1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige waar ik me soms aan irriteerde in FIFA 10 en World Cup was dat neppe ping pong passen wat sommige mensen spelen, en die lobjes waren ook wel irritant.. maar ik vind het allemaal niet zo verschrikkelijk als ik hier lees..

    Celebrations vind ik wel toegevoegde waarde hebben, heb het nooit irritant gevonden.. tenzij je met 4-0 verliest door neppe lucky goals en je tegenstander doet telkens die klote robot :p

    Ik bedoel, juichen na een goal is toch ook onderdeel van voetbal.. is toch enorm vet dat je naar eigen smaak kan juichen, helemaal als er veel verschillende zijn.. en met fifa 11 dat je elkaar kan onderscheppen enzo lijkt me ook dope, zie je in het echt ook..

    Het gaat mij erom dat het zo dicht mogelijk op echt voetbal lijkt.. lijkt mij dat het iedereen daarom gaat.. en ze zijn echt wel goed op weg bij EA om dit te bereiken
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hé? Wat?

    Wat praten jullie nou allemaal over vastpakken?
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is toch een filmpje van Fifa 10. Ik hoop van harte dat het beter 'aanvoelt'. Maar kijk eens naar 1:58 in het filmpje. Gewoon ronduit belachelijk.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind dat gewicht vs gewicht wel leuk. Maar in FIFA10 ( en het Ultimate Team ) zie je vaak genoeg dat een Messi een Maicon van de bal af drukt.
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ultimate team mogen ze wel een paar uurtjes meer aan besteden, te beginnen met de cheaters er uit te halen ;)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe zit dat verhaal nou trouwens met World Cup 2010 en Ultimate Team 11? Want die krijgen dus al het "nieuwe" Ultimate Team uitbreiding ... komt dat dan ook gelijk in FIFA11? Zou opzich best baas zijn ...
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat moeten ze er gewoon uithalen. Ik zie Mertens ook niet zo snel Bahia wegduwen om nog maar even een voorbeeld te noemen
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is me nog nooit overkomen, en heb meerdere keren met Argentinië gehad.

    Hij kan inderdaad de bal afpakken van Maicon, maar dat is dan door zijn snelheid etc. Maar zeker niet op strength hoor ;)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Mwah... ik kan me nog een schouderduel tussen Wamberto (1.23m ofzo) tegen Van Gobbel herinneren, en dat schouderduel won Wamberto ;)
    Het gaat niet altijd om gewicht en lengte, maar soms ook gewoon om timing en evenwicht. Als je bijvoorbeeld een Dembele ziet, tja... niet de grootste, maar die zet je niet zo makkelijk van de bal. Zelfs Cruyff destijds was een licht mager ventje, maar die glipte gewoon langs alles en iedereen, ongeacht of er iemand even met zijn gewicht in ging hangen. Messi zal dat glibberige ook wel hebben, en dat hoort ook bij hem.
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je ? mensen die fifa world cup hebben krijgen meteen ultimate team ?
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je zeker gelijk in. Maar in Fifa zie je Messi Maicon ook echt wegduwen. Dat zouden ze gewoon heel anders moeten doen. Dus dat Messi de bal ook echt wegkaapt om het zo maar te zeggen
     
  12. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens de demo komt 14e in USA.. de Ps3ers kunnen gewoon een Amerikaanse account maken, de xboxers mogen xbox gold kopen :p

    Ik word niet warm van FIFA, dnek dat het PES wordt voor mij.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    wow :eek:
     
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik zo maar eens een amerikaans acc aanmaken, toch? :D
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    QFT. Laat ze die irritante fouten goed fixen ipv wat nieuwe celebrations toe te voegen en een pro passing + wat toch weer overpowered wordt.
     
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten allamaal nog niet of die fouten er in zitten w8 gewoon tot dat je hem gespeeld heb en oordeel niet op filmpjes.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey dit klinkt als mezelf van vorig jaar, het jaar daarvoor en het jaar daarvoor :D
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Onzin, dat gebeurt in het PES topic ook continu. Zo werkt dat gewoon. Je ziet filmpjes en oordeelt daarop. PES speelt ook beter dan dat de filmpjes doen vermoeden, maar dat weet je pas als je het hebt gespeeld. Nu oordeel je dus over Fifa 2011, en dat kan alleen met de informatie die je op dit moment hebt... De fimpjes dus. Zo simpel is het, en de filmpjes laten niet echt iets bijzonders zien, dat is gewoon een feit.
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten op de Demo.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer komt de demo nou precies (Xbox live gold)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina