FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad,bij fifa 10 was dat toch niet zo dacht ik ?
    ga hem maar op engels zetten word er echt gek van.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff je Team AI in Be A Goalkeeper Career is wel dramatisch zeg ...
    7 wedstrijden gespeeld en ze hebben maar 1x gescoord :mad:
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke nja leuk. tuurlijk zijn ze bovenin beter. Maar krijg je echt niet gelijk BILLENKOEK.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat je zegt slaat echt nergens op 8)
    De mensen die nu in de top 100 staan, staan daar alleen maar omdat ze of al enkele dagen voorsprong hebben met online FIFA spelen, of ze hebben vandaag al 50 potjes online gespeeld, snap je dat zelf echt niet?

    Waarschijnlijk droom je ervan om tussen goden als kwaliteit in de leaderboards te staan, maar als je er tussen staat weet je zelf ook dat het nergens over gaat. En ik weet waar ik het over heb want met FIFA 2009 heb ik minstens 500 potjes online gespeeld waardoor ik bovenin meedeed, toen was ik er trots op, maar nu weet ik wel beter..
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Aernhem vind zichzelf ook kwaliteit en vind het tof om erover op te scheppen. Dit is al elk jaar zo ... totdat iemand langskomt, hem even een whoop-ass geeft en weer doorgaat.

    De enigste XBW member waarmee ik ECHT moeite heb was Ralluf. Die heeft mij genoeg verslagen, maar ik hem ook :)
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn genoeg members hier die tot de beste van de wereld kunnen horen, Ibracadabra vond ik de beste Nederlandse FIFA 10 speler, toen ik 1x van hem won was ik trots :cool: met Ralluf heb ik ook altijd wel spannende potjes!
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ibracadbra is een hele lastige speler. 1 fout en je word afgestraft. Gelukkig weet ik precies hoe ik zulke "countermannetjes" aan moet pakken. Bal lekker rond laten gaan en klaar. Vriend van mij heeft met FIFA10 maandenlang in de TOP10 gestaan. Win ik ook wel eens van. Ligt er maar net aan wie er als eerste scoort.

    Zal met FIFA11 toch anders gaan. Want ik merk dat als je achterstaat je team toch "meer energie" o.i.d brengt. Heel raar :) Ben erg te spreken over de game. Alleen jammer dat de servers niet zo stabiel zijn in't begin.
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Teammates zijn echt dramatisch zeg ...
    Hele tijd missen ze 1 op 1 en nooit krijgen ze de bal erin.
    Terwijl de CPU opeens een verwoestend schot kan uithalen waardoor jij de bal heel moeilijk kan tegenhouden.

    En het systeem werkt zo dat als je verliest je punten van je basisplaats eraf gaan ...

    Edit : Basisplaats verloren dankzij Teammate AI wat echt bedroevend is ..
    Het is tog niet de bedoeling om elke wedstrijd 0-0 te spelen ? -.-
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nice :cool:
    Ik kan niet wachten, kan vanaf volgende week donderdag pas online..
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja Legendary was ik al van plan, maar ben bang dat t dan niet veel beter is..
    En scheidsrechter kiezen wist ik niet eens dat dat kon, bedankt voor de tip!
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is altijd zo dat als je 2-0 voor staat dat je er dan makkelijker er door kan aangezien de CPU dan vol op de aanval gaat.
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Makkelijker oke, maar als je de game een beetje onder de knie hebt kan je zelfs op legendary makkelijk door tot de dubbele cijfers als je eenmaal voorstaat.. Vind gewoon dat de tegenstand beter moet..
     
  13. James Pond

    James Pond Guest

    Nouja ik speelde dus op professional tegen barca met inter en won met 8-0 ofzo lol :p
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind die leaderbords altijd maar een beetje nep. Stel je staat op 100-0-0 en iemand heeft 300-100-50 staat die boven je omdat die er meer tijd in steekt terwijl je eigenlijk gewoon beter bent. Zeg niet dat ik bij FIFA bij de beste zou horen maar vind die mensen boven in wel kansloos. Wat voor leven heb je als je na 1 dag al 50 online potjes hebt gespeeld?
     
  15. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hadden ze een dagje vrij? 8)
     
  16. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar ze hem gisteren nog niet verkochten bij Mediamarkt Middelburg, ga ik er vanavond na m'n werk toch maar even om. Even snel een paar potjes spelen en dan vanavond zelf weer trainen. Wou hem eigenlijk niet halen en voor PES gaan maar kan me niet beheersen, haal ze misschien wel allebei..
     
  17. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde met FIFA 10 alleen manager mode. Dus met FIFA 11 ook meteen manger mode aangemaakt. Echter nu kan ik geen potjes meer spelen. Wat doe ik verkeerd? ALs ik mijn team heb neergezet en ik klik op advance dan gaat hij naar de kalender en vervolgens krijg ik nieuwsberichten dat ze intresse hebben in mijn spelers..... Niks geen oefen potje spelen o.i.d. Is de spelmodes van FIFA 10 niet meer aanwezig ofzo?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind het wederom een heerlijk spel. :)
    Gisteren de meeste online potjes gewonnen. Het is enorm wennen, maar erg cool!
     
  19. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan toch dat hij dat uit heeft staan..
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Van het weekend maar online spelen. Eerst offline een beetje aan de game wennen en mijn Virtual Pro beter maken.

    Wat mij trouwens opviel is dat je in de Player Career, je dit keer ook met het hele team kan spelen, alleen je bent geen manager. Scheelt weer een hoop frustratie. Ondertussen toch al 30+ attributes unlocked voor mijn Virtual Pro :). Dus daar ben ik wel blij mee.

    Ik heb gisteren echt lekkere potjes gespeeld (Speel nog maar op Professional, omdat ik echt grootse moeite hebt met scoren) en als je dan 1-0 of 2-1 wint, dan geeft je dat toch een heerlijk voldaan gevoel. Meer dan in deeltje 10.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina