1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    VP online werkt soms ook niet lekker, je speler reageert dan gewoon 2 seconde later, en dat helpt niet echt als verdediger. :+
     
  2. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die PES prefereren boven FIFA neem ik sowieso niet serieus. Daarnaast heb ik wel betere dingen te doen dan mensen te overtuigen dat ik beter ben in een spelletje. Op je 40e rondhangen op een forum, dat is pas sneu. Ik ben offline minder dan online maar dat komt omdat ik mijn eigen gemaakte formatie dan niet kan gebruiken. Die gebruik ik al sinds FIFA2008 en daar weet ik exact waar wanneer de spelers staan. Dat is een groot voordeel.
    Daarnaast hoor je mij nergens zeggen dat ik zo fantastisch ben, ik geef alleen aan hoeveelste ik sta waar ik trots op ben.
    Anders ga je even japanse liedjes zingen ofzo.

    Wie een Ps3 heeft, kom maar op. Ik speel niet tegen Chelsea, dat je het ff weet.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, je hebt het er nooit over hoe fantastisch je bent.....

     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  4. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    En nu begin ik het grappig te vinden. :p
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig maar, daar doen we het allemaal voor :+
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zit er een leeftijdslimiet op fora tegenwoordig dan ? :F:
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, weet je niet dat je vanaf je 30e sneu bent als je een forum bezoekt? 8)
    Ik stel voor dat mensen Lincoln10 gewoon op de negeerlijst mikken. Scheelt een hoop ergernis. Helaas mag ik geen mensen bannen omdat ze lijden aan grootheidswaanzin of andere vormen van lompheid 8)

    De tering zeg.

    Anyway, gister hele dag bezig geweest met carriere mode. Ik bak er nog steeds niet veel van maar de 1-2tjes en voorzetten in de 16 beginnen al wat beter te lopen. Sta gedeeld 2e in de competitie.
    Grootste ergernis is nog steeds de overweldigende hoeveelheid tackles en ik moet nog steeds wennen aan het passen denk ik, want heel veel ballen komen nog steeds niet in de buurt van waar ik ze wil hebben. :mad:
     
  8. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren ik ben ook sneu want ben 34\o/ en word contineu overlopen door mijn tegenstanders:mad:
    Wat is nou een goede verdedigende opstelling(ajax),ik probeer veel maar krijg ze echt elke keer om de oren over de vleugels:confused:
     
  9. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Maak zelf een opstelling, het kan van 1 verdediger tot 10 verdedigers varieren.
     
  10. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Hee vriend ik ben veel "sneuderder" dan jij met mijn 38 *)
    Ik weet niet hoe je verdedigt uiteraard maar je moet nooit te snel toehappen.
    Met LT kun je het beste meelopen met je tegenstander op een niet al te korte afstand van hem. Met A kun je dan een standing tackle maken.
    In het "formatiescherm" kun je individueel je spelers positioneren en aangeven hoe verdedigend ze ingesteld zijn.
    Enne veel oefenen baart kunst...succes :thumbs:
     
  11. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké thanxs,ik gaat weer eens puzzelen vanmiddag.
    Wel erg leuk dat online gedeelte maar wat een laffaards zitten erop zeg,steeds leaven als ze met 1-0 achterkomen:mad:
    stond gister wel 5-0 achter maar heb hem gewoon uitgespeeld,alleen geen revanche:lol:
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Jemig jullie zijn sneu zeg.
     
  13. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb keer 6-3 achter gestaan en in minuut 81,82 en 90 6-6 gemaakt en in verlenging met 9-6 gewonnen was met Fifa 10 World Cup haha epic match :9
     
  14. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig niet zo sneu om jezelf als gebruikersnaam te geven ''pluizige gremlin met een license to kill'':lol::lol::lol:*)
    (geintje)
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zet passing assistance eens op on. :9
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik ben ook 33, maar gelukkig niet zo sneu dat ik me iets van Gizmo's mening aantrek... :D
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm was sarcastisch. Jammer dat mensen dat vaak niet meekrijgen na 33 jaar
     
  18. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Anders zet je er een smiley bij dan begrijpen we het wel :p
     
  19. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    :p:p loop ook maar te dollen hoor:D
     
  20. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    dan behoor ik ook tot de sneuigen...

    Laten we binnen Fifa een club opzetten: FC Sneu... en dan spelen we heel veel wedstrijden tegen Lincoln, waarbij we "gewoon" vet nep zijn en al onze wedstrijden verliezen van Besiktas.....
    Vanuit het oogpunt van de stichting Korrelatie bieden we dan de juiste begeleiding... .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina