FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Achilleas

    Achilleas Guest

    Nah niet nodig. Maar goed, ik heb mijn punt gemaakt, er kan weer over fifa gepost worden.

    /Mod Wat gezellig dat je steeds weer langskomt hier. Ik ben blij dat je graag weer ontopic wilt, dan zijn we voorgoed klaar met je.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuk dat hij er nog steeds is zeg, al zal dat niet zo lang meer duren. ;)

    Vandaag ga ik FIFA 11 bij een vriend uitgebreid spelen, me voorkeur ligt wel richting PES 2011. En al ga ik PES kopen, FIFA 11 komt er wel een keer in. Online Clubs is toch één van de tofste dingen tot nu toe in een footie IMO!
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  4. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dat live season ook betrekking op Online spelen?
    Is het het waard om aan te schaffen??

    Niet zo bekend mee nl...
    Thanx vast!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, je kunt ervoor kiezen om met Live Season online te spelen. Of het waard is.. voor mij niet. Ik speel gewoon met de statistieken van spelers zoals die in de game gezet worden. En niet met spelers die om de week slechter of beter worden. Het kan wel leuk zijn natuurlijk. Heb je geen gratis proefperiode oid? Dat kon in FIFA 10 wel dacht ik.
     
  6. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
  7. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    haha en hoe voelde je toen?

    Jammer dat je maar zo kort kan uploaden.. of ligt dit aan jullie?
    of laat EA niet langer toe!
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffffff....hij zet een tackle in!....hij zet een tackle in....hij zet een tackle in!!
    Hahaha,wat is dat nederlandse commentaar toch bagger...Ben je Barcelona,krijg je vrije trap tegen...Evert ten Napel: Barcelona krijgt een vrije trap!!Niet 1 keer,maar iedere keer....wat SLEEEEECHT!!!Snel maar omzetten naar engels
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is scripted... Had ik ook met Tottenham. Eerste oefenduel, Van der Vaart, 45 dagen geblesseerd ;)

    Das dan wel weer jammer :D
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had dat met De Zeeuw. 30 dagen out :{
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikgedrukte is bezittelijk voornaamwoord,moet zijn Jouw

    hahaha:lol:

    Flauw grapje!
     
  13. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al zijn vraag beantwoord?
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat met mij Virtual Prof die ik toegevoegd heb bij barcelona...38 dagen geblesseerd|:-
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat hoeft niet meer, hij komt voorlopig niet meer online. Kunnen we nu mooi weer over FIFA 11 gaan praten. ;)
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ben coach begonnen op wereldklasse, gaat net zo goed als in het echt, net zoveel geld ook ;)

    Voor de eerste competitie wedstrijd blessure Fer tijdens de training 74 dagen weg....
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is in't begin van elke Carreer Mode, fucking raar. Goeie spelers raken gelijk geblesseerd haha ... :+
    Straks weer een paar potjes, baal er wel van dat die Achievements WEER glitched zijn. Heb nu 5x op rij gewonnen, maar krijg geen achievement. Echt erg ...

    Gelukkig is die staats dwaas Achilleas ook weer verdwenen uit dit topic. Wat een intellectuele posts toch allemaal weer op mijn vroege morgen. Het zou maar 'n vriend van je zijn, die had toch allang een paar stompen gekregen. Damn. Begrijpend lezen en het zoeken van betekenis in een post is moeilijk voor de beste jongen, aangezien ik hem toch duidelijk verwijs om Google te gebruiken. Jammer, schijnbaar is het hoog ophouden van z'n statuur erg belangrijk dat hij inhoudelijk vergeet erover te praten. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sorry hoor, maar wat ben jij een infantiel mannetje. Kap nou gewoon met die discussie. Wees nou eens wijs. Het valt mij op dat jij telkens het laatste woord moet hebben. Als je iets weet van communiceren - blijkbaar niet, want je stelt dat anderen 'zwakbegaafd', dan wel te dom zijn om begrijpend te lezen' als ze het niet met je eens zijn of je vraag niet goed hebben begrepen - dan weet je dat dit een brevet van onvermogen betekent.

    Discussieren doe je op een vriendelijke manier, zonder op de man te spelen. Wat jij discussieren noemt heeft niets met discussieren te maken. Het is niets meer dan stoere praat. Volgens mij ben jij echt geen domme jongen, maar je manier van discussieren doet anders denken.

    Houd die discussie dus voortaan vriendelijk en speel niet op de man. En nu weer over op FIFA11.
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfff. Mensen mogen toch gewoon schrijven hoe ze willen. Het lijkt wel of we van elk bericht een solicitatie brief moeten gaan maken. HET IS EEN FORUM.

    Heb het spelletje sinds vannacht eindelijk door. Ik verlies nog wel redelijk vaak t.o.v FIFA 10 maar speel ook bijna alleen maar tegen 3000+. Ik verdedigde vaak zoals in fifa 10. Nu wacht ik meer af en af en toe de A knop indrukken i.p.v A heletijd indrukken.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Natuurlijk mag je schrijven wat je wil, maar je gaat niet zomaar mensen (die je ook nog eens niet kent) uitmaken voor dit en voor dat als ze je verkeerd hebben begrepen of van verkeerde informatie voorzien. We zitten dan wel op Internet, maar laten we de normale omgangsvormen een beetje in stand proberen te houden hier.

    We zijn hier om te discussieren over FIFA11 en niet om elkaar de grond in te boren.

    Anyway, ik ben nog niet online geweest. Ik denk ook dat ik online op dit moment weggetikt zal worden (nog maar 2 potjes gespeeld) :D Morgen maar eens proberen (vrouwtje lekker aant shoppen met een vriendin), vanavond moet ik zaalvoetballen - 45min rijden naar die pokkezaal - dus dat wordt hem ook niet.

    Als iemand morgenmiddag zin heeft om een potje te doen, voeg me maar ff toe :D
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina