1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantastic

    Fantastic Guest

    Grote onzin als je het mij vraagt, dus dat zou betekenen dat Fifa jou benadeeld tegenover een andere speler ? (Of is het de CPU, dan heb ik niks gezegd)
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je nooit FIFA 09 en FIFA 10 gespeeld ?
    Dat je dan 20x richting doel schiet en dat je normaal weet dat er 14 normaal in FIFA zouden invliegen maar dat die 14x op de aluminium komt of net rakelings naast gaat.
    En dan hoeft hij hij een schot op doel te hebben en vliegt die er meteen in ....

    Bij 10 had je ook steeds dat je tegenstanders of jezelf de bal steeds weer in de voeten kreeg maar het was niet zo erg als in 11 ....
     
  3. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit jij echt schreeuwend voor je xbox. Vind je de game wel leuk je zeikt eigenlijk alleen maar.
     
  4. Fantastic

    Fantastic Guest

    Meh, je let er denk teveel op, ik heb mijn inziens nergens last van :).
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    De irritaties van FIFA 11 is vele malen groter dan die van zijn voorgangers.
    En dan zijn er zelfs nog grotere irritaties bij gekomen die FIFA 10 en vooral South Africa niet had.
    FIFA is een goede spel maar die dingen irriteren me gewoon.
    Natuurlijk kan het wel gebeuren dat het kan maar waarom moet het dan zo overduidelijk zichtbaar zijn.

    Ook de scheidsrechter is een minpunt en dat weten jullie allemaal wel ...
    Lijkt net of ze FIFA 09 hebben gebruikt om de basis van FIFA 11 te maken want dezelfde fouten/irritaties zitten er weer in.
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen de opstellingen 4-3-3(1) en 4-3-3(2)
     
  7. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik zo ff niet (zit op mijn werk), maar kan zijn dat er 3 spitsen op 1 lijn staan, en de ander kan zijn dat er 2 diepe spitsen zijn en 1 er vlak achter..dan staan ze gewoon net ff anders.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele nacht wedstrijden gedaan met Bundesliga-middenmotertjes, hij speelde normaal en na de wedstrijd gewoon zeggen guten spiel, zo hoort het. Al die Engelse honden verpesten deze hele spel. Het wordt een beetje naar om te weten dat als je in een goede bui bent en je speelt FIFA, je er ALTIJD depressief en gefrustreerd uitkomt. Na iedere tegengoal sla ik me keihard op mn knie en ik heb nu serieus pijn aan mn knie. Dit spel tast me lichamelijk en pschychisch aan.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Misschien je bovenbeen pakken? Je knie is iets kwetsbaarder :+
    Hoe dan ook, over gefrusteerd kan ik meepraten. Continu de betere zijn, maar zo is dat in het echte voetbal ook. Ook al kan je nog zoveel kansen hebben, de Duitsers winnen altijd :+ ... zoiets was het toch? Niet?
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Echt Lincoln, ik hoop dat je liegt. Anders is het echt dieptriest.
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Gozer je hebt helemaal gelijk man ! Het lijke wel scripted ofzo serieus ga maar is met je virtual pro met 2 contollers spelen en probeer dan maar is de bal af te pakken in de 16 nou ookal word dat andere team niet bestuurd je pakt echt nooit de bal af.. Hij schiet altijd door naar een andere verdediger enzo. En als je de bal van de keeper wilt afpakken blijft die keeper gewoon staan en pakt ie de bal echt altijd af.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat ik wel echt gaar vind is dat de A.I echt keihard inkakt als ze 1-0 voorstaan. Heel de wedstrijd creëer je echt geen reet, maakt de A.I 1-0, aftrap, pak je zomaar opeens easy de bal af en ren je zo door de verdediging en scoor je met gemak de 1-1. Is echt altijd zo bij FIFA.

    Ik speel echt voor mijn plezier maar het wilt maar niet lukken in FIFA11, ik speelde vroeger sowieso nooit het ping pong voetbal maar meestal via de zijkanten en dan via daar naar binnen komen. Nu lukt gewoon echt niks meer, enigste goals die ik maak zijn echt flutgoals die met geluk zijn gemaakt. Heb ik eindelijk een kans dan gaat de bal elke keer op de paal. Niveau lager zetten gaat hem niet worden, dan is het easy. Met World Class creëer ik niks en de A.I loopt alleen maar rondjes te kloten met de bal.
     
  13. Julius7

    Julius7 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde eerst op World Class met Ajax, werd kampioen met 10 ptn. verschil ofzo. Speel nu op legandary met Heerenveen en dat gaat aardig. Je moet wel super geconcentreerd verdedigen, even verzwakken en je hebt een goal tegen. Vooral voorzetten zijn lastig te verdedigen. Ik heb lukaku gekocht, wat een held is dat. Ja kan het beste 4-3-1-2 spelen. Je aanvallende middenvelder zoeken en de bal inspelen in de aanval. Met de twee aanvallers vaak een 1-2tje aangaan en hup, steekbal door de lucht (LB-Y, L1-Driehoek) en 1 op 1 met de keeper scoren. Ook komen je LM-RM er vaak overheen en dan voorzetten! Legendary is echt wel te doen, ik sta 3e na 25 wedstrijden.
     
  14. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook moeite met world class, doe het wel aardig in cereer mode, maar mijn spelers groeien voor geen meter en krijgen zelfs inmiddels -1 en -2 omdat ik elke wedstrijd gelijkspeel, of met 1 goaltje verschil win. Dus eigenlijk is het (zonder aankopen) niet mogelijk je team beter te maken en een uitdaging te hebben tegelijk...
     
  15. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu ongeveer van de 25 wedstrijden 10 1-1 gespeeld 8)
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Wordt echt gek van dit spel online...
    Gisteren alles gereset en me 1st potje daarna verlies ik gelijk omdat ik van de EA servers wordt afgegooit. Daarna 5 potjes gespeeld en allemaal gewonnen.
    Net weer 1 potje sta ik weer voor en freezed het beeld. En ja ik ga geen dag wachten tot dat hij quit. Gewoon triest dit. :mad:
     
  17. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet gehoord wat er nou precies gebeurd is

    hoezo hebbe ze nou alles gereset korte uitleg plz :p

    ps. te lui om de andere paginas te lezen
     
  18. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat er cheaters waren
     
  19. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe importeer je trouwens muziek in fifa 11? Ik heb het al op de harde schijf staan.

    [Edit] Heb het al uitgevonden!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kunnen we geen club maken met een paar goede, actieve spelers hier op XBW? Ferron etc, beetje de relaxte mensen? Dan ga ik er wel mee in! Want dit wachten op een Pro wedstrijd duurt me te lang 8).

    Weet trouwens iemand hoe je snel bij de aanvallers-positie kan komen bij Pro Ranked Match? Want ik kom maximaal bij LB en dan heeft iedereen de goede posities al. :mad:!

    Scoor op het moment elke vrije trap met Dzsudszak, haha! Is zo makkelijk :D!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina