1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sowieso zijn de laadtijden best weer tergend, vooral de Manager Mode gaat echt sloom. Hoepel op, meteen geen zin meer in de MM. :+
     
  2. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand in voor een potje frustratie voetbal:+ add me
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik snap er niets van...

    Ik heb nu een USB dinges gekocht. Ik heb de bestanden gedownload, en rechtstreeks gezet op mijn USB. (als WinZip bestand)

    Nu zoek ik hem op mijn PS3, hij pakt de USB stick wel maar als ik die bestanden wil aanvinken staat er dat er niets op staat.

    Hoe kan dit??
     
  4. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation, loopt gewoon wat achter op de feiten.O-)
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog helemaal niet gepost in dit topic sinds het spel uit is...

    Heb alleen nog maar MM gespeeld en dat speelt best leuk, al blijft het toch erg simpel. En het is best gay dat ik 4 wedstrijden achter elkaar een geblesseerde speler kreeg. Arshavin, Vela, Song en Chamakh...

    Heb nog niet online gespeeld, maar dat gaat in de herfstvakantie zeker nog gebeuren
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap echt niet waarom ik nooit iemand lager dan mijzelf loot.. keertje relaxed potje zou ook we lleuk zijn
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je moet ook niet met een goed team beginnen, is toch niet leuk! Je begint met FC Eindhoven en eindigt na een paar seizoenen bij PSV :cool:. Aka, laag beginnen en 'hoog' eindigen. Super vet!

    Online speelt gewoon lekker hoor! Offline met vrienden blijft toch echt _O_.
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Best realistisch dan, als Arsenal zijnde:+
     
  9. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar irritant die mensen die de bal hele tijd heen en weer tikken in de hoop dat je erachter aan rent. tijdens potje naar de wc gegaan, kwam ik terug was hij nog steeds heen en weer aan het tikken, het stond 0-0.
     
  10. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0

    FC Eindhoven is toch synoniem aan PSV?! O-)
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De keeper is wel een stuk scherper dan in ´10.. opzich goed maar ben helaas anders gewend.. soms geef ik een 100% bal af en beweegt de keeper perfect mee..

    grootste minpunt aan deze fifa is dat je weinig mannetje uit kan spelen.. aannemen etc. duurt zo lang de heletijd je kan niet lekker mannetjes uitkappen achter elkaar. Echt balen. Daarom vond ik fifa '10 een stuk beter, veel groter veld en meer ruimte voor acties.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik dacht er ook aan om te beginnen bij Feyenoord, maar Arsenal is gewoon zo'n ziek team. Misschien dat ik nog eens een keer een seizoen begin bij Feyenoord
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mwah dat moet je met een Football Manager doen vind ik. Zo'n Manager Mode is echt niet uitgebreid genoeg vind ik om seizoenen lang te spelen. Kies zelf dus meestal ook een Barça of Arsenal en speel hooguit twee seizoenen.

    Verschil qua trainers is wel geniaal. Eerste wedstrijd van het seizoen, 7 gele kaarten en een rode kaart. Gast gaf voor alles meteen een kaart, aap! :mad:
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua scheidsrechters bedoel je?

    Is inderdaad wel leuk dat er nu verschillende scheidsrechters zijn. Al vind ik wel dat de voordeelregel soms te lang doorgaat
     
  15. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Even wat vraagjes met betrekking tot je Virtual Pro.
    Als je besluit om in je career mode van je speler een manager te maken verdwijnt hij uit alle modi (klopt toch?), kan je dan nog wel met die speler online of is deze ook 'weg'?
     
  16. Silverlight

    Silverlight Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    hij verdwijnt alleen uit die enige career mode waar je mee bezig bent, dus alleen in die save game, tenminste dat is hoe ik het ervaren heb, als je een nieuwe career mode begint is hij er gewoon weer bij.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    ??
     
  18. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt voor je reactie! :thumbs:
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee hoe je het kan oplossen, maar het enige wat ik hierover te zeggen heb is; ''Nee, het is niet normaal''
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is echt een gevoel dat het te snel gaat voor de ogen maar dat is het niet.

    Ik snap er niks van=( ben nu ook niet echt blij met fifa, terwijl ik hem elk jaar in het begin bijna non-stop speel. Vind het echt héél jammer, en hoop dat toch iemand kan helpen
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina