1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je je pro eerlijk op 100% gehaald?
     
  2. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet,kan me niet voorstellen dat iemand alle keeper verdiensten gaat halen,dat is wel erg lang en saai...

    Mijn keeper verdiensten staat op 5,de Arena verdiensten en 1 wedstrijdje,meer doe ik niet...
    Bij de rest hoef ik alleen nog wat assists via lob-steekpass en een paar Verdediging verdiensten en ballen van de lijn afhalen,die haal ik wel als ik online ga spelen.
    Mijn PRO is nu 92,das veel meer dan nodig...
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja van mij is ook 92, en hij zit nog maar op 63% ofzo ;)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Hou toch op man. Je mond is groter dan dat je prestaties zijn. Verschrikkelijk. Doe maar eens mee op een echt groot offline toernooi, dan ben je nergens meer met je grootspraak. Je praat poep, je bent gewoon nep. Als je echt goed bent hoef je dat zelf niet steeds te zeggen, dan zeggen anderen dat wel voor je.

    Online potjes winnen is echt geen graadmeter voor je skills. 80% van gasten die de hele dag online spelen zijn noobs. Wil je echt goede spelers ontmoeten dan moet je gewoon eens meedoen aan een NK. En als je daar dan wat presteert dan mag je hier komen zeggen hoe goed je bent. Ik voorspel dat je je eerste pot al een pak slaag krijgt. Met je 4 wedstrijdjes per dag.
     
  5. Hespere

    Hespere Guest

    Als hij nep is, speel dan tegen hem en bewijs dat hij nep is.

    E: Als je gewoon op eigen niveau speelt en je staat zelf hoog dan zijn je tegenstanders echt niet noob.

    Offline toernooien zijn ook niet alles, ik heb er al een paar gewonnen en de meeste tegenstanders waren slechter dan de ''noobs'' waar jij over praat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2010
  6. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een PS3 en zit op een XBox forum op te scheppen,dus tegen hem spelen word moeilijk ;)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Ik hoef niets te bewijzen, daarbij ben ik een PES speler. En al speelde ik wel Fifa, omdat ik zeg dat iemand nep is dan hoef ik zelf nog niet goed te zijn. Ik roep niet steeds dat ik de beste ben, als hij van mij zou winnen met Fifa dan zegt dat niet dat hij goed is.

    Die gast praat de hele tijd over hoe goed hij wel niet is, dat is gewoon freakin' irritant. En nogmaals, als je echt goed bent, dan hoef je dat zelf niet steeds aan te geven. Dat moet hij wel, want niemand anders zegt het voor hem, dus hij is gewoon nep.

    De offline toernooien waar ik het over heb zijn officiële toernooien, zoals een NK. Het niveau van de spelers daar is hoger dan wanneer je gewoon lekker wat online loopt te ballen. Op een officieel toernooi kom je vanzelf wel goede spelers tegen, daar ga je met je 4* team niet van winnen als zij met een 5* team spelen.

    Overigens heb jij ook teveel praatjes, welke offline toernooien heb je gewonnen dan? Ben jij niet die gast die als het tegenzit dat je dan stopt?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Jammer dat je zoiets niet hebt voor clubs. Een offline NK lijkt me wel leuk.
     
  9. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is er weer een FIFA toernooi?
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kijk hier even.
     
  11. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx ;)
     
  12. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las laatst wel dat hij inderdaad bij een achterstand, er van tussen is gegaan. Ik lees hier al een paar jaartjes en aan zijn bekende E in zijn berichten, ken ik hem. Deze gast heeft al meerdere namen gehad hier. Telkens als hij teveel wedstrijden verliest, maakt hij een nieuw live-account.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat was iemand anders. ;)
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    toch niet kalepoes/heroicdrogba/secourism ? haal hem aub niet aan
     
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft niks te maken 1 seoncen om te downloaden.
     
  16. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat sneu :emo:
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelling:

    als je niet op worldclass of legendarisch speelt ben je echt een loser !!

    ik vind van wel nl, beetje opscheppen over fifa terwijl je op amateur je verdienstes haalt...kots...kots....
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik haal ze wel met clubs.
     
  19. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    RubberDuck ''Ik las laatst wel dat hij inderdaad bij een achterstand, er van tussen is gegaan. Ik lees hier al een paar jaartjes en aan zijn bekende E in zijn berichten, ken ik hem. Deze gast heeft al meerdere namen gehad hier. Telkens als hij teveel wedstrijden verliest, maakt hij een nieuw live-account.''

    @mk katti De meeste verdienste kan je alleen maar op wordclass halen. Maar ik vind het wel sneu dat sommige mensen een pro trainen door met anderen te boosten.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Al geregeld, hij is al weer op vakantie. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina