1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam er tweemaal een server fout op 99%, gleukkig heb ik hem nu wel ;e
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :D Haha nee man is enige college wat ik heb.. een bachelor eindvak.. qua college heb ik dit half jaar elke woensdag anderhalf uur college en that's it voor de hele week \o/
     
  3. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    duurt het bij jullie ook zo lang om te downloaden:mad: zit nu pas op 49% na 3 kwartier:confused:
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem gespeeld en kan wel zeggen dat ik van de gameplay vrolijk word :D

    Op het eerste gezicht een herkenbaar en vertrouwde fifa, Alles ziet er goed uit. Het pingpong passing is niet meer zo snel te doen maar er zit een realistische vertraging in, ook de pasjes lopen soepel en de lichaamsbeweging is weer erg goed. Ben er tevreden mee \o/
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee zit al in de arena \o/
    alleen alle penaltys gaan naast :+ *geen world cup gespeeld*
    wie kan uitleggen... balkje in midden stoppen neem ik aan.. maar qua mikken?
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Balkje in het midden idd via (B) en dan gelijk je hoek kiezen met je LS, tis ff wennen maar wel leuker
     
  7. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha erg ben jij\o/

    Hoe langer je je je linkerstick een kant op houdt....hoe verder hij in de hoek komt....doe je het echter te lang gaat hij naast=(
     
  8. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    dubbelpost
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    en wanneer de LS weer los laten?

    Edit.. oo heb al goede manier gevonden.. tegelijk met schietknop stikkie.. en je stikkie gewoon net een seconde langer
    Edit2: De muziek is in ieder geval al beter volgens mij hehe maar dat is ook niet zo moeilijk.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan, niet de hele tijd want dan gaat tie naast :9

    gewoon een beetje uitkienen
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Anelka stuk slomer geworden.. denk dat ik chelsea dit jaar niet neem, eerder barca oid.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Straks maar 's de PS3 versie downloaden. Wat zijn de eerste indrukken?
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vet!!! *)
    Net heerlijke countergoal met barca gemaakt.. passen en lopen echt lekkerrrrrrr

    Edit: Nice eerste pot 3-0 gewonnen, weer goed voor m'n bijgeloof (eerste pot altijd winnen he!!).
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iemand die nu al beide demo's heeft gespeeld? Zowel PES als FIFA? Wil geen geflame starten, gewoon jullie mening.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan alleen zeggen dat ik tijdens het spelen van deze DEMO geen seconde aan PES denk terwijl ik vroeger altijd een PES fan was. Maar dit speelt echt heeeeel lekker.. maar misschien dat ik PES nog keer ga proberen als ik niks te doen heb.
    Messi en Villa zijn overigens een gouden koppel nu al 3 doelpunten mee gescoord. Niet heel bijzonder vooral uitbraken met messi aan zijkant met behoorlijk wat snelheid en dan een goed geplaatste voorzet bijv.:
    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36108919

    (o de herhalingen doen het nog niet hehe)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  16. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de website van gamemania las ik dat je ook in de xbox360 versie je eigen muziek in het spel kan importeren. Klopt dit of zijn ze gewoon lui geweest en hebben ze voor alle platformen dezelfde informatie op hun site gegooid?
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt las dat net ook in een menutje.. maar vind het altijd leuk aan de fifa serie als je nieuwe (leuke) muziek ontdekt. Zoals in '09 MGMT - Kids.. meesternummer.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Op welk niveau? Want je 1e pot met 3-0 winnen lijkt me juist niet goed als je snapt wat ik bedoel.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Op Experienced.. het hoogste (in de demo iig).. en nu met 2-0 gewonnen.
    Maar de CPU is echt niet slecht ofzo hoor.. ze doen zelfs vrij verrassende dingen een ook moeilijke tricks. En ben toch wel vrij ervaren fifa speler ;)

    Maar kan best zijn dat er nog een niveau boven zit. Weet niet precies hoe dat zit.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij vraagt hij reactie van iemand die beide demo's heeft gespeeld. Ik haal nergens vandaan dat je de PES demo reeds hebt gespeeld? Ik denk ook niet aan Fifa als ik PES speel, dat is toch niet zo heel vreemd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina