1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w0utert

    w0utert Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo lang ie nog niet op usenet is verschenen kan je er van uit gaan dat ie nog nergens te krijgen is, elke grote titel is zonder uitzondering eerder daar te vinden dan in de winkel. En op usenet staat nog geen FIFA 11.
     
  2. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    dat heeft er nix mee te maken want het kan ook zijn dat het momenteel nog niet te kraaken is
     
  3. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
  5. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Lelijke tegengoal dit...rent gewoon met bal door mijn keeper heen:

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/37657170

    Op filmpje niet zo heel goed te zien misschien, maar eerst heeft de keeper de bal vast en dan loopt Villa er gewoon doorheen en de bal gaat met hem door de buik heen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik zit net te zeggen dat het best makkelijk is om na te maken, is geen hogere techniek ofzo.
    Ten minste, ik praat nu vanuit PES omdat ik toevallig weet hoe het daar werkt. Daar worden de gezichten op basis van foto's gecreeƫrd. Dat maakt het makkelijker maar ook mooier.. En dat is redelijk snel gepiept.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ga vanmidag de stad in en zie wel of ik fifa kan bemachtigen
     
  8. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon mogelijk, Villa tikt de bal gewoon uit de handen van de keeper, in het echt had de scheids daarvoor af moeten fluiten, echter is dit net voor het begin van de wedstrijd gespeeld.
     
  9. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
  10. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja, in slomo en met andere camera angle zie je het beter. Benen en bal gaan door de buik heen. Terwijl de bal al klem zit in de handen van de keeper. Onder hem door kan niet want hij ligt plat op de grond.
    Maarja het is een demo;)
     
  11. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    haha die is wel heel schandalig, ligt dat aan het feit dat het amateur was wellicht... Ook al is dat zo dan is het nog te lame voor woorden want vraag me dan of hoe er een goal moet vallen :x
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Er staat altijd dat het Amateur is terwijl mensen gewoon op Wereldklasse spelen.
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, het was op Wereldklasse
     
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz over eerder de game. Ik was woensdag bij de gamemania om hem nog te reserveren en toen vroeg ik als hij eerder uit komt verkopen jullie hem dan ook. Toen zij hij ja en ik zij is EA daar dan niet moeilijk over. Toen zij hij zoiets van in de trend van dat ze hem eigenlijk al hadden maar dat ze wachten tot andere winkels hem ook verkopen (misschien om dan te kunnen zeggen van kijk we zijn niet de enige dus geef ons geen boete). Maar zie wel wanneer die komt. Hoop morgen want kan niet wachten om een pro aan te maken en het middenveld te gaan overheersen.

    Btw worden er nog nieuwe clubs gestart? want heb met fifa 10 had ik op twee accounts fifa 10 gespeeld maar op degene zonder gold had ik een level 86 (84% complete) middenveleder maar op diegene met gold had ik maar een level 76 middenvelder waardoor ik zelden tot nooit clubs speelde maar met elf heb ik wel zin om een club te gaan helpen met wat goede (maar vooral ook gezellige spelers)
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ze hebben h'm dan wel snel. Had eigenlijk verwacht dat ze h'm maandag of dinsdag pas binnen zouden krijgen. Volgens mij moet je wel heel veel geluk hebben of een klein netwerk ;) om een morgen al te scoren.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel snel binnen ja maar morgen is toch wel wat vroeg,dinsdag of woensdag denk ik.
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Nogmaals, het is larie dat je em al eerder kan vinden en de gamemania heeft je dan gewoon onzin verkocht door te zeggen dat ze hem al hebben...
    Maandag vinden leveringen plaats aan distributie centra van FRS (waaronder ook game mania) Metro groep (macro, Media markt saturn) en blokkergorep (BS intertoys en e-plaza) en andere!

    Op zn vroegst, wanneer een partij direct zou kunnen doorleveren, ligt ie dus maandag in de winkel maar dit gebeurt bij grote ketens vrijwel nooit. Dus... dinsdag ligt ie in de winkel en dan is het zaak dat je geluk hebt met iemand die schijt heeft aan een embargo :)
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Gaat dus weer spannend worden na het weekend. Meestal zit ik dan om het kwartier het forum te volgen en bel ik zelf een beetje rond :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina