1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoop ik ook.. maar het werkt voor geen meter.

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ze hebben moeite met de tussenweg blijkbaar. Want eerst was de passing erg goed en nu erg slecht.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ze passen ook nooit strak in, zit altijd een stuitertje in.. Dat zijn echt kutpasses IRL 8).

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, vorig systeem bracht heel soms ook de nodige frustraties, maar dit zorgt ervoor dat ik bijna mijn FIFA 11 cd al zou willen breken, terwijl ik hem nog niet heb. :mad:

Ik richt naar mijn speler met de goeie snelheid paast ie naar een speler helemaal aan de rechterkant, die ook nog is gedekt wordt door een tegenstander en de bal gaat ook nog is heel langzaam. Of dan paast ie naar de goede speler maar dan gaat ie zo scheef als wat en niet op de manier dat ik het wil..

Laten we hopen dat het wennen is en/of wel meevalt in de full game, PES is voor mij geen tussenweg..

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  5. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Waar precies als ik vragen mag?

6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een poll ? voor wie iedereen gaat kiezen: fifa/pes/geen footie ?

Mods ?

7. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

bij instellingen en dan 3 pagina volgens mij en dan helemaal naar beneden scrollen.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik kan me ook nog een PES vs Fifa topic herinneren, misschien is dat iets.

Zelf nog maar een klein aantal potjes Fifa gedaan, tot nu toe niet veel verrassend. Instant-buy, zoals altijd.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Puur het wennen hoor. Heb nu rond de 20 potjes gespeeld en begin er steeds beter in te worden. Je moet leren wegdraaien en rondpassen, alles word steeds vetter naarmate ik speel. Niet normaal 8).

Je moet gewoon tactisch spelen met je passjes, dit spel is veel 'volwassener' als alle voorgaande FIFA's.

Het passen was onrealistisch goed, elke bal kwam perfect aan. Plus, het ping-pong passen was gewoon extreem lame, dit kwam door het té-perfecte-passingsysteem.

10. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Dit Fifa speelt zo goddelijk zeg! Echt dat mensen PES beter vinden snap ik gewoon niet man. Dit jaar gaat Fifa opnieuw keihard domineren!

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt heel erg slecht in die penalty's zeg :eek:

moet nog wel een beetje wennen aan dat pass syteem, al heb ik hem met barca wel een beetje lekker rond kunnen tikken :p

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pass-systeem moet ik ook nog aan wennen, maar kan wel al zeggen dat het echt heerlijk is. Heb nu een flink aantal potjes gespeeld en het loopt nu echt lekker. Je moet nu echt de gaatjes vinden, en zo nodig terug spelen. Alles is veel professioneler, heerlijk! In FIFA10 kon je gewoon ping-pong-passen totdat er een gat kwam.

Penalty's zijn IMO heel makkelijk. Ik probeer ze voor de lol altijd perfect in de kruising te krijgen, wat soms ook leid tot fatale missers :D. Maar scoren is echt makkelijk hoor. Je moet maar eens even oefenen met die help-feature (dat rondje).

13. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Was het nou zo dat je teams in de demo kon unlocken? Zoja hoe werkt het dan en welke teams vallen er te halen?

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Arsenal, win 5 wedstrijden en je hebt hun.

15. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je nou in fifa11 nog steeds die standaard doelpunten 10x in een pot voorbij komen?

16. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Standaard doelpunten?

17. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
  19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had zo'n hele vage doelpunt in de arena, stond 5 meter naast het goal (aan de rechterkant) en 'schoot' met RB + X de bal vloog met een krul in de goal. Beschrijf hem wel heel erg kut. :+

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, als je gewoon op Legendary speelt is het best moeilijk eigenlijk. Moet je echt lekker spelen om gewoon veel doelpogingen te krijgen :).

En schoten zijn nu anders geanimeerd enzo :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina