1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee ja ik heb de PES demo vaak gespeeld.Fifa een keer bij een vriend. omdat ik op de een of andere manier ik geen connectie met Xlive kon maken en dus fifa niet meer kon downloaden. daarom vroeg ik het maar even. ik vond ze idd beide erg leuk. okee, dan moet ik toch echt zelf gaan kiezen :D nouja ik wacht ff de PES online ervaringen af en dan zie ik het wel. Thanks
     
  2. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA, af en toe mega frustrerend maar het blijft aantrekken. Het geeft online echt voldoening de tegenstander te verslaan en nu zes minuten soms echt het gevoel te hebben dat je echt ergens voor gestreden hebt (de virtuele eer) :cool:
     
  3. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand die zich irriteert aan de grote hoeveelheden vrije trappen die je tegen krijgt? 50% van de keren dat ik de bal afpak is het een overtreding =(
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Doesn't get any better than that ;)

    Niet blind druk zetten, maar gematigd en goed getimed. Ligt dus echt aan jou. Tip: LT+RT+A
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Pff net met clubs streak weg :mad: hadden 11 op rij gewonnen toen vloog hij er bij een 4-1 voorsprong uit. Daarna weer 1 gewonnen en de match daarop vloog hij er bij een 2-0 voorsprong uit.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ten eerste, speel beide demo's (ze zijn te downen):

    Ten tweede:

    FIFA
    + "alle" licenties
    + erg uitgebreid
    + veel sfeer
    + prima graphics
    - snel op te pakken (mindere AI)
    - manager mode flink scripted (sterspeler raakt bijv. direct de 1e wedstrijd geblesseerd)

    PES
    + detail in en op het veld
    + prima graphics
    + Master League (online)
    + Echte leercurve (moet het echt vaak spelen om beter te worden)
    - Transfers niet up to date
    - Animaties zo nu en dan nog steeds houterig
    - minder licenties (maar wel die van de Champions League, Europa League, Supercup)

    Klein rijtje... Ik twijfelde enorm na de demo van FIFA (vond er weinig aan veranderd en vond PES best fijn spelen). Kon niet wachten, dus toch gekocht. Tot nu toe geen spijt van. Sfeer tijdens de wedstrijd is fanstastisch en heb al een paar mooie goals gemaakt (ook tegengekregen).

    Fifa richt zich echt op het online gedeelte. PES inmiddels ook meer, maar die is offline ook uitdagender.

    Nogmaals, speel de demo's.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    okee dat is fijn lijstje. ik wacht ff op de online van PES en dan beslis ik :) ja ik weet dat ze beide te downloaden zijn maar had eerst de PES gedownload en wilde paar dagen later FIFA downloaden maar kon geen connectie meer krijgen ( nu nog steeds niet) niet allen met fifa maar ook met online gaming.

    maar iig thanks :D
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Bullshit ligt niet aan hem. Ik speel al jarenlang Fifa en ik krijg zelfs soms een vrije trap tegen zonder dat ik A druk dan loop ik gewoon tegen de bal aan en alsnog dan een vrije trap tegen ze hebben de scheidsrechters te streng gemaakt.
     
  9. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je internet nu vanuit de bibliotheek ofzoO-)
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    @ Exionche

    Je kan FIFA op meerder manieren spelen.
    Als je het op de normale stand te scripted vind kan je ook je controller wijzigen veranderen naar Manuel.
    Dit is al een stuk lastiger dan wat de meeste (Assisted) bij FIFA spelen.

    Heb eergister 4 potjes tegen een Manuel speler gespeeld en in die 4 potjes zijn er maar 2 doelpunten gevallen en hadden we rond de 50% voltooide passing waar je bij Assisted rond de 85% zit.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zonet nog twee potjes online gespeeld, met Manchester City tegen Liverpool (2-0) en Real Madrid tegen Barcelona (6-1).

    Vind het wel jammer dat elke keer iemand met Barça wil spelen, maar zal wel aan het niveau liggen. Pas net begonnen, dus speel nog tegen de 'newbs'. :+

    Ik heb alweer mijn vijfde vrije trap met Cristiano Ronaldo er in liggen, wat gaat dat lekker zeg met hem. En scoorde ook nog een screamer van zo'n 20 meter hard onderkant lat. Stuiterde echt nét over de lijn :p.
     
  12. Johanxbox360

    Johanxbox360 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een vraag die al eerder gesteld is maar ik kan 'm nergens terug vinden.
    Hoe kan het dat bv. Inter milaan bij mijn tegenstander aanvalssterkte 91 heeft en ik zelf maar 86?
    Dit is trouwens niet altijd zo.
    Er kan nog niet gewisseld zijn, dit krijg je voor de wedstrijd en de wissels te zien.
    Bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Je tegenstander heeft Live-Season gekocht.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij heeft wel een heel hoog percentage, dan zou je zeggen dat hij wat fout doet. Tuurlijk krijg je soms makkelijk vrije ballen tegen, maar er zijn manieren om het te verminderen.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    leuke en duidelijke samenvatting ben het met je eens!
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Als ik FIFA koop doe ik dat zowiezo in 2009 wist ik niet eens dat je het kon veranderen:+ toen vind ik daarom fifa maar k*t. daarom pes 2010 gekocht (niet super goed maar toch veel lol meegehad) en toen las ik dat je het kon veranderen. toen vond ik fifa al stukken beter :)

    ik denk als PES online beetje te doen is word het voor mij toch PES.
    Dan zet ik er wel even een OF op zodat namen/shirts/logos kloppen. Ook omdat ik het tacktiek scherm van pes wel fijn vind dit jaar.
    En natuurlijk de leuke opties zoals eigen stadion bouwen en de fun wedstrijden die je kan kiezen als je het serieuse een beetje zat wordt.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hebben meer mensen last dat er zowat in elke potje op een bepaald moment de game vast zit voor een aantal seconden? Schijt irritant.
    Net Be A Keeper geprobeerd, wel geinig maar net zoals Be A Pro slaapverwekkend omdat de A.I. dom is en amper wat boeiends doet.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij mij duurt het laden na een wedstrijd, terug naar het menu, zo lang. Ofja, 20 seconden ofzo. Dat is toch best lang 8).
     
  20. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt veel doen in 20 seconden hoor :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina