1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    De mensen die nog nooit PES hebben gespeeld en alleen maar FIFA gaan meestal voor FIFA.
    De mensen die nog nooit (weinig) FIFA hebben gespeeld en alleen maar PES gaan meestal voor PES.

    :cool:
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En zo is het ;) Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, ga me ook niet meer irriteren aan domme reacties van mensen. Ik ga lekker over de games lullen en verder niets.. Ik heb er zin an......
     
  3. Achillias

    Achillias Guest

    Gedeeltelijk waar, maar je vergeet een groep. De mensen die PES altijd gespeeld hebben en sinds Fifa 08 overgestapt zijn en niet meer terug willen naar PES omdat zij (waaronder ik) van mening zijn dat Fifa in hun ogen realisme uitstraalt. Die groep zul je waarschijnlijk ook van FIFA naar PES hebben.
     
  4. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    taktieken

    Ik zou alleen nog graag willen weten of jullie ook niets merken als je van tactiek veranderd.
    Als je b.v. counter selecteerd doet ie niet veel meer counters dan als je het niet selecteerd heb ik de indruk en ook met alle andere tactische mogelijkheden merk ik niets.
    vind dat zo jammer want zou het spel een stuk leuker maken.
    In het andere spel(zal de naam niet meer noemen hier) merk je dat namelijk wel heel goed.

    Wat ik wel merk is dat als de cpu achter komt hij als een gek gaat aanvallen en een vrije trap die hij dan krijgt gaat er 9 van de 10 keer in uit onmogelijke hoeken,terwijl als cpu voorstaat dat niet het geval is.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Helemaal waar, toch is er een kleine kentering te bespeuren van oud PES spelers die naar Fifa zijn gegaan en met dit deel weer terug gaan. Dat zijn er niet superveel, maar toch wel een aantal volgens mij.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als ik dit lees heb ik al helemaal geen zin meer om Fifa te halen =(
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    yup, speel puur voor de fun... pech als ik knoppen door elkaar haal op een alles beslissend moment, da's immers ook weer melig als je dan juist even gaat stuntelen... ik speel tegen de computer ook altijd op professional niveau, en daar kan ik net zo gemakkelijk van winnen als verliezen; voor mij is de sport om zo mooi mogelijk uitgespeelde goals te maken... of een lucky als deze :) (en net op zo'n moment kan ik geen verbinding maken met de EA servers, grrrrrrrrr)

    http://www.youtube.com/watch?v=wVeQHuC8mXA

    online verlies ik wel zo'n driekwart van de matches, maar goed, that's life...
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Gelukkig is dat niet meer erg in de full _O_
    Maar je hebt helemaal gelijk, ik speel ook alleen voor de fun. Eigenlijk elke game die ik speel doe ik voor de fun :)
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ga ook mijn order cancelen :+
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik weet het echt nog niet.

    Ik vind beide demo's zowel veel goede als slechte punten hebben.

    Beide demo's vind ik op hun eigen manier wel lekker spelen.

    Beide games lijken me niet goed genoeg om volle mep voor te betalen, of beter gezegd, FIFA11 vind ik niet genoeg verbeterd om er weer volle mep voor te betalen, en Pro Evo is zeer zeker op de goede weg terug, maar vind ik ook nog geen 60 euro waard...

    Ik denk dat ik sowieso even 1-2 maandjes wacht tot na de release, en hopelijk zijn beide games dan voor 30 euro per stuk te koop... en misschien koop ik ze dan ook wel allebei...
     
  11. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0

    De review van OPM (10/10) van fifa schijnt in te staan dat het spel een enorme verbetering is tov vorig jaar en dat het bijna perfect is. Ook twitterde zo'n vent van OPM dat de fifa demo niet representatief was voor dit zoveel betere eindproduct. Stond vannochtend op n4g.com --> computerandvideogames.com.

    Nu heb ik nog meer zin erin. Als Pes hoger dan een 7 haalt, ga ik hem misschien een keer huren.
     
  12. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... dus die vent zegt dat het uiteindelijke product veel beter is dan de demo? en dus gwn vollwaardig speelt?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Edit, mijn quote doet het helemaal niet...
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heerlijk _O_. Ik zou zeggen, huur hem nou niet, al scoort ie een 7,1. Serieus, speel dan gewoon de demo van PES 2011. Die is gratis en voor niets..... En hetzelfde als het uiteindelijke spel :+
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Thanks. Ben erg benieuwd, want over de demo was ik maar matig tevreden. Het is verre van slecht (afgezien van de penalties natuurlijk), maar vond de 'verbeteringen' niet in alle gevallen verbeteringen...

    PES vind ik trouwens wel 'mooier' qua gezichten en lighting enzo. FIFA blijft toch een beetje 'plastic' eruit zien helaas, en de kleuren zijn wat onrealistisch. Dat vind ik geen groot probleem, en zeker niet iets wat bepaalt welke game ik koop, maar het viel me gewoon erg op na het spelen van beide demo's....

    Zoals ik al zei, beide games lijken me wel aardig, maar geen idee of ik ze full-price waard vind...

    Voor 30 euro per stuk zou ik ze waarschijnlijk alle 2 kopen.
     
  16. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    moeilijk he, lezen...
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    We kunnen denk ik wel concluderen dat PES 2010 van een gemiddelde 7.5 (qua cijfers) naar een 8 zal gaan, misschien een 8.5.. en Fifa van een 8.9 gemiddeld waarschijnlijk richting de 9.3.

    Wat je over houd is PES met een 8-8.5 en Fifa met een 9-9.5.
    Conclusie: PES heeft een grotere sprong dan Fifa gemaakt maar staat nog altijd diep in de schaduw.

    mark my words.. wacht maar op de reviews :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln10
    FIFA is duidelijk de realistische, betere, iedereen met verstand kiest voor FIFA.


    Nee dan krijg je meer zin in iets anders|:-

    Lincoln zegt hier eigenlijk: als je voor PES gaat ben je niet helemaal goed bij je hoofd.

    Wat istie Lincoln toch een.....ach laat ook maar
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom op he mensen die nog twijfelen tussen pes en fifa.. Fifa is toch gewoon vele malen beter dat zie je toch meteen al... Kijk hoe nep pes is man dat passen is fake al die passes komen aan. Kijk hoe nep ze bij PES lopen man hele tijd zelfde animatie veel te snel heel erg onrealistisch.. Eerst was PES alleen beter met de gezichten nou nu is Fifa beter oftewel beter in alles..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina