1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha ja dat gebeurt met clubs bij fifa 10 ook vrij vaak.
     
  2. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moeten we toch blij zijn met zo'n spel. Echt top. Speel elke dag nog fifa 10. Weet iemand miss dat als ik hen bij Dixons pre-order, dat ik hem dan de 30e krijg? Owja is 45 min nu ook mogelijk. Speel af en toe 20 min. Vind ik echt leuk.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan hem beter gewoon in de winkel kopen aangezien hij waarschijnlijk toch wel de 27e/28e al in de winkel ligt.
     
  4. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel dan niet steeds uitverkocht?
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    In Amsterdam kan je er genoeg vinden hoor.
    Het is niet zo als Halo Reach dat je de hele stad moet afzoeken als je een beetje te laat bent.
    En natuurlijk speelt ook PES mee wat mensen ook kopen.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zou wel grappig zijn, vroeger zat dat er wel in en toen ging ik altijd proberen om 100+ goals te maken. :9
     
  7. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom speel je op amateur 8), zó moeilijk is het ook weer niet.
     
  9. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    hij speelt niet op amateur, dat is zo omdat je als je het spel opstart kan kiezen om zo een langer potje te spelen;) en dat veranderd hij voor de wedstrijd zelf;)
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    @robinho: waarom bestel je hem niet online ? Ik krijg hem op de release dag binnen. Komen ze hem nog lekker thuisbrengen ook. Zou de UK hem weer een dag later krijgen ? Heerlijk een dagje zonder die gekke engelsen :+
     
  11. jorizorz

    jorizorz Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of meer dit doen maar als je tegen de a.i. op legendarisch speel en je zet de speelsnelheid op langzaam is het veel realistischer dan op speelsnelheid normaal.
     
  12. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze lopen niet naar mijn gevoel maar glijden.
    Bij de fifa 10 voor de wii zie je echt dat ze lopen je ziet daar ook het gras soms los komen.Neem ook maar is de moeite om de pes demo te spelen zie je meteen wat ik bedoel.

    Is helemaal waar dat het een demo is maar heb begrepen dat verleden jaar de demo niet spectaculair verschilde van de echte.
    Laten we hopen dat het dit jaar anders is.
    En na jaren gedacht te hebben dat de versie van fifa voor de WII erg arcade was vergeleken met wat ik allemaal over de XBOX las is dit toch wel een teleurstelling.

    Legendary is inderdaad wel lastiger om een doelpunt te maken.
    Maar komt ook omdat de demo erg kort is veel 0-0 wedstrijden daardoor.
    Het lukt de computer ook op legendary echt nooit om een doelpunt te maken.
    Je kan over het algemeen de bal heel makkelijk afpakken op het middenveld.
    Is ook heel veel van het zelfde dan als de bal afgepakt word heb je hem zo weer terug en kan je weer beginnen met aanvallen.
    En mocht er een speler doorgebroken zijn (gebeurd wel is als je aanvallen speelt met een 3 mans achterhoede) een paar keer op y rammen en de keeper komt uit en bij mij heeft hij nog nooit een bal niet gehad dan.
    De cpu is daar erg gebrekkig in.
    Er zit ook niet veel variatie in de speelwijze van de cpu vind ik.
    Maar als het nu al zo makkelijk is om op de hoogste stand te spelen lijkt het me toch geen goede zaak, gaat denk ik erg gauw vervelen op deze manier.
    maar wie weet hebben ze het echte spel drastisch veranderd.

    Messi,ronaldo,Drogba en nog een paar goede spelers drukken echt ieder verdediger weg hoor.
    Als je je sprint button op analoog zet helemaal makkelijk.
    Komen heel makkelijk langs iedereen, zelfs gewoon op snelheid.
    Want dat is een beetje mijn gevoel ze hebben de goede spelers gewoon meer snelheid gegeven en daardoor hebben ze voordeel.

    Ik bedoel die trukjes je kan er een paar achter elkaar maken en dan ziet het er echt komisch uit. En ook dat overdreven fysiek in het spel je kan geen meter lopen of er begint een tegenstander tegen je aan te beuken en aan je te plakken. Soms lopen ze van af je eigen helft helemaal mee ,en ziet er erg komisch uit éen speler die aan je vast zit en allerlei rare bewegingen maakt.
    Pakte die nu nog maar is de bal af of maakt hij maar is een sliding maar nee hoor als je gewoon doorblijft lopen gebeurd er verder niets.
    is niet erg realistisch hoor tenminste ik heb nog nooit echte wedstrijden gezien waar dit het geval was.
    Je hoeft in het spel niet eens een bal af te geven je kan met de meeste spelers gewoon van af je eigen helft naar voren dribbelen tot voor de goal.
    Vind dit wel erg arcade.

    Statistieken komen te pas en te onpas in het beeld.
    Maakt me verder niet uit hoor maar heeft niet zoveel toegevoegde waarde wat moet ik nu met de mededeling hoeveel meter een speler gelopen heeft.
    Vind het trouwens ook na de wedstrijd helemaal vol zitten met allerlei onodige statistieken.maar misschien dat sommige minuten lang daar na gaan zitten kijken.
    Vind het zelf voor de game niet zo belangrijk of een speler een beoordeling heeft van 7,7 of 7,8 en is volgens mij toch nergens op gebaseeerd erg random.

    wat mij ook opvalt is dat ik niet veel verandering merk als ik de taktiek in het spel aanpas.
    Of ik nu counter speel of lange bal of wat ever ik zie niet veel verschil.
    En ondanks dat ik alles op handmatig heb staan gaan vaak de spelers toch uit zichzelf allerlei richtingen uit lopen.
     
  13. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Sprint button op analoog zetten.
    is een wereld van vershil je kan dan door de button niet helemaal in te drukken en op het goede moment weer wel je sprintsnelheid veranderen.
    Je dibbel vaardigheid word dan ook beter kom je heel makkelijk langs een tegenstander
     
  14. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    mis ik hier wat?? langer potje?? dus je kan langer spelen dan 3 min per helft op xbox360??? vertel mij aub hoe? :+
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de demo een aantal potjes gespeeld. ben niet overtuigd.

    Ga niet voor deze game, misschien als hij een keertje wat lager in prijs is!
    Ik beleef meer voetbalgevoel in die andere game! :+ Dus dit jaar nog geen fifa 11 voor mij
     
  16. jaimss

    jaimss Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
  17. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    nou woehoe
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Net ook even de demo gespeeld en ik moet zeggen dat het wel weer heel anders speelt dan fifa 10. Bevalt in ieder geval wel goed en kan me hier wel weer mee vermaken denk ik.

    Maar wat is nou in godsnaam de bedoeling bij penalty's??? Ik krijg ze er met geen mogelijkheid in.:+
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    http://lmgtfy.com/?q=Hoe maak ik penalty met fifa 11 :):
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina