1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, je bent niet de enigste. Bovendien is de enige keer dat je die gezichten ziet als je OF inzoomt, OF een goal maakt.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind gezichten anders wel belangrijk, maakt het toch een stuk leuker (zeker met een offline mode).

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    .... you missed the point completely. Je ZIET die gezichten toch amper als je speelt? Alleen met goals of als je er bewust op in gaat zoomen.

Lekker belangrijk ook.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel een stukje identiteit van een speler, de gezichten hoeven niet perfect te zijn, maar zoals ze bij Ajax in Fifa er uit zien is het toch belachelijk? Van een afstand zie ik duidelijk dat als ik met Suarez de bal heb in PES, dat het ook echt Suarez is en niet één of andere oostblokker.

Dus dat je het alleen ziet als je inzoomt vind ik groot gelul.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het wel erg belangrijk als ik een speler koop in een offline modus, toch een stuk leuker dat je ziet dat je ook echt die ene specifieke speler hebt gekocht ipv een niet lijkende speler die een of andere gast moet voorstellen (wat je alleen zou weten dankzij z'n naam). Maar fifa spelers snappen dit niet, want die spelen nooit offline.

6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he speak for yourself duke :+

Ik speel zowel offline als online maar het kan mij aan mijn reet roesten......sorry....anus oxyderen hoe die focking poppies er uit zien. Als ze maar doen wat ik wil dat ze doen

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik wens je vooral veel geluk met Ajax als je online gaat spelen met FIFA :) Maar dat iemand met een PES avatar hier komt klagen over gezichten zegt voor mij al genoeg. Je kan ook niet alles hebben. Misschien ligt dat ook wel aan het niveau van het Nederlands voetbal? De Eredivisie is een lachertje vergeleken met de divisies waar WEL alle gezichten in verwerkt zijn. Kijk maar eens naar de Seria A, Bundesliga, Liga BBVA, Premier League ... Als de Eredivisie kwa clubs nou wat beter op de kaart stond, hadden we waarschijnlijk WEL alle gezichten e.d gehad.

Nee, FIFA spelers snappen dit inderdaad niet nee. In tegenstelling tot PES heeft FIFA namelijk wel een goed werkende online modus :+ Ik snap ook zelf niet wat de LOL nou is om offline te spelen. De CPU word na zoveel tijd ook voorspelbaar. Een online tegenstander is elke keer anders. Als ik FIFA10 2 maanden tegen de CPU speel weet ik onderhand wel wat deze gaat doen. Erg simpel. Ik heb liever online, jij duidelijk niet.

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nop, kijk maar 5 posts boven jouw post :)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Serieus, dit is puur omdat FIFA offline gewoon kut is. Als offline wel goed was , zouden jullie het kut vinden van je gezichten. Is toch leuk als je een eigen team vormt met zelf gekochte spelers en dat ze dan lijken? Niet dat elke neger in m'n team lijkt op Quama Kolomaboekoe uit Congo..

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het is niet erg belangrijk, maar het is wel leuker als je spelers die het veld op lopen herkent. Tijdens het spel zie je het toch niet. Toch een beetje extra realisme

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind Fifa helemaal niet kut offline :+
    Speel nauwelijks online...

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij de master league is het zelfs zo, dat ik liever spelers koop die lijken.. Vind dat zelf gewoon tof.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry dude, maar dat vind ik dus totaal niet belangrijk. Dat dit in PES zit moeten ze zelf weten. Daar kan je ook met toffeetjes en tonnen schieten ... of spelen als iemand met het Paas Eiland hoofd, jep .. voegt wat toe :emo:

FIFA heeft een prima offline modus. Ga maar gewoon eens Managen, altijd leuk. Doe dit dan niet op beginner / novice, want daar is geen ruk aan.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, het gaat niet om de eredivisie, het gaat om een aantal sterspelers van het afgelopen WK, welke gewoon er niet uitzien.

En ja ik ben een PES speler, maar ik ben jaloers op de licenties van EA en als je ziet wat ze dan met die licenties doen vind ik het zonde (slechte gezichten en tenues).

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb zowel fifa 09 als 10 hier liggen, maar vind die offline modus echt niks (en met mij heel veel mensen). Er is gewoon geen zak aan, het heeft hét niet.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zoals ik al zei, wij als kikkerlandje zijn totaal niet boeiend voor een grootmacht als EA. Als wij nou de Wereldbeker hadden gepakt de afgelopen zomer sta je als NEDERLAND ( inclusief Eredivisie ) weer op de kaart. EA zal dan heus wel wat meer moeite steken in het verbeteren van de gezichten.

Nogmaals, niet iedereen hoeft dezelfde mening te delen. Beetje nutteloos om dan die van jou op te dringen op mij en anderen ;)

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dring geen mening op, ik vind het gewoon jammer.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar het is toch helemaal niet moeilijk om wat spelers te laten lijken, al zijn het alleen maar spelers als Suarez/Afellay/ Ruiz / De Zeeuw/ Toivonen/ Schaars etc etc. Gezichten namaken is totaal niet moeilijk, daar kan EA gewoon 1 man op per 2 leagues.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar ik speel vaak met mijn neef en dan is de Football Party modus echt genius :cool:

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, maar ik denk dat er idd heel veel zijn die gelijk met Inter of Liverpool of een ander geil 5 sterren team op een te makkelijk nivo beginnen. Ik begin altijd onder in de engelse league. en dan op legendarisch, nou dan ben je echt lang bezig voordat je een wereldteam en toppositie in de Premier hebt hoor, maar het is wel leuker en heb je geen tijd om te kijken of de gamefaces wel kloppen want als je met je ogen knippert heb je een goal tegen, 100% concentratie is vereist imo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina