1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Thanx man ff downloaden.
     
  2. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Leuk altijd Fifa VS PES oorlog :lol:

    En ja ik ga PES ook wel testen nu ik al die goede reacties lees..
    maar om nu ineens negatief over FIFA te gaan doen is wat lame!

    fifa heeft zichzelf erg bewezen afgelopen 2 jaar!
    En ja tuurlijk is het leuk dat pes nu stapjes gaat maken (wat ook tijd wordt!)
    Maar als pes dit jaar weer zo slecht is qua multiplayer zie ik het somber in.
    Ja singleplayer is leuk hoor maar na een dag of 2 ben je daar wel klaar mee en wil je online gaan en wat dat betreft weet ik zeker dat ik bij fifa daar pefect mee uit de voeten kan (geen lag of wat dan ook) _O_:thumbs:

    Nou even wachten op demo's en we kunnen verder oorlog voeren :9
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar ben ik dus echt bang voor als ik PES toch lekkerder vind spelen als FIFA.
    Heb geen zin om het hele jaar ML te gaan spelen dan.
     
  4. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Tja dan zou ik toch echt voor fifa gaan,maar dat is mijn keuze.
    Multiplayer is voor een footie zeer belangrijk! en fifa laat je daarbij niet in de steek (kijk naar FIFA10/WC)
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    Fifa 11 demo net getest, wat speelt het onwijs goed zeg. Grappig dat sommige mensen met een lichte voorkeur tot pes in deze topic een vorm van aversie naar fifa toe hebben en alles wat met pes te maken heeft proberen te relativeren en te vergelijken met dit spel.

    Fifa 11 van wat ik nu toe van de demo gezien hebt, een dikke zeer goed. Het voelt echt totaal anders aan dan fifa 10. Mensen die het over ''pingpong'' voetbal hadden, dat is weg, althans bijna tot niet mogelijk uit te voeren van wat ik er tot nu toe van gezien heb. Het hele spel ademt voetbal: de sfeer, de omgeving, de balhandelingen, juiste snelheid daarnaast zijn de schiet animaties flink verbeterd.

    Overigens voegt de celebrations met fifa 11 echt wat toe. Geen twijfel over mogelijk dit wordt Fifa 11 opnieuw dit jaar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2010
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Klinkt veelbelovend, vooral als het pasen moeilijker is geworden. In de filmpjes zag je wel nog erg vaak dat je makkelijk 1 op 1 voor de keeper kon komen. Hopelijk valt dat uiteindelijk toch wel mee.

    Vanavond FIFA vs pes demo :)
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat ?
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee ik bedoel dat ik ze zelf beide ga testen vanavond ;)
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik bedoel hoe laat ze komen 8)
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, ik vind het gezeur om "wat beter is" ook onzin. Ik heb met zeer veel plezier PES3 t/m 2008 gespeeld, waarbij ik PES5 de allerbeste footie tot nu toe vindt (kwa realisme).

    PES stelde met 2009 en 10 enorm teleur. PES 2008 ging eigenlijk te snel. Toen ik de games reviewde kreeg ik soms kritiek, omdat ik bepaalde zaken bij FIFA veel beter en intuitiever vond werken (bijv. BAP van FIFA vs BAL van PES). Ook kreeg ik bij FIFA08 veel kritiek, omdat ik FIFA08 een "ruwe diamant" noemde. Het was het nog nét niet.

    FIFA09 vond ik daarentegen erg goed en 2010 was daar weer een lichte verbetering van. Toch moet ik zeggen dat ik nog nooit het gevoel heb gehad wat ik bij PES heb gehad in zijn hoogtijdagen. Het gevoel van complete vrijheid en de mogelijkheid om echt op alle mogelijke manieren te scoren.

    De video's en previews van PES zien er dit jaar erg goed uit. Echt een verbetering! Bij FIFA11 zie je daarentegen weinig vernieuwingen op het eerste gezicht en sommige mensen maken daar een probleem van.

    PES5 was in eerste instantie niet heel veel anders dan PES4, al was het gewoon veel realistischer. FIFA11 kan dus subtiele wijzigingen hebben, die ervoor zorgen dat het nog leuker wordt om te spelen.

    Voor mij hangt het af van de demo. De afgelopen twee seizoenen kwam PES echt totaal niet in de buurt. Vandaag komen de demo's, dus vandaag kan men vergelijken.

    FIFA is niet beter dan PES en andersom. Het gaat om 'jouw' spelervaring en wat het beste bij je past.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar jij denkt dat in het PES topic geen mensen zitten die een voorkeur hebben voor Fifa en hetzelfde doen? Dat is een heel normaal gegeven, ik heb een voorkeur voor PES. Ik heb alle Fifa games vanaf 2008 tot heden maar ik kan het gewoon niet vinden met die game.

    Boring, statisch en herhalend. Ik spring gewoon niet op bij een goal in Fifa, ik mis de vibe die ik wel voel bij dat andere spelletje. Al weet ik heel goed dat Fifa als game de laatste jaren gewoon beter is. Maar dan komt smaak om de hoek kijken en kom ik tot het besef dat Fifa mijn ding niet is. Niet omdat het beter of slechter is, maar omdat ik het juiste gevoel niet krijg van die game. Hoe mooi en soepel het ook kan spelen, het voelt niet juist.

    Neemt niet weg dat ik hoop dat alle liefhebbers van Fifa een topgame krijgen hoor, ik sla alleen lekker over dit jaar.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zin in,altijd fifa gespeelt maar 2 weken geleden pes 2010 gehaalt die best goed was.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand hoe laat hij vandaag komt?
     
  14. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop rond een uur of 11.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Van mij mag hij nu al komen hoor:)
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal rond de middag zijn.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik kan niet anders zeggen dat ik erg benieuwd ben. Hopelijk kan ik vanavond beide games uittesten. Wordt lastig met de CL wedstrijd van REAL Madrid - Ajax :D
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij reageerde Cyrax niet op jou Jows :p Schrijf jij btw dit jaar weer de reviews?
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, samen met mij 8) Alleen dat weet hij zelf nog niet....
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Cool :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina