1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar gerust onderaan. Clubs als Willem 2 en excelsior konden nog meer op de transfermarkt. Maarja, dat is net zo krom als een club als Liverpool een lage rating te geven wanneer ze slecht presteren.
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Waar hebben we het over jongens?

    Dat de game vandaag waarschijnlijk ergens verkocht wordt is zeer groot maar ga aub niet zitten van "Heb je die al gebeld?" of "Weet je al wat meer?" of "Waar kom je vandaan?". Daar erger ik mijzelf nog veel meer aan dan mensen die werkelijk moeite doen om even te bellen of langs te gaan of FIFA 11 al wordt verkocht. Maar daar is 1 post genoeg voor en we zijn nu alweer tig pagina's verder.

    Omdat ik zelf ook erg benieuwd ben hou ik het topic goed in de gaten, maar er is geen houden aan zo. Ik zal zelf wel even melden dat ik rond een uur of 14:00 even met pauze ga en op Rotterdam Alexandrium even ga rondvragen (MM, FRS, Toys XL & BS).

    Maar alsjeblieft, post geen speculaties en shit, want daar heeft niemand wat aan.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmz hoop wel dat feyenoord dan na het eerste seizoen de weet ik veel hoeveel spelers terug krijgt die excelsior heeft geleend!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Mensen, lees de andere thread door. We gaan hier geen gespot dingen posten. Deze thread is puur om INHOUDELIJKE berichten over Fifa 11 te posten!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    De volgende die hier nog post over waar de game te vinden is krijgt een OW.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een posts in een uur zeg. Ik ga voor pes maar als ik dit zo allemaal lees wil ik hier ook aan mee doen haha. Zou hem best willen spelen vandaag.
     
  7. Phantom

    Phantom Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    open dan een topic, met waar de game te vinden is...
    snap in godsnaam niet dat die geclosed is.
     
  8. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen. Ik heb FIFA nu dus, zinder bon dus niemand heeft er wat aan behalve ik. Dus daarom, wie inhoudelijke vragen heeft zoals hoe Goed stekelemburg of het Nederlands elftal is. Dan beantwoord ik ze, zo nodig met foto. En nu naar huis rijden
     
  9. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is al weer open hoor;)
     
  10. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het weer zo dat je niet meteen Europees speelt in het eerste seizoen in Carreer Mode met bijv. Ajax?
     
  11. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar anders lijkt het me ook dat je een voorsprong hebt tov andere ploegen.

    Wat raar trouwens dat Nederland 4,5 sterren heeft en engeland, brazilie, argentinie, spanje (logisch), duitsland wel 5sterren hebben :confused:
     
  12. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die staat in je profiel.
    Verder ben ik zelf medewerker van een van de Dexcom winkels. Niemand op het hoofdkantoor kent jou of je verhaal.
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt Ultimate Team pas weer volgend jaar?Of istie nu gelijk al beschikbaar?
     
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb 2 potjes gespeeld op semi-prof. Ik speel altijd tijdens de release een weekje FIFA en dan kom ik erachter dat PES meer mijn game is.

    De sfeer is zoals altijd heel goed. FIFA ziet er goed uit vanaf de TVcamera maar alles daarnaast vind ik niet mooi ogen en doet me denken aan de vorige versies.

    Manual passing heb ik niks van gemerkt (zul je zeker kunnen instellen?) en ook als ik zonder snelheid loop vanaf de zijlijn (de bekende PES11 bug) valt niemand me aan, dit kan komen omdat ik op semi-prof speel maargoed toch niet positief.

    De duels zijn leuk maar soms overweldigend. Het schieten op doel vind ik altijd een minpunt bij FIFA, het kan omdat ik het geen tijd geef ofzo maar zo'n lekkere realistische 'streep' goal heb ik nog nooit gemaakt of ben ik ook nooit op Youtube tegengekomen.

    Ik vind het wel een verbetering t.o.v. Fifa2010, met name ook omdat het wat langzamer speelt. (meer overzichtelijkheid) De licenties zijn lekker meegenomen en de vele stadions en supporterschants maken de game sfeervoller dan PES, dat zeker.

    Toch ga ik voor PES2011 (net 2 potjes gespeeld) omdat ik daar de gameplay heerlijk van vind en omdat ik voornamelijk alleen random friendly matchen tegen vrienden speel en dan is gameplay voor mij het belangrijkst.
     
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar maak je je druk om :+
     
  16. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar
     
  17. Shyne

    Shyne Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks project zero

    kan je alleen nog de stats van kroatisch elftal pmen en die van de bosnische als die erin zit
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Er staat één nummer in de openingspost, maar weet iemand wat meer over de FIFA soundtrack? Rhinestone Eyes kon ik op demo vanaf moment 1 al niet meer horen omdat ik hem al vaak genoeg om me Ipod had gehoord, die ga ik sowieso uitzetten:+
     
  19. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste potje online gespeeld, geniaal!

    Tottenham - Marseille 4-0
     
  20. James Pond

    James Pond Guest

    Jezus nog steeds 4.5 sterren? WTF :F:

    Opzich een goede post maar je speelt de game verkeerd. Zet het spel op professional, en gooi de volledige manual aiming aan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina