1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja erg he? Het is gewoon heel triest, en dan hebben PES spelers de naam fanboys te zijn.

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Lol echt he, ook gewoon niet de laatste zin lezen waarin ik zeg dat ik denk dat het gewoon wennen is en het een goede game wordt.

:):

3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nou eens allemaal terug naar je eigen forum gaan dan :D. 80% berichten hier zijn van pesfanboys... Bdl je mag best je mening een keer showen, maar spam aub het topic niet helemaal vol met van die kansloze mening-discussies

Maar ik vind de game ook soms wat houterig ogen, waarschijnlijk is dat slechts de demo want vorig jaar was het ook zo dat de uiteindelijke game veel vloeiender liep.
    Verder vind ik het een leuk spel hoor :)

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hey rustig pikkie, ik ben een PES Fan. International Superstar Soccer en PES mijn favoriete voetbal reeks. En iedereen die me kent weet dat. Speel niet voor niks Fifa met PES controls. Dus beter ga je gewoon weer huiswerk maken...........

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Pikkie? Ik zal hem in je nek leggen gast, kijken of je het dan nog zegt. Zeg dan pik......

Wat kan mij het schelen dat je vroeger PES een warm hart toedroeg. Het gaat puur om je reactie naar een ander toe. Die is dramatisch en slaat helemaal nergens op. Alsof de mening van een ander bij voorbaat al bullshit is als deze niet positief is richting Fifa.

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op deze manier krijgen we deel 2 ook wel vol :D

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja als je op je 33e levensjaar nog de hele dag op een gaming forum zit ben je zeker wel blij dat je 'm tenminste nog ergens in kan leggen.......

Nope ik heb nergens gezegd dat de mening van een ander bij voorbaat al bullshit is als deze niet positief is richting fifa. Als je echter zegt dat de spelers houterig lopen/bewegen dan is dat gewoon bullshit en heb je de game niet gespeeld, want dat is namelijk gewoon onzin.

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus dit doet me denken aan de discussies over Ajax en PSV die ik voerde in de kleuterklas. Post gewoon alleen zaken over FIFA in dit topic. Elke keer als ik het woord PES tegen kom stop ik met lezen. Waarom die vergelijkingen maken de hele tijd. Is nergens voor nodig.

Even wat van mijn goals uit de demo dan maar om de ban te doorbreken:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36120489

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36148261

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36149812

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nummer 1 en 2 mogen er wezen. :thumbs:

10. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik een paar pagina's terug ook al gepost. Maak dan een aparte topic aan om de verschillen te bespreken ofzo.

Mooie goal trouwens, die eerste :thumbs:

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

:+ Die vond ik wel grappig.

Als je het dan toch over huiswerk maken hebt: ik woon samen en ik ben in de avonduren zelden online te vinden :thumbs: Als je dan toch de moeite neemt om te kijken hoe oud ik ben, dan had je ook wel even kunnen bekijken hoe vaak ik in de avonduren hier post.

Het klinkt wel heel oud hoor, 33. Helemaal als dat gewoon zo gepost wordt door een ander haha.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan heb ik nog 9 jaar te gaan. In die 23 jaar genoeg gezien op game gebied :) International Super Star Soccer! NES, SNES, Atari ... noem maar op.

Maar Cyrax, laat je niet kisten door Aars-nhem. Hou het gewoon op FIFA11 en geef daar je mening over. Anders heb je de kans dat het straks uit de hand gaat lopen... dat wil niemand.

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ach ja, je hebt ook gelijk. Ik ga zeker proberen om het niet meer te doen.

@Gizmo007;

Haha, dat denk ik ook wel inderdaad. Mijn zus is 45 en die gamed ook nog steeds graag hoor.

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    schuivertjes gaan er wel lekker in zeg!!

16. Xboxhater

Xboxhater I'm Just Joking

Leuk Bevonden:
    0
    ey jongens, na 5 wedstrijden heb ik arsenal ge unlocked. vervolgens deed ik fifa uit en speelde een andere spel. toen ik weer terug naar fifa ging had ik geen arsenal meer.
    ik moest het weer unlocken.

is dat normaal? hebben jullie dat ook?

17. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je wel ingelogd bent bij Xbox Live?

18. Xboxhater

Xboxhater I'm Just Joking

Leuk Bevonden:
    0
    o moet je dan ingelogd zijn ok? nou snap ik het

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb 2 gevoelens bij de demo.

1. De demo is zo k* kort. In 2x3m kan ik de game niet echt beoordelen
    2. Maar als het dan toch moet, ... het voelt aan/ziet uit als directe voortzetting van Fifa09/10. Goede game dus, maar ik heb er al 2. Ik denk niet dat ik hem full-price ga halen (als ie 25E is, dan wel)

(ik speel ook PES2011 demo)

(btw, 49 jaar, gasten die denk dat je 22 jaar moet zijn om te gamen? ach ... zucht:))

20. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen maar weer Fifa spelen. Het pasen is moeilijker, maar daarom ook leuker. Beetje Barca nadoen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina