1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 11] Corona Eagles FC (Spelers gezocht!)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FIFAFEYENOORD94, 7 dec 2010.

  1. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment is alleen joost online en luukie reageert niet, niet echt ideaal maar we hebben net 1-1 gelijkgespeeld met doelpunt van één of andere dramatische klisomovich!
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat potjes gespeeld?
     
  3. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel een paar, we speelden echt tegen een team met allemaal geweldige pro's en ruim 5000 punten en daar wonnen we 2-1 van, 2x een voorzet van mij richting de tweede paal en kopbal (1 van mijzelf any speler, 1x joost)
    Ook nog 1 gelijk en 1 verloren.
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus Joost zit vanaf nu bij het team neem ik aan?:b:
     
  5. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Joost komt ook op dit forum & hij zal de positie CVM opvullen, deed hij vandaag erg leuk & fris & fruitig!
     
  6. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen nog online ? Kwas uit eten en biosje pakken (Newkids Turbo (A)) En alleen nog CB ? is middenveld ook nie belangrijk dan :p beetje vleugels die mee kunnen aanvallen etc ? En eeuhm mss is het handig als jullie me even een club invite sturen :p anders wordt het moeilijk joinen !

    Greetz
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil je best als rechts/links mid, of spits ;)
     
  8. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    • GK eventueel reserve ANY = Richardbakker

    • CV '' '' = (gezocht!!)

    • CM '' '' = Joostokp

    • RV '' '' = Luukie09

    • SP '' '' = Jin Rezar

    • 1st ANY + LV + © = Jeffrey SCF
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond half 10 ongeveer ofzo?
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Corona Eagles spelers,

    Ik las dat jullie graag mee wilden doen met de Club Competitie! Erg goed nieuws. Om het team in te schrijven moet je echter het volgende doen:

    - Maak een topic aan bij Clubs vs Clubs bij het subforum 'Inschrijvingen'. In dit topic vermeld je alle gegevens van je team (dus clubnaam, wie de aanvoerder is en welke spelers meedoen)
    - Alle spelers moeten een account maken op www.weare11.org , elke speler laat ook een berichtje achter in het aangemaakte topic voor bevestiging van deelname.
    - Als iedereen dat heeft gedaan is ook Corona Eagles definitief ingeschreven!

    Veel succes :)
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeffrey en mede-spelers.

    Ik ben momenteel GK maar vind het toch tegenvallen. De CPU doet het meeste werk uitzichzelf, en kan dus zelf vrij weinig doen op die positie.

    Als het kan zou ik LM of RM of CB, laat maar weten. Ik wil het liefst op het middenveld
     
  12. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf zou zeggen laat het verdedigen aan de ANY over... Maareuhm ik heb nog steeds geen club invite :mad: ik wil nou wel eens een potje met jullie spelen hoor !

    greetz
     
  13. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder heb ik mss wel interesse om vervangend ANY + Coach te worden, of het iig te proberen, aangezien ik het idee heb dat ik meer of iig op andere tijden online ben als Jeffrey ! :p Maarjah mss is het handig dat jullie mij alvast even toevoegen @ Xbox live :)

    Greeetz
     
  14. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Richard, ga A.U.B. CB: een centrale verdediger in onze club zou een enorme uitkomst zijn!
     
  15. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    P.S. Jin & Joost, ik viel er net helemaal uit:
    - Kreeg zwart beeld op FIFA
    - Can't connect to XBOX LIVE Party
    - Viel uit XBOX LIVE
    - Kan nu niet online komen (zit nu ff een modem-reset procedure te volgen, wellicht dat het werkt)
     
  16. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja we hadden het in de gaten :eek: maar Joost en ik hebben het potje gelukkig toch nog weten te winnen met 3-2 :D En eeuhm ff inhaken op dat CB verhaal... ik denk toch echt dat pro's vanaf het middenveld het belangrijkst zijn (om zo doende een goeie aanval te kunnen opbouwen) + als jij als ANY zijnde een cb hebt lopen tussen je eigen verdedigers is het mss wat misleidend en trek je wss eerder gaten in de verdediging... maarjah das mijn visie :p

    Greetz... ow ik ben btw nu ff douchen, ben er rond 7 uur weer... hoop dat jullie dan ook weer van de partij zijn ! Eerste paar potjes gingen helemaal nie verkeerd !
     
  17. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zelf ook nog deel uitmaken van de aanval aangezien ik daar kan meevlammen, vandaar en ps Xbox doet het weer ik kom er nu aan
     
  18. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah snap ik :p maar ik bedoelde ook gewoon dat jijzelf de LS positie dan blijft bekleden ;) ik kom er nu ook aan

    Edit :

    Jef ??? Ik zie je niet man ??

    Edit 2 :p : Hey is het mss ook ff goed idee om elkaar ff op MSN te hebben ofzo ( communiceert mss ff wat soepeler en sneller )

    Mijn MSN is iig Mike-Jonkman@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  19. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er nog mensen we zitten nu met ze tweeën, ik en Jin.
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan vanavond weer
     

Deel Deze Pagina