gainer als tip gegeven. Daarmee kan je het volume van de bestanden opkrikken. Het handige is dat het kan voor een hele map waardoor alle bestanden in die map het zelfde volume krijgen. Ik zelf heb de entrance verhoogd naar 105db en de chants ook naar 105db. Ingame heb ik het publiek op 4 'balkjes' gezet. De entrance wel volledig.

    Heeft iemand een idee hoe het probleem met de Arsenal chants die in verschillende wedstrijden te horen zijn verholpen kan worden?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Geniaal, heb de chants van Barça nu en klinkt echt geniaal. Heb nu geen CD's meer, dus even wat nieuwe halen voor wat muziek en nog meer chants. :+
     
  18. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet dat om je chants geluid te verhogen? Moet dat je dat al doen voor dat je ze op een cd brand of later pas? Kan iemand dat ff duidelijk uitleggen? Alvast bedankt!
     
  19. Bianconero92

    Bianconero92 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dat Cd Rippen doen dan.
    Want ik heb met Nero, Itunes en WMP gebrand en bij allen gaf die aan:

    Reading en daarna gewoon Open Tray.
    Ga ik naar Music Library en daar kan ik Current Cd ook niet klikken.

    En ik heb gewoon CD-R en ik heb gewoon Audio Cd aangevinkt, dus ik weet niet wat ik fout doe.
    Ik brand trouwens op de laptop.
     
  20. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb et gedaan voor k ze heb gestreamed en werkt prima!
     

Deel Deze Pagina