1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    das gaar :mad:. ik heb geen lege cds of dvds, :mad:
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    die evert heeft wat met het woord 'tackle' :F:
     
  3. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is ook 5 euro voor 100 cd's, hup naar de blokker jij.
     
  4. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    met wat voor opstelling spelen jullie met ajax? en met welke spelers?
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik moet nog wel ff in het winkelcentrum wezen dus idd meteen effe wat cds meenemen, hehe
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben jij nou echt zo dom? Om in de top 100 te staan moet je veel spelen maar ook veel winnen. Omdat er ontiegelijk veel gasten zijn die veel spelen. Maar degene die veel winnen onderscheiden zich van degene die ook punten verliezen. :)::):
    Dus lezen viktortje006. Het is een kwestie van veel spelen maar ook veel winnen. Met alleen veel spelen red je het niet.

    whahahahahahahaha wie geeft mij whoop ass dan. Jij? lol :lol: Iedereen verliest potjes, maar whoop ass...
    En je hebt ECHT moeite met Ralluf? :lol::lol::lol:
    Alle respect aan Ralluf want ik vond het ook lastig om tegen hem te spelen op Fifa '10 (inderdaad goede speler) maar je kan nooit zeggen dat je ECHT moeite hebt met Ralluf en dan zo over mij praten :D:D Dan zou je ook wat meer respect voor mij hebben....
    Heb nergens gezegd dat ik o zo goed ben, vind mezelf zelfs slecht in Fifa '11.

    Kies al Chelsea sinds PES5.. Gewoon mijn vaste team ;).. Er zijn ook Gasten die elke keer het allerbeste team uit het spel gaan opzoeken.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  7. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    4-1-2-1-2.

    Suarez - El Hamdaoui

    De Jong
    Emanuelson - De Zeeuw
    Enoh

    Anita - Vertonghen - Alderweireld - V.d Wiel

    Stekelenburg​
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
  9. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe speel jij dan? geef je diepe ballen of speel je spits in en speelt trug en loopt door of ga je via de flanken?
    handig om te weten allemaal;)
     
  10. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de rust bewaren. Stel je speelt met De Jong Suarez aan dan moet je wachten op aansluiting van Emanuelson en De Zeeuw. Zo kan je lekker tikken en op het gaatje wachten. Diepe ballen komen niet vaak aan, alleen als je op een paar meter staat. Je moet dus echt een aanval opzetten en de ruimte opzoeken, maar het belangrijkste is toch de rust.
     
  11. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje man;)
    maar hoe kan je je lichaam gebruiken om de bal af te schermen:p
     
  12. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    LT ingedrukt houden en als de tegenstander dan instapt moet je een kant op draaien. Je moet een situatie creƫren dat je 1 vs 1 speelt.
     
  13. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje man;)
     
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een CD'tje gebrand, maar 9/10 songs kan hij niet lezen ofzo. Ik kan ook geen tracks toevoegen, heb namelijk 1 chant. Hoe doe ik het :D
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
  16. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister speelde ik tegen zon ping-pong passer, vreselijk en dan wilt ie nog een rematch doen :x Verder nog Man City genomen, in plaats van Adebayor zal ik voortaan dat boom voor mn deur opstellen, jezus wat is hij slecht zeg:emo: Silva etc spelen wel lekker maar die spits verpest echt alles!

    2x verloren in de nacht, helaas. Nu maar even een paar potjes vlak voor school, verslaafde tijden :9
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Eeste Online match gewonnen met 6-0.
    Scoren ging wel makkelijk zeg 8x op doel en 6 gingen erin.
    Ik heb meestal in het begin altijd moeite om te scoren met FIFA maar nu gingen ze er wel makkelijk in.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol wtf heb gewoon een freeze terwijl 3-0 voorsta.... zou wel een loss worden.
    Ook raar dat zijn keeper bij de aftrap stond in de rust haha toen was hij wel even benauwd gelukkig mocht hij zelf aftrappen.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    vraagje over de managermode. Ben nu lekker bezig maar hoe kan je geld verdienen? is er geen sponsor meer? en kan je nog op een of andere manier scouten?

    Heb echt het gevoel alsof de manager mode gedowngrade is!

    me VP is nu een 79 aanvaller (in verdiensten zegt hij dat niet in de opstelling van een team daar is hij 84) maa rkrijgt hij geen schildjes netzoals ronaldo enz?
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    LOL kijk ik bij de tegenstander op z'n account heeft hij opeens gescoord.. (Losing 1-3 staater bij hem).. en dat terwijl mijn beeld gevreezed is. die is lelijk :+ Hij kan dus gewoon verder spelen.
    Nouja dan nog maar ff 10 minuutjes aan laten staan want als je leaved verlies je wel heel vele punten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina