1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Krijg hele tijd:

    You have lost your connection to the EA Servers. You will be unalbe to acces any online features until you sign in.

    Zwaar irritant!
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij bent niet de enige.
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Nr 80 van NL :) Tis verslavend geworden om die h.re kinderen met een kloteteam te verslaan, en dan in d e90e minuut achterin hoog te houden. Branden moeten ze.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke teams moet ik onder klote teams verstaan? Barca, Real, Chelsea en Spanje? Of ajax?
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe houd je hoog dan met een speler?
     
  6. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
    :thumbs:
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Houd (LT) in + tik (RB) op ritme om hoog te houden.
     
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    net even gespeeld tegen hespere. Je bent wel stoer hoor met je vriendjes..:lol:
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Besiktas, Ajax, PSV, Zenith, zulke teams. Ik win het meest met Besiktas.

    ------------------Arikan----------------
    Toraman---Zapo-----Ferrari-----------Koybasi
    --------------Ernst--------------------
    ----------------------Aurelio---------
    Quaresma------------------Nihat
    ----------------Guti-----------------
    --------------Holosko(snelheid 88)---

    Maar ik heb mn eigen opstelling, ik ben daar erg goed mee.

    Verder heb ik het geluk ook erg mee, net ook ik gaf voor, gaat de bal tegen een been en dan gaat ie met effect precies over de keeper en kan mn poppetje hem inkoppen met een duik :D
     
  10. Hespere

    Hespere Guest

    We hadden gewoon wat lol, je kan goed een pak slaag ontvangen zeg, 9-0. :emo:

    E: Lincoln, besiktas lijkt me wel een goede team, zijn ze 4 sterren?
     
  11. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah bah bah

    Vorig jaar over gestapt van PES naar Fifa vanwege de coach modus en de Virtual Pro...
    Een heel jaar balen,spel liep altijd na 1 a 2 seizoenen vast,en daar hebben ze nooit een patch voor uitgebracht...

    Nu Fifa 11,weer al dat gezeik...
    Je kan als Player/Coach beginnen,maar kan alleen als Manager overstappen naar een andere club...nog niks gehoord over een patch... bah bah
    Heb nu met 4 Engelse clubs 5x de FA cup finale gespeeld,5x tegen Wigan Athletic,met Liverpool zelfs 2 seizoenen achter elkaar...hier komt een patch voor...
    Online heb ik een keer of 10 gespeeld met mijn pro,maar telkens als het even goed ging kwamen er vertragingen in het spel,alles wat ik met mijn controller deed deed mijn pro pas na een paar seconden...


    Een tip tegen lags/vastlopers etcetc : installeer Fifa op de harde schijf,dan gaat het laden veel sneller en heb je geen last van vastlopers oid ;)
     
  12. Hespere

    Hespere Guest

    Diele, wil je een potje spelen?
     
  13. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag begonnen met online te spelen. Damn wat gaat het kut zeg.. Paar potjes gedaan allemaal verloren. Ik krijg de bal er niet in zelfs met open goal schiet ik nog tegen de lat aan. Naja stond net dus in de 85ste minuut 1-0 voor leaved die gozer. :mad:
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Lekker is dat, sta je 2-0 voor gaat xboxlive er inneens uit
     
  15. Vinnie015

    Vinnie015 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    speciaal een account gemaakt om mijn hart te luchten:

    WAT EEN KUTSPEL!!! Ik ben echt een nerd wat voetbalgames betreft, speel alle fifa's al vanaf '96 en heb alle pro evolution soccers gespeeld incl (ISS)... te beginnen met het spelers wisselen, en begrijp niet hoe vaak ie 't voor elkaar krijgt om zo vaak de bal naar de verkeerde speler te spelen, absurd! Dit heeft echt absoluut niets met onkunde te maken, maar hij kiest gewoon te regelmatig rare oplossingen... en dan penalties nemen, het is toch geen fucking flash game ofzo? Of ben ik op een kermis beland? Heel realistisch jongens... verder irriteer ik me kapot aan spelers als Drogba, die gewoon NIET te verdedigen zijn bij een voorzet, en ja... zo goed is Drogba inmiddels niet meer, evenals Rooney.. die irritante kuthypes van die aanvallers, ik word er niet goed van... ik vind dat het verboden moet worden om van die enge ploegen als Real Madrid en Chelsea te mogen kiezen
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, net m'n eerste wedstrijd verloren online. Had volgens mij 13x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. 2-3 Man. City - AC Milan, erg jammer...
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand potje ranked?
     
  18. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond wel..
     
  19. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet eerst en vooral al eens je instellingen naar manual, dan heb je al meer grip over naar wie je past.

    En Fifa 11 een kutspel noemen is nu niet echt verstandig.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als hij het een kut spel vindt, dan mag hij dat best zeggen. Ik vind het een heerlijk spel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina