1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, hooghouden in de 90ste is lekker volwassen..... pfffff, daarom heb ik nou zo'n hekel aan dat hele fifa gebeuren.... van die kuteikels die zoooo serieus met dit spel omgaan en proberen anderen te irriteren.... newsflash: het is maar een computerspelletje hoor, het is niet echt allemaal 8)... en dan is het ook nog fifa, waarbij de CPU alles van de speler overneemt, dus er is geen enkele skill voor nodig om echt goed te ballen, alleen heel veel tijd (lees: geen leven) zodat je weet hoe de scripted events plaatsvinden ...

    disclaimer: ik vind fifa erg grappig om zo af en toe te spelen omdat ik geniet van de sfeer en zin heb om soms (hersendood) te ballen. Ik ben er totaal niet goed in, maar dat hoeft ook niet. Ik stoor mij daarbij wel aan al die kut eikels die denken dat ze zoooo goed zijn in dit kut spel waardoor ze allerlei dingen moeten doen om anderen te irriteren
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Voeg me maar ff toe, weet niet of ik vanavond kan anders andere x wel..
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    _O_ , meer heb ik er niet aan toe te voegen.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat een ongelooflijk pauperspel is dit op professioneel :|

    "Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!Tackle!"

    En de AI van je team mates is helemaal om te janken.

    Gelukkig is online met vrienden wel heel tof, maar damn, wat kan offline frustrerend zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het dan ook gewoon op Wereldklasse/Legendarisch! :+
     
  6. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Drogba is in mijn ogen de beste spits van het moment, hij is technisch erg goed. Vergeet niet dat hij vaak bij Chelsea op een eiland speelt waarbij hij met zijn kracht en snelheid een kans weet te creëren. Kijk zijn goal tegen Arsenal laatst maar eens, een goal uit een onmogelijke hoek. Er is op dit moment geen spits beter. Torres, Rooney, Zlatan zijn op het moment uit vorm. Milito lijkt een eendagsvlieg worden. Blijven Higuain, Forlan, Villa en Eto'o over, Eto'o geweldige spits maar wordt wel redelijk misbruikt door hem op de zijkant te zetten bij Inter. Higuain is een redelijke spits maar mist toch de power van Drogba. Forlan is in mijn ogen na Drogba de beste spits van het moment. Villa aardige speler maar draagt niet een heel team zoals Drogba en Forlan dat doen.

    Drogba overpowered, mwa ik vind het wel mee vallen om eerlijk te zijn.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dude, me = rookie :+
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op dat niveau speelt, word je vanzelf beter hè;)
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Online, *en dan niet met je vrienden*, is nog veel frustrerender hoor. :+
     
  10. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap is dat ik online 70% ofzo win en vaak van betere spelers en tegen de computer kan ik nieteens Wereldklasse beaten :9
     
  11. Munnie

    Munnie Guest

    aaaah gvd man net weer potje gespeeld ac milan bayern...
    ik kom 1-0 achter in 8e min, daarna alleen maar echt vage lagg gehad en vooral de laatste 10 min waren het ergst. Ik krijg ik vrijetrap precies op de 16 (die scoor in bijna altijd) loopt hij weer ns vast. Na paar sec deed hij het weer was het opeens doeltrap?!
    daarna weer veel kansen gehad maar telkens als de kans kwam ging die weer laggen.
    En dan onterecht 1-0 verloren, wat een kk spel... |:-
     
  12. Vinnie015

    Vinnie015 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste spits ter wereld? Daar kan je nu helemaal niet over oordelen, maar pas aan het einde van het seizoen... en als je naar het vorige seizoen kijkt, schoot ie er aardig wat in, maar waren spelers als Milito, of Robben toch echt 100x meer cruciaal voor hun club...
     
  13. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Drogba was net zo cruciaal voor Chelsea als Robeen voor Bayern en Milito voor Inter was. Zonder Drogba was Chelsea zeker geen kampioen geworden. Vooral in de topwedstrijden speelt hij altijd een cruciale rol.

    On topic: Heel lang geen head to head meer gedaan. Is het nu beter met de lagg dan aan het begin?
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 15 westrijden gespeeld, had maar 1 wedstrijd last van lag
     
  15. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Robben is geen spits toch? ;)

    Ik heb Milito op het Wk zien invallen en de webstrijden in CL gezien. Hij is een goede afmaker, de beste misschien wel afgelopen jaar. Maar erg belangrijk vond hem toch niet hoor. Inter leunde erg op hun verdedigende kracht, dat vond ik veel crucialer. Milito is als afmaker erg afhankelijk van de aanvoer, met name van Sneijder en Eto'o.

    Als je wel eens wedstrijd van Chelski hebt gezien, zakken zijn behoorlijk terug met balverlies en schakelen ze razend snel om. Dat zorgt er wel voor dat Drogba vaak alleen voorin staat. Hij creëert veel vaker zelf de kans, of gebruikt zijn kracht om het team te laten bijsluiten. Hij is veel completer en beter op elk front dan Milito.

    Dit komt notabene van een Arsenal fan. :+
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Milito maakte de goals voor inter in de finale van de CL en de finale van de beker. Drogba vind ik ook wel beter maar milito was zeker belangrijker.
     
  17. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    En hij maakte de goal in de kampionswedstrijd.
     
  18. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  19. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nadeel vind is dat je erg lang bezig bent met die checklist af te gaan, speel niet graag offline en het duurt best lang voordat je virtual prof online een beetje mee kan.

    11 tegen 11 is opzich wel prachtig, beetje chaotisch maargoed.
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gewoon een max van 85 ofzo moeten stellen. Pro's van boven de 90 zijn echt onnodig en zorgen voor veel frustratie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina