1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft al iemand achievements van mangermode van manager van de maand of schrijv je in de manager list of zo

    en wannr krijg je die??
     
  2. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fifa11 zelf niet, maar hetgeen jij beschrijft was in Fifa10 ook zo. Vooral als je een krappe voorsprong had of gelijk stond en je kreeg tegen de rust of het eind van de wedstrijd rond je strafschopgebied een vrije trap tegen, dan ging die er 9 van de 10 keer in. Maakte ook niet uit welke Jan Doedel het nam of van welke hoek. Hier is niets tegen te doen, is gescript en een van de redenen waarom ik Fifa dit jaar links laat liggen.
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat je niet meer kunt scouten:)
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat vond ik maar stom. Scout je een heel team bij elkaar met gem. 80+ rond de leeftijden van 18/19 jaar, beetje onrealistisch als je het mij vraagt. Daarnaast waren het geen bestaande spelers.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik altijd erg belangrijk, realisme. Wil wel bestaande spelers in m'n team, en ook geen bekende als ik PSV ben. Dus ik hoef geen Ronaldinho in m'n team, maar ook geen Ronalbinho. :+
     
  6. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft nou al iemand die achievements van manager van de maand, en schrijf je in in de scorebord van mangerlijst of zo D:
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, ik.

    Ik heb zonet trouwens een Pro Club Match gespeeld als keeper, met alle settings op manual, maar kreeg geen 'Safe Hands' achievement.

    Safe Hands - Play any match as the Goalkeeper with no Assistance
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je voor het duel. Nog een keer op spelinstellingen drukken. En daar staat dan iets over dreiging indicator. Die moet je ook uitzetten.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik had alles op manual & off. Of is dat een andere settings, niet bij controls?
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dat heeft te maken met het helpen van de doelman. Als je dat uitzet. Dan zie je al die looplijnen niet meer. Die moet je dan inschatten.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah dus niet alleen controls, maar echt álle settings moeten manual/off. Al die indicators ook.

    Damn 8).
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind je het gek dat hij quit. Nog "Gelukkig" ook. :{
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Good luck :+
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ach joh, gewoon negeren dat soort spelers. Alpine speelt altijd zo volgens mij. Tegen mij ook toen ik voorstond, hij quitte.

    Oh nee, wacht.. 'dat was zijn internetverbinding'! 8)
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat lul jij nou slap zeg ...
    Ik heb die potjes gewoon afgemaakt hoor met FIFA World Cup 2010.
    We hadden zelfs een rematch gelijk daarna achter gedaan toen jij een 5 sterren team was en ik Noord-Korea toen jij met 1-0 won
    Mondje dicht voortaan dus ...

    @Kyo

    Dus omdat ik iemand neer tackle rond de 16 in de laatste minuut ben ik opeens triest ?
    Wat maakt mij die rode kaart nou uit en iedereen zou het hebben gedaan in de 120e minuut .
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ben er wel even veder mee gekomen, maar nog net niet. Van de 24 gebrande nummers kan hij er maar 1 naar de harddisk kopieren. Het zijn allemaal mp3tjes. Balen, maar hoe kan dit?

    Als ik RIP CD doe, dan loopt hij alle nummers na, vervolgens krijg je allemaal ronde icoontjes met een streep erdoor. Heb trouwens ook een orginele cd geprobeert, maar werkte ook niet!:confused:
     
  18. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon een normale cd gepakt uit de kast op xbox opgeslage en dan bij fifa aangekruisd bam achivement :p

    maar wannr krijg je manager van de maand ?
     
  19. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je heel goed presteert. Ik had em gekregen toen ik een paar wedstrijden simuleerde en alles won. Heb uiteindelijke ook manager van het seizoen gekregen maar dat was geloof ik geen achievement. Maar volgens mij win je em ook als je gewoon een paar maandjes goed presteert.
     
  20. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Die gozer was door, jij ontneemt hem een duidelijke kans om te scoren door sneaky een rode kaart te 'incasseren' wat geen voordeel meer heeft voor hem in die paar seconden speeltijd die resteerden. Nee het maakt jou inderdaad niks uit, ''gelukkig" maar he?
    Daarna als klap op de vuurpijl ook nog doordat de bal na zijn vrije trap, die hij eigenlijk niet hoefde te nemen, ongelukkig via je muur mooi in de voeten valt van je speler en eruit via een counter scoren?

    Du bist ein schwein.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina