1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik ook, nu mijn eerste seizoen met PSV er op zitten en ben 5e geworden :eek:.
    Spel loopt heerlijk maar is wel verrekte moeilijk om 1e te worden met zulke middelmatige teams (PSV = 3.5 ster), op legendary. Met Chelsea kan je het nog eens van 30 meter proberen, dat lukt niet met Ola Toivonen :lol:.

    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40408964
    Geniaal, legendary _O_.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  3. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg :emo:

    FIFA 11 is gewoon veel realistischer, in FIFA10 kon je gewoon rond passen zonder dat de tegenstander de kans had hem te onderscheppen. Dus ja hangt er net vanaf wat je liever wilt, een realistische voetbal game of een makkelijk spel met die hoge snelheid.

    Je kan ook nog gewoon scoren uit andere acties hoor(door het midden combineren enz.), doelloos A constant indrukken met een trucje erbij en uiteindelijk intikken met B kan niet meer nee. FIFA 11 is gewoon even wennen, als je het passen enzo onder de knie hebt is het een enorm goeie game. :) Ik heb nu zelf ook last van het passen ja, maar om nou gelijk te zeggen dat de game kut is omdat ie moeilijker is. =(
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  5. Munnie

    Munnie Guest

    +1
     
  6. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/uk/football/news/playing-fifa-11-like-its-fifa-10-is-not-a-good-idea

    :)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, en ook een +1 op het artikel.

    Het enige waar je, je nu echt aan kan ergeren zijn de paar bugs die nog gepatched moeten worden. Maar de gameplay is alleen véél realistischer geworden, dus minder snel. Vorige FIFA was arcade vergeleken met dit, de bal onrealistisch snel rond tikken (ping-pong) en dezelfde acties die bleven lukken. Leuk hoor :+.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moeten jullie een fatsoenlijke internetverbinding kopen, ik heb totaal geen last:): Neem eens een voorbeeld aan het FOK-forum, daar gaat het over FIFA11 in plaats van fake-IT-studerende-mannetjes die praten over servers en netwerken.

    Het gaat eindelijk goed met mijn Lokomotiv. Na het verkoop van zowat de hele selectie heb ik een Wilfried, Malson, Matip (TIP), Roderick Miranda en een snelle Braziliaanse linksback gekocht. Ik heb net 1-0 gewonnen van Nalchik en 0-2 van Zenith, eindelijk win ik :thumbs: Ik stond op het punt om Kleber te kopen totdat Wilfried als een gek begon te scoren, kwam mede door Malson die ongelooflijk snel en technisch is, echt een aanrader is hij.

    Ik ga sex kijken, latur!
     
  9. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    als je gelijk of verliest op wereldklasse ben je best wel slecht|:-
    want de tegenstander kan gwn niet scoren!
    ik heb 30 minuten in een wedstrijd mijn controller effe laten liggen, enigste wat ze doen is tegen de keeper aanlopen en misgieten
    echt heeeeeeel nep en dat op wereldklasse:mad:
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig ligt het niveau van FOK heel hoog. :emo:
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Speel eens op legendary, schieten alles best lekker in die AI :cool:.
     
  12. James Pond

    James Pond Guest

    Die servers zijn KK gaar en ik heb een dikke verbinding hier liggen en m'n NAT staat open. Daarnaast is het menu zo fucking sloom dat ik beneden een kop koffie kan gaan zetten en hij heeft nog geen online match gevonden of heeft me er weer naar het menu gekickt.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ligt dan toch echt aan iets bij jou (jullie) want hier gaat alles gewoon goed, alles gaat snel. Online gaat alles ook gewoon zoals het hoort, zelfs sneller als bij FWC2010. :D
     
  14. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    als je legandery speelt word ik aggressief:x
    want dan lukt niks enso en ik scoor dan bijna niet meer
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    +1

    Ik heb ook totaal geen problemen.
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    3 Sterren teams zijn echt een ramp online ...
    Je moet echt 2 seconden wachten voordat hij een pass of een schot inzet.

    Je staat echt van te denken dat je niet op een knopje hebt gedrukt.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    SEX, jep. Zo'n flapdrol ben je inderdaad wel als ik je tekst zo lees.

    Ik heb ICT gedaan en kan je wel degelijk vertellen dat het probleem niet bij "ons" ligt maar bij EA. Waarom kan je geen Practice Match / Cup Match en je Creation Center niet spelen / bewerken? Sommige mensen worden zelfs gereset omdat hun Code ineens "corrupt" is.

    Lees eens wat meer dan het FOK-Forum en bekijk het EA forum eens. Dan word je ook eens wat wijzer en hoef je de volgende keer zulke reacties ook niet te plaatsen. :):
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
  19. James Pond

    James Pond Guest

    *connection lost

    Constant he.. of je bent de verbinding met je tegenstander kwijt, of met EA servers

    Fucking teringzooi, heb dit spel al op de bazaar gezet want ik speel alleen maar online maar dit is echt zwaar schijt. En dan nog maar het feit erbij dat je bijna niet kan scoren online.. ik bedoel heb al een hoop mooie goaltjes gemaakt hoor maar net bv weer ik ga met NL hij met Spanje ik heb gewoon prachtige kansen maar die kneuzen poppetjes schieten of mis, of precies richting de keeper. BLERGH

    Besteed meer tijd in die kutmenu's dan het spelen zelf.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,gelukkig net 4 potjes zonder problemen kunnen spelen .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina