Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mag ik niet een mening geven? :F:
    Fifa is gewoon zó goed dat PES niet eens in beeld komt. Dat zegt toch al heel veel over de Fifa demo. En als ik PES afgelopen jaren speelde dacht ik alléén maar aan fifa want die game was afgelopen jaren zovéél beter. Of aan de goede oude tijd (PES5).
     
  2. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff,

    weldoener van beroep? ik zou het veranderen in pes-beschermer van beroep.

    Hij laat in ieder geval zijn mening over fifa weten. Beter dan geen meningen voor de gene die het vroeg lijkt me zo.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja je kan best ervaring hebben in fifa10. Het kost je geen moeite om aan dat pro passing systeem te wennen anders win je niet zo eenvoudig in 3 minuten. Het is een nieuw spel dus zou me logisch lijken als je wat aanpassingsproblemen zou hebben.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee in tegendeel.. met het pro passing systeem kan ik eindelijk de balletjes zo leggen als ik zelf wil. Je weet wel, net hoog genoeg over de verdediger heen.. of de steekpass nét hard genoeg.
    Nu net op penalty reeks gewonnen terwijl ik dat nog wel echt lastig vind om 'm er goed in te schieten.

    Edit: en die easy lobjes zijn er idd uit gehaald.
     
  5. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd,

    Online staat hier nu eenmaal als een huis en dat is toch wel een grote plus. Echter de manager mode van 10 vond ik er mager. Je spelers gingen (bijna) niet vooruit. Ook het schieten van afstand word bijna nooit beloond.

    Alleen zijn er die kleine dingen die mij in deze voetbal game nog steeds tegen staan. Leuk die celebrations, maar waarom als er 1 iemand op de doelpunten maker springt staat de rest er als een mogool om heen te juichen? :confused:

    En het ziet er allemaal wat statisch uit, bepaalde dribbels zullen weer nooit lukken e.d. en dat is gewoon jammer.

    Ik heb op dit moment een lichte voorkeur voor pes naar aanleiding van de beelden, maar nu dan de week van de waarheid want nu kunnen we echt aan de slag!
     
  6. kingjustice

    kingjustice Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die zich irriteert aan de korte wedstrijden in de FIFA demo?
    Net als ik het gevoel heb dat ik een beetje in de wedstrijd kom, is het alweer rust.
    Verder niet veel aan te merken op de demo, speelt goed (afgezien van lang wachten in de rust met stilstaand beeld, en na afloop), zal wel een foutje in de demo zijn.
     
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb die demo van pes 2 minuten volgehouden pff zal wel aan mij liggen maar ik vind het echt slecht het reageert net zoals fifa alleen dan 3 jaar geleden fifa 2007 ofzo... dat ze zoiets uit durfen te brengen, ik weet iddgeval dat ik dit jaar fifa haal.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Nogmaals, Rivanov vraagt om een mening van iemand die beide demo's heeft gespeeld. Als je je mening wilt geven, dan moet je niet zijn vraag quoten als je dus niet beide games hebt gespeeld. Daar heeft hij toch niets aan? Dat heeft niets met beschermen van PES te maken, dat haal je erbij omdat ik PES 2011 tof vind? Is niet nodig.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wat is eigenlijk de beste manier om 1 op 1 te scoren met keep nu die makkelijke lob eruit gehaald is?
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.840
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Dat is kut, want in WC2010 was het wat mij betreft perfect.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij waren ze er toen ook al uit??

    Anyway @ PES verhaal.. ook al speelt PES lekker.. je hebt gewoon gebrekkig online.. zover ik weet geen geniale dingen als clubs etc... dan houdt het gewoon al op.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Je hebt hem niet echt getest dus jou mening telt niet ;)
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.840
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Als de lobjes hetzelfde zijn als in WC2010, dan is het wat mij betreft prima.

    Maar sommigen hier vonden de lobjes/stiftjes in WC2010 ook nog te makkelijk... (waar ik het niet mee eens ben)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Aernhem

    Je weet niet hoe het online gaat, maar goed, de kans is natuurlijk aanwezig dat het online gedeelte van PES niet best zal zijn. Dus daar geef ik je wel gelijk in. Ik vond het alleen vreemd dat je zegt dat PES niet eens in de buurt komt als je de demo van PES 2011 niet eens hebt gespeeld. Zeker als iemand daar specifiek om vraagt.

    Ik ben blij voor je dat je je game hebt gevonden overigens hoor. Ik ben zeker benieuwd en ga de Fifa demo vanavond lekker spelen. Daarna ga ik oordelen over welke game ik nou echt beter vind. Misschien verrast Fifa me wel.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Als het kon zou ik terug willen naar PES5.. dat speelde echt lekker ook online op de PS2. Maar ik heb even PES10 gehad zelfs en dan had je met groen/oranje/rode bolletje connectie etc. (correct me if I'm wrong) en dat liep echt voor geen ene meter.... en dat terwijl Seabass zei dat hij alle aandacht op online zou gooien. Dus hopelijk voor de PES spelers is PES11 beter.

    Bij Fifa druk je op ranked match en voila een match. Beter kan het niet.
    En dan heb je zwaar uitgebreide leaderboards, online teamplay, clubs etc. gewoon zovéél uitgebreider.. en het belangrijkste: het werkt.
     
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa demo is echt top pro passing merk je echt je moet echt denken hoe waar en hoe hard je pass echt vet .het komt dichter en dichter bij echt voetbal.en je moet ook echt werken om een aanval op te zetten en dat komt vooral doordat ping pong pasing er uit is super !!!!
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zo zit ik er ook in. Ik hoor over beide games positieve en negatieve dingen. Om 16.30 ben ik thuis, ga ik even rustig die games downloaden, ondertussen beetje koken en daarna maar even twee testpotjes spelen. Ik ben er nog niet uit.

    Was PES speler, ben overgestapt naar FIFA sinds 09.
     
  18. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FIFA 10 grijs gespeeld en was vrij tevreden over deze game. Nu ik de demo een flink aantal wedstrijdjes heb gespeeld blijft er toch echt teleurstelling over. Ik zal wel de enige zijn maar ik vind de game gewoon totaal niet lekker spelen (ik heb de PES demo overigens nog niet gespeeld)... Hoewel het passing systeem is aangepast, voelt het gewoon totaal niet vloeiend aan. Het schietsysteem vind ik ook niet lekker, het zal wel training vergen maar ik vind het gewoon niet lekker werken.

    Nee, ik speel nog wat wedstrijdjes om me op andere gedachte te brengen maar het zit niet lekker in mijn geval. Ik hoop dat PES me wel kan overtuigen anders sla ik de footy's dit jaar over.
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal me niet op andere gedachte brengen hoor, maar toch ff de demo van PES11 downloaden
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind t wel erg wennen, maar het speelt zeker beter dan FIFA 10! Ben nu even de PES demo aan het downloaden om het even te vergelijken! En dat keepen is echt een gave vernieuwing! Hopelijk dat je Clubs zoals in FIFA09 kunt spelen en dan met dat keepen erbij!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina