1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt er bij die online matchmaking best wel gek van dat ie vaak vast blijft zitten en je dus het spel opnieuw op moet starten.

    Voor de rest is die echt vet :) de 11 tegen 11 is ook veel leuker dan de 10v10 van fifa ....10....
     
  2. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja.. Het juichen is ook wel komisch, Ik kreeg een tegendoelpunt online maar schoot toch in de lach... Liep er opeens een stelletje spastische armzwaaiers over het veld :p
     
  3. Munnie

    Munnie Guest

    En ik vind twente juist lekker spelen. :+
    Maar ff serieus, ik vind dat de teams uit de eredivisie nu wel beter lijken en zeker van een afstandje. Speelt best wel lekker.
    Net online potje tegen feyenoord en ook al potje against ajax.
    Veel nederlanders. :D
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, celebrations zijn dit jaar veel leuker gemakat. Wel een leuke extra ;).

    Ik vind dat PSV en Ajax lekker spelen, rest nog niet gedaan. Twente minder, Ruiz en Janssen zijn wel leuk maar rest toch wel matig.

    5-sterren: Real Madrid, ZEKER! _O_.
    Inter vind ik ook wel fijn, maar Pandev en Milito spelen allebei klote vind ik. Niet snel, bewegen amper (bieden zich niet aan) en zijn totaal niet beweeglijk (dribbling, agility, etc).

    Haha klopt ja, vooral de eerste dag natuurlijk! Willen allemaal veel spelen nu! :+
    Van de zestien vrienden die net online waren, speelden er veertien FIFA11. Zag er wel leuk uit aangezien precies de laatste twee alleen iets anders speelden, FIFA11-streak :+.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Double-post sorry.
     
  6. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Net me eerste potje gespeeld online, met Tottenham. Voor mij speelde die echt heerlijk, dus dat vraagt naar meer :D
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bah, dan ben je de hele wedstrijd beter, heb je ontzettend veel kansen, mis je op open goal.. kiest je tegenstander gelijkspel. :x
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Forlan erg tegenvallen in Fifa 11, Hij heeft weliswaar een rating van 87 maar daar merk je weinig van=(
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat is je opstelling? :)
     
  10. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa wat is je opstelling?
     
  11. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Man o man. Wat is het een urenwerk om een bod uit te brengen op een speler jaa...
    Mijn bod verhoogt steeds maar met 100...Doe ik iets verkeerd?

    NVM..
    Al uitgevonde:p
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Aan opstellingen verander ik eigenlijk nooit iets... custom tactics wel.
    Wat is nou die bug/glitch/hack idk, scherm blijft de hele tijd 30 seconden vasthangen en gaat dan verder. :emo:

    //edit

    En nu dus al veel langer... volgens mij doet die gozer het, want hij is opeens de hele tijd afwezig en gooit de bal express uit..

    //edit

    Hehe, eindelijk krijg ik die disconnect... gaat weer lekker. :)

    Heerlijk spel nu. :+
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  13. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Nistelrooy speelt ook precies zoals in het echt :9
     
  14. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    In FIFA world cup speelde ik altijd die road to kwalificatie. En dan met 3 andere vrienden een klein land naar het WK brengen. Zo had een ieder zijn eigen speler, en werden ook per speler stats bijgehouden (dus we speelden met 4 spelers en we bleven dus ook met dezelfde speler pp tot en met het wk spelen). Is dat nu ook mogelijk in FIFA 11? En dan heb ik het niet over career mode en dat een vriend van me per wedstrijd een speler kiest, maar ook echt een carriere heeft, als in FIFA World Cup 2010. Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel.
     
  15. James Pond

    James Pond Guest


    Dat is geen glitch of hack dat is gewoon een kneus met een kutverbinding die ermee kapt.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    had net filmpje upgeload. Maar zie die niet online staan op site bij mijn profiel :confused:
     
  17. stressley 0172

    stressley 0172 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hee hebben meer mensen problemen om te connecten met fifa clubs?
    als wij in de lobby zitten kunnen we niemand vinden hoe kan dat ?
    soms loopt die ook vast!
     
  18. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind careere met je Virtual Pro toch wel zo slecht gemaakt.. als jij niks doet doet het team ook niks...

    ik speel op wereldklasse eerste seizoen met vitesse, toen dacht ik ligt aan vitesse.. 3e seizoen bij barcalona.. maar echt niet normaal hoe slecht dat in elkaar is gezet.. ik vond fifa 10 daarin echt beter..

    teamgenoten die met bal tegen een tegenstander oplopen, teamgenoten die met bal gewoon maar blijven rennen met de bal terwijl 10m naar rechts iemand vrij staat.. jij moet alles maar dan ook alles doen in het team.. ballen ophalen bij de keeper en dan ook nog scoren want dat lukt niemand in het team..

    ben ik de enige die dit slecht vind?
     
  19. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook bij met virtual pro online teamplay loopt ie vast.. zal wel de drukte zijn, hoop ik
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  20. stressley 0172

    stressley 0172 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    als we in de game zitten kunnen we ook niet connecten met andere teams..
    weet iemand misschien wat je moet veranderen?
    want we vinden niemand om tegen te spelen..
    kan iemand ons advies geven of zeggen of je wat anders in moet stellen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina