1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand gemerkt dat de nieuwe fifa skills wat minder effectief heeft gemaakt? Vooral de stepover geeft je niet meer zo'n grote versnelling als in de wc game... en die "wacht op aanstormende verdediger, scherm de bal af, als ie contact maakt draai je de andere kant" truuk werkt ook niet meer dankzij die "ik moet nodig schijten" animatie.
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen met <4 sterren teams is altijd veel leuker. Probeerde met Fifa 10 ook altijd met wat mindere ploegen te gaan online. Helaas kiezen mensen dan gewoon nog Real oid...
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd met anderlecht online en krijg meestal ook zo mindere tegenstanders,heb nu al 6 x na mekaar gewonnen dus een minder team is ook niet altijd slechter .
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb standaard Feyenoord staan, 3 sterren dus. Maar ik krijg 99% van de tijd gewoon Chelsea, Real Madrid etc.:+
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Echt jammer dat bij Fifa 10 dat systeem niet werkte dat je maximaal 3 met sterren kon spelen. Zoveel leuker dan geren met Anelka. Dieptepasses met Lampard en kopduels met Drogba. Dan moet je echt voetballen zonder geniaaltjes.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe dan kunnen we eens een potje doen.
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik kon nooit iemand vinden in zo'n lobby

    @ svenn15; Ik speel geen Fifa 10 meer, maar ik voeg je wel toe, dan kunnen we Fifa 11 spelen als hij uitkomt
     
  8. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend welke liedjes erin zitten?
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand heeft die lijst hier ooit ergens gepost :+

    Maarrr... je kunt je eigen nummers importeren _O_
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke is goed.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol.. ik maak dikke overtreding sliding.. geen bal geraakt.. sta echt zo stil van gaat de scheids nog fluiten of?.. fluit hij niet dus dan maar dieptepasje.. jammer alleen dat het nét geen goal werd onderkant lat precies op de lijn :+

    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/37029753
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit dat meen je niet :D wist ik niet eens.. weer een pluspuntje t.o.v PES. :)
     
  13. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Fifa stelt teleur dit jaar

    Na heel lang de demo's van fifa en pes gespeeld te hebben kom ik tot de volgende conclusie.
    Fifa haalt het niet bij pes voor mij op het moment.
    Het spel niveau van fifa is erg makkelijk en spelers bewegen heel onnatuurlijk vooral dat er iedere keer een speler aan je hangt is heel irritant lijkt meer op rugby dan op voetbal.
    Door al die overdreven truukjes is het ook niet echt geloofwaardig.
    Spelers bewegen ook heel houterig en rennen soms naar de raarste plekken.
    Ook heel veel dezelfde situaties voelt erg arcade aan.
    De graphics kunnen dan wel mooier zijn dan die van pes maar als je in de game zit merk je daar niets van.
    Heb nooit begrepen dat mensen zich druk maken over graphics naar mij idee gaat het in een spel of het lekker speelt of niet.

    Wat me ook opvalt is dat ik bij verandering van tactieken bij fifa weinig verschil merk en bij pes kan je daar echt een wedstrijd mee winnen.
    Misschien kan iemand is zijn ervaringen daarover delen ,want wat ik ook speel lange bal,counter ,balbezit ik merk er niets van.

    Je kan bij pes ook spelers zelf op een positie zetten door ze iets meer naar voren of naar achteren te zetten en geloof me maakt een wereld van verschil.

    Pes is een jaar of 2 echt heel slecht geweest maar zit nu weer op het niveau van voor die tijd.
    Wat wel zo is is dat je bij pes wel veel tijd erin moet steken om het een beetje onder de knie te krijgen en dat schrikt een hoop mensen af denk.

    Al met al vind ik dat fifa wel een leuk spel is maar meer voor als je is een leuk potje wil voetballen.
    Als je echt een hardcore gamer bent en veel tijd erin wil steken is pes gewoon een stuk beter.

    Als je ook op beide forums leest kun je dat al een beetje merken.
    Hier op het fifa forum hebben ze het vaak dat het te langzaam is.
    Dat is nu juist het probleem het is zelfs nog te snel het gaat er in wezen alleen maar om wie het snelst is met de knoppen die wint.
    Bij pes moet je echt tactisch spelen en heb je ook meer het gevoel dat je echt voetbal speelt.
    Daarbij bewegen de spelers echt een stuk natuurlijker.

    Maar alle respect voor degene die fifa een mooi spel vinden hoor, alleen mijn keus is het niet.
    Ga hem zeker nog wel is spelen maar verwacht dat ie over een maand of 2 wel heel goedkoop tweedehands te krijgen is.
    Zal jullie dan ook niet meer lastig vallen met mijn commentaar erop in dit forum
    Ga verder in het pes forum,want ook pes is zeker nog niet perfect.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik weet niet wat jij van een voetbalspel verwacht, moet ook nog een beetje fun inzitten hè... Ik ben immers aan het gamen. Grotendeels heb je misschien gelijk, maar als ik met jouw maatstaven mag meten, dan is het in pes allemaal nog slechter uitgewerkt.

    Engelse OPM geeft FIFA trouwens een 10...
    "bloomin' brilliant" "Very few flaws."

    Omdat ie dit jaar zo teleursteld ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  15. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    dat probeer ik ook wel maar dan tik heletijd rond:p en dan komt er maar geen ruimte voor mij zelf;)
     
  16. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes-fanboy anyone? Ik vind dat de dingen die je aankaart nog 10x slechter in Pes zijn. Maar ieder zijn ding he..
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kan natuurlijk dat je PES beter vind, daar zijn er velen van, maar snap alleen je argumenten niet zo goed. Want die 'lijken' (!) mij nou juist echt óverduidelijk tegen PES, ipv. 'voor' PES.

    Bijvoorbeeld het houterige, dat vind ik noujuist bij PES minder. Veel minder soepel loopt dat spel.
    En dat je zegt dat FIFA onrealistische animaties heeft, snap ik ook niet echt. FIFA heeft tov. PES noujuist geniale, soepele animaties (ligt meer aan PES).

    Mag ik vragen op welk niveau je hebt gespeeld? Want anders kan ik je wel aanraden om eens op legendary te spelen, hierbij is het spel niveau echt niet zo gemakkelijk meer. Dan is het zelfs best wel moeilijk, maar oefening baart kunst natuurlijk.
     
  18. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa is tog altijd wat eerder in de winkels te vinden?
    vorig jaar was volgens mij al de 27 ofso of 28;)
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ieder spel is wel eerder te krijgen. Maarja lekker boeiend of je 1 dag langer op een spel moet wachten.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, ik geef je ook groot gelijk hoor! Behalve dan dat tegen de CPU spelen wel leuk kunt zijn. (Zie een Masterleague van PES bv.) Ik speelde met Fifa 10 ook bijna alleen maar online en met World Cup zeker. Ik weet gewoon dat net als offline dat het online ook weer een hoop nette situaties gaat brengen en dingen gebeuren die gewoon niet kunnen. Ik heb een hoop terug gezien van Fifa 10. Tuurlijk je kunt het in je voordeel gebruiken, maar dit keer niet! Dit keer wil ik het gewoon niet en wil ik een game die op skills aankomt.

    En tegen de top heb ik al gespeeld, heb al meerdere malen gewonnen in Fifa 10 en Fifa World Cup en laatst nog 4-2 gewonnen van de nr #1 van Nederland. ;)

    Dat geld komt wel, ik kan altijd mee doen natuurlijk mocht er een toernooi zijn en ik heb nog geen Fifa 11 gekocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina