1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest net tegen iemand die had fifa 09 tactiek aanstaan leek wel. Kon me echt slecht beheersen. Alle steekpassen kwamen aan.
     
  2. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dit nou?
    Scherm zwart en spel gaat gewoon verder. Kan niks zien en niet pauzeren, want dan staat er dat ik de bal niet heb...

    Edit: fijn, spel afgelopen en heb opeens verloren terwijl we gelijk stonden...
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    VGA kabel i.p.v HDMI helpt ook niet
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost het (aantal MS points) om zo'n online pass van Fifa 11 aan te schaffen, als ik een tweedehands Fifa koop? Alvast bedankt
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wel goed in dit spel,slecht begonnen maar nu toch wel goede statistieken en nr 30 van Belgie.
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Belgie, knap hoor ;)
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zit er nu toch over te denken om hem morgen ergens goedkoop te halen. Net fifa 10 weer gespeeld, en dat ging me toch snel! Haha helemaal ontwent in die paar weken.

    Alleen hoorde ik dat er door een patch de snelheid is verhoogd en dat dat ping pongen weer kan? Is dat echt zo? Want in de demo nemen de spelers zo traag aan dat dat dus niet meer kan.

    Buitenspel is wel echt kut geregeld zeg, dat mogen ze wel even fixen8)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sorry, het is helemaal niet geniaal. Vooral niet in La Liga, krijg elke pot wel een of twee rode kaarten voor niks. Fuck off gek. 8)
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is dit wel normaal? Ik zit net VI kijken, en daarin lieten ze een stukje ajax - utrecht zien. Bij hun diepe ballen zag ik hetzelfde als bij fifa11, dat de spelers veel minder scherp zijn door de snelheid van het beeld.

    Of heb ik het toch fout?
     
  10. Silverlight

    Silverlight Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik pak gemiddeld 1 gele kaart per wedstrijd, wat ik wel strondirritant is dat ik 60 overtredingen tegen krijg tijdens 'faire' duels maar als mijn poppetjes overhoop worden geschopt, laat ie lekker doorspelen, ben nog steeds aant zoeken naar die functie om de scheids om te kopen;) want tot nu toe heeft alleen mijn tegenstander hem mee. (career mode)
     
  11. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Manchester City team zo afgesteld dat hij perfect is.
    Dit heb ik ook bij edit teams gedaan, zodat ik tegen mijn vrienden altijd met het goede team speel.
    Alleen online moet ik dit team nog wel elke keer aanpassen, kan ik hier wat aan doen?
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat er nu weer ping-pong passen in het spel zit. Gewoon kopen zou ik zeggen, heerlijk spel
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    De hoge steekpasses zijn nu wel erg overpowerd. Je verdediger stapt weer zo raar naar voren dan, jammer.

    PS: er zijn ook al mensen die de boel bedonderen met clubs:mad: Er zijn mensen die via een usb stick ofzo een speler van ALG 94 hebben gekregen -_-
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  14. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fifa loopt nu vast online, nadat ik de 1-1 tegenkrijg.. wat moet ik doen?
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in m'n friendslist zijn ook al 90 hoor. Gewoon heel veel challenges halen
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Denk dat ik die van mij de deur uit doe.. hij is lange na niet zo goed als Fifa '10. Snelheid mist, acties missen. Kon bij Fifa '10 lekker 4 man uitkappen á la PES5 en dat is nu echt niet mogelijk omdat iedereen constant elkaars handje vasthoud. Clubs is verneukt (waarom iets dat werkt veranderen??). Nee, helaas dit is niet wat ik gehoopt had. Ook al heb ik een aardige rating en ranking, het is allemaal gewoon nét niet. Nét niet leuk genoeg om te spelen.

    75% van mijn goals scoor ik uit voorzetten met kopballen of uit corners.. zo wil ik niet winnen.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  17. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    De overstap van Semi-Pro naar Prof. is wel genadeloos zeg, mijn acties zijn nergens meer..
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet beginnen op zo'n laag niveau. Vriend van me won soms nog wel eens van me met Fifa 10, maar sinds hij Fifa 11 speelt op Professional, speel ik hem helemaal weg
     
  19. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    den ook dat het nog een jaartje fifa 10 word of maar eens pes weer proberen :9
     
  20. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Is prof nog te laag dan? Is moest overschakelen naar prof voor dat speler/beheer gebeuren..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina