BUMP Wie wil er weer clubben dan? Ik, Remco en Godsmack zijn er nog steeds. Reuj, Robbin willen jullie weer aan de slag bij de Toppers? Goede tijden herleven.
Mooi, Remco doet ook graag mee. Heb er weer zin in om af en toe ff te knallen. Zal Reuj en Robbin wel ff een message sturen op Xbox Live later. Onze statistieken zijn nog steeds goed trouwens! Oja, en ik heb SammyR uit de club getrapt. bye bye, zwaai zwaai.
Vanavond t/m donderdag zal wel moeilijk worden ivm de CL en EL denk ik. Wat komt jou goed uit, Ricardo?
Aight nice! Vanmiddag zou ik wel kunnen, vanavond ben ik het PSV stadion te vinden voor de spannende wedstrijd..
Zeker! Vanavond half 8 gaan we weer ff wat spelen. Jammer van de laatste 2 verlies beurten gisteren maar gelukkig hadden we 80% van de games gewonnen. Vooral die match tegen die clown die 4x scoorde was erg irritant.
Overigens vind ik dat de opstelling 5-2-1-2 met z'n vieren wel goed loopt, maar soms mis ik net even die extra diepe verdedigende middenvelder bij een counter van de tegenstander. Misschien een goed idee als Arti & Godsmack in het veld af en toe wat wisselen? Dat de één wat dieper gaat spelen dan de ander zeg maar. Of we zouden iets als 5-3-2 kunnen spelen?