Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is toch echt mijn enige (kleine) 'minpunt', fijn om te horen! :+

    Rampage, ik kan morgen wel posten wanneer ik/mijn broer het spel heeft gehaald. Als daar je keuze van af hangt, wil ik graag 'helpen' :).
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.298
    Leuk Bevonden:
    362
    Heerlijke wedstrijden tot nu toe in coach, online wacht ik nog even mee. Heb het gevoel dat ik fifa opnieuw moet leren...
    Animaties van de spelers zijn echt top.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is er beter aan de full-game tov. de demo?

    Rampage wil het ook weten :+.
     
  4. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook;)
     
  5. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het ook weten, twijfel namelijk nog een beetje:x
     
  6. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook nog een beetje te twijfelen, maar ik denk dat ik hem wel weer ga halen :)
     
  7. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet veel sneller maar ik vond de demo zelf erg traag.
     
  8. James Pond

    James Pond Guest

    Ja dat is ook de bedoeling geweest van EA. Fifa10 was al snel genoeg. Net ook speelde ik een potje, ik met inter dus ik aftrappen en Eto heeft gelijk de bal, ik ren gewoon door die kerel z'n verdediging heen en ros die bal erin :emo:.
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt trager dan fifa 10 en anders,je moet de bal meer gaan rondspelen ed,
    Wel al veel vastlopers in het menu gehad.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo, net FIFA een dagje gespeeld en het valt niet mee. Vergeleken met FIFA10 gaat het combineren een stuk moeizamer. Voorzetten zijn wel iets makkelijker (realistischer) geworden en steekpasses zijn ook niet meer zo makkelijk.

    Alles voelt een stuk anders aan dan '10. Zie zelf niet zo veel verschil met de demo maar '11 is toch wel een stuk lastiger dan '10!


    Ik zat trouwens net een potje online te spelen en toen ik in een private chat ging begon hij ineens te haperen:x.. Hoop niet dat dit een of andere bug is want dat zou behoorlijk klote zijn!
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  11. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhh lees hier alles, stond k vandaag in de winkel om halo reach en fifa 11 te kopen zeggen ze hem pas donderdag te verkopen:confused:. morgen toch maar even naar een andere winkel denk ik! tjeesus dit spel lijkt me echt weer kicke!
     
  12. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Wat me ook opvalt is dat er bij voordeel langer wordt gewacht met fluiten! Zodra jij in de fout gaat en de bal nog niet hebt wordt er simpelweg niet gefloten, ook niet als je probeert de bal weer af te pakken. Pas op het moment dat de andere ploeg er geen voordeel meer aan heeft wordt er gefloten.

    Ook heb je in career mode uitgeleende spelers in de selectie die als het goed is over een seizoen terugkomen zoals Lamprou o.a. bij Feyenoord. Smolov zal dan ook weer terugkeren enz enz.

    Ook de eigen muziek heeft voor mij een grote toegevoegde waarde. Op het moment dat ik in blessuretijd de 1-1 maak en er door het stadion een bepaald lied wordt afgespeeld, dat is gewoon echt vet :D
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    dat met dat voordeel is inderdaad waar, meestal hartstikke vervelend vind ik!
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat voordeel is echt te lang. Soms heeft de tegenstander de bal al 3x rondgespeeld en als je hem dan afpakt krijgen ze nog een vrije trap.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet nog niet of ik hem haal als ik zo de berichten lees. Sowieso gistermiddag ff snel een potje op legendary gespeeld (demo) en je scoort gewoon veel te eenvoudig. Zit weinig uitdaging in.

    PES biedt mij meer uitdaging, maar dat spel is weer minder compleet. Ik wacht de reviews maar even af denk ik...
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk speel je normaal met topteams, maar als je met teams uit de onderste div van engeland speelt word het toch weer wat moeilijker
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ook waar.. denk er nog even over. Heeft geen haast.
     
  18. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het spel al ergens in de winkels?
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=148546 Alsjeblieft. Genoeg info hierover. Waarschijnlijk ligt hij vandaag wel bij de meeste winkels in de schappen gok ik zo.

    Buiten dat; is de full game nou echt anders dan de demo, want als ik de reviews moet geloven is dat een immens verschil? (Lijkt mij raar trouwens).
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het speelt echt zoveel fijner dan Fifa 10.

    De beste toevoeging imo zijn die fysieke duels, het lijkt nu een stuk minder voorspelbaar allemaal, als je een hoge pass verstuurt bv. is het altijd spannend om te zien wie er uiteindelijk met de bal vandoor gaat, terwijl ik bij Fifa 10 het idee had dat de verdedigende partij vrijwel altijd won in bv. een luchtduel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina