1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk kan je ook muziek instellen voor online als je hebt gescoord. Justin Bieber door het stadion, yeuh! :+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    +1 goede post.

    Maar niemand zegt ook dat Suárez een van de beste ter wereld is, maar dat hij wel tot de 50 beste van Europa hoort. Hij is een erg goede speler en hoort misschien ook wel tot de 50 beste van Europa, maar dat maakt me geen moer uit tbh. Hij is te goed voor de Eredivisie eigenlijk en zou nu wel eens moeten verkassen naar een top club, IMO.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    "Simply the best" :+.

    You'll Never Walk Alone van Liverpool blijft toch echt altijd het best, _O_.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0

    Liberteeeeee! Tatatatatatadadadaatadadatadadatatatadaaaaaaa Boeruhhhhh Boeruhhhhh Boeruhhhhh
     
  7. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou idd tof zijn, maar zie het nog niet gebeuren :)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat me ook tof lijkt (las het hier ergens op het forum) is als die kleine 'pauzes' weggaan en je meteen kan doorspelen bij een ingooi of corner. Dat je iemand naar de cornervlag ziet lopen en hem dan vanaf daar moet nemen. Of iemand snel naar de zijlijn ziet rennen, een bal krijgt aangegooit (van een ballenjong) en het spel weer snel kan hervatten. Zo zou je veel meer snelheid in het spel kunnen krijgen.

    Dan alleen bij vrije trappen dat je gewoon weer de '3rd-persion-view' krijgt, bij corners etc niet meer. Lijkt me echt super.
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het ook wel gaaf vinden als je meer de mogelijkheid krijgt om een vrije-trap snel te nemen, nu heb je die mogelijkheid ook wel maar niet vaak genoeg naar mijn mening.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, als dat vaker zou kunnen zijn zou het wel vet zijn. Tempo er in houden.

    Maar dat wat ik net zei lijkt me ook wel tof hoor, gaat alles wat sneller en realistischer :D.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Geruchten gaan dat het in 2012 komt , continues play gaat het beestje heetten. Alleen zal het bij die andere voetbalgame zijn ;)

    Dat lijkt me toch echt een must voor beide games, dat er gewoon 0,0 laadtijden / zwarte schermen / onderbrekingen zijn (muv replays) en dat alles realtime is.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze is echt kippenvel, op dag aanslagen madrid
    De speaker zegt van te voren:"It's the song about solidarity and tonight we dedicate that song to everyone affected by the tragic events in madrid earlier today";
    [yt]fkO58XYvBN8[/yt]
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  14. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf....je krijgt er ook echt kippenvel van. Prachtig dit, echt waar.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad echt heel sick vanaf 1:00. Jammer dat ik de R.U.S.E. banner erdoorheen hoorde:emo:
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kippenvel :).

    Lekker afgemaakt! Doe jij het trucje waardoor de demo langer is? Kan namelijk daardoor zijn dat ie op Amateur 'staat'.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Doe het altijd, maar weet niet eens of het echt werkt eigenlijk:+
     
  18. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, maar ik heb nogsteeds veel fun met fifa 10. Op het begin van dit topic hebben jullie het over die faces. Ik wil er niet op doorgaan hoor, maar mijn mening is dst ze in 1 jaar niet alles kunnen doen. Je moet maar blij zijn met zo'n spel met zo veel vermaak. Wees maar blij dat ze naar de mensen luisteren wat er vorig jaar allemaal fout is gegaan. Nou, het zal me verder worst wezen. Trouwens, woensdag hoop ik dat ik het spel bezit :D
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hoort bij dat filmpje ook FINISH IT!! haha.
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik ben een pesfan(boy) maar, mooie strakke post. fijn dat er mensen zijn die niet alleen maar lopen te zeiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina