Weer klaar kinders? 1: Schelden op een forum is niet cool. 2: @ Thomas; gebruik aub de edit-knop als je nog wat wilt posten.
Inderdaad, het is een begin. Vind het al best leuk bedacht eigenlijk, hopelijk gaan ze het volgend jaar nog iets beter uitwerken .
Vraagje Hallo mensen, Ik heb een vraag. het hele verhaal hoe ik de chants moet rippen en hoe ik het op mn xbox moet zetten op fifa is mij duidelijk, maar omdat ik een een arcade heb en dus geen harddrive vroeg ik me af of je als de chants op fifa11 heb gezet je harddrive nog van toepassing is. Mijn vriend heeft namelijk wel zn harddrive en als ik de harddrive niet verder nodig heb na het downloaden op het spel zou ik ff die harddrive van hem kunnen lenen maar weet iemand of het uberhaupt kan?
Bij de instellingen kun je zelf het volume van verschillende geluidsbronnen aanpassen, zoals commentaar, stadiongeluid, ik zou daar eens kijken.
ik heb een ander soort cd gebruikt, het is wel een cd-r vervolgens brand ik 99 nummers erop, namelijk allemaal chants en goal tunes ik doe de cd in mijn xbox, start de cd. Ik krijg het scherm met alle 99 tracks die ik kan afspelen ik klik op rip cd ik selecteer alle liedjes en klik op rip cd ik verander de naam van het album en klik op "save changes" vervolgens gaat hij bezig, en er staan 2 kolommen: Title Track 01 track 02 enz En daarnaast staat Status bij elke track staat nu bij status een soort van stopteken, een rondje met een streep erdoor hij is dus niet geript naar de hdd IK SNAP HET NIET alles lukte, behalve dat. Ik heb het met een andere cd geprobeerd met het liedje "Get Shaky", dat lukte allemaal, maar ik kan de liedjes van deze cd gewoon niet rippen naar mijn hdd het gaat hier wel om een cd-r, die de xbox wel gewoon leest ik word er gek van AUB HELP