Ik wil nog wel ff frustratie wegspelen Maar dan moet er wel nog even iemand komen! Nou, dat gaat hem niet meer worden
Fuck, twee mooie goals gemaakt gister maar beide niet kunnen opslaan omdat beide tegenstanders weg gingen. O.a. een omhaal binnenkant paal vanaf de achterlijn. Echt klote trouwens die laatste pot. Sta je 2-0 voor, wordt ik van XBL gekicked en in de 80'ste minuut loopt hij bij Remco en Robin vast. Vervolgens duurt het een half uur en is Robin TV kijken, gaat hij ineens verder en speelt Remco alleen. En dan 'leaven' wij omdat Robin niet reageerde en de computer zijn char overnam waardoor alleen Remco nog speelde. KUT EA SERVERS, BURN!
Sorry, ik spreek geen Frans. Ik wil nu wel clubben, als je dat bedoeld tenminste. Maar m'n internet doet gaar, ik kan niet connecten op Live.
Dude, serieus.. Frans? Of was dat sarcasme? Dat is Duits gekk! Maar ik kan vanaf 8 ongeveer pas, miss wat eerder.
Sarcasme, dude. Is goed, dan kom ik ook wel rond 21.30 online, kunnen we mooi met Godsmack, jij & ik clubben.
Gisteravond ging wel lekker, Godsmack z'n eerste hattrick is een feit. Jammer dat Reuj beide potjes erge last had van lag. Fix je connectie!!11!1 Wel beide dik gewonnen though, of waren het er drie? Anyways, vanavond ben ik waarschijnlijk weer online en Remco is er dan ook.
Jonge ik heb nooit lag weetje, de AIVD zat gewoon achter mij aan ofzo en dan stelen ze mijn Internet. Maar ik heb ze al weggestuurd dus heb geen lag meer als het goed is.
Zou graag in het weekend een potje met jullie meespelen, als jullie dan ook kunnen natuurlijk! Mijn broer gaat van donderdag tot maandag naar Duitsland, dus dan kan ik wel een potje spelen. Ben vanaf vrijdag 11:00 tot zondag 00:00 beschikbaar .