1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    en heel veel spelen...
     
  2. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben met carriere bezig wil wedstrijd beginnen staat rechtsonder Warming-up maar meer gebeurt er niet.
    Op me kalender staat ook geen icoon van een wedstrijd.
    Iemand een idee om toch verder te gaan?
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    en op (B) drukken, dat ging bij mij verleden keer wel. Ik had het nl ook een keertje. Toen ging ik terug en weer opnieuw en toen was het goed
     
  4. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Haha jij quitte tegen mij met clubs.

    Sta eindelijk in de top 100 van nederland 36 gewonnen, 2 gelijk, 0 verloren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2010
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n guide is echt weggegooid geld. Wat heb je nou aan een boek met alle statistieken van spelers.
     
  6. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Raad maar eens welke team we al vanaf het begin alleen maar zien?
     
  7. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    De Graafschap?
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin in een potje ?
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet ook niet binnen 5 minuten scoren
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk er nu al naar uit om de Real Madrid-gays weg te klikken.
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ik vind dat toch echt belachelijk wat je zegt. Dat zou dus betekenen dat een speler bewust moet gaan missen in de eerste 5 mins want anders kun je weer op zoek naar een nieuwe wedstrijd... echt wtf :confused:

    Ik word zo ontzettend moedeloos van de instelling van al die quitende fifa 11 spelers. Nu 11 gewonnen en 4 verloren (waarvan iig 3 onterecht maar goed) en van de 11 zeges waren er 9 verdwenen voor het eindsignaal. Maar omdat iedereen het doet wordt het in de deze game maar normaal gevonden!? IIg kan iedereen van mij een bad feedback verwachten bij het quiten. Stel je voor dat dit in het echt zou gebeuren. Dan was Feyenoord zeker ook pleitte na de 2-0 achter met tien man...
     
  12. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hadden ze beter kunnen doen denk ik ;)
     
  13. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ogja, zolang alles goed verloopt (je de overwinning krijgt) is het niet zo erg, maar niet vergeten ze een bad feedback te geven natuurlijk. Dat doe ik ook altijd.
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het net ook 6-2 voor en dan leaved hij met nog een paar minuten op de klok.

    Gisteren en vandaag er wel een paar keer uitgekickt terwijl ik voor stond :mad:
     
  15. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor een reactie

    Uiteindelijk door op de calender op b te drukken en dan zelf naar volgende datum te gaan ofzo :confused: Denk dat wedstrijd was verschoven.
     
  16. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Gizmo, quitten voor de 5 minuten is erin gezet om te testen of je lag had. Had je lag? Nee, dus je bent een pussy.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap die hele 5 minuten regel niet. Je ziet voor een wedstrijd al of je connectie goed is, dus waarom zou je dan nog binnen 5 minuten moeten checken voor lagg. Ik speel ook de eerste 5 minuten alleen maar de bal rond, want zodra ik hem erin trap zijn ze toch weg..
     
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat ik nog regelmatig mee maak dat ik tegen iemand speel waar gewoon 3 streepjes staan.
    Ook de menus gaan lekker snel zonder ene vertraging maar als ik eenmaal op het veld staat krijg ik ineens last van lagg.

    Niet dat ik dat altijd heb maar wel 1/10 van de matches en dan is het toch wel handig dat je in de eerste 5 minuten weg kan gaan.
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    speel nu sinds een paar dagen fifa ook via live, maar wat zijn die servers kut zeg. ongeveer bij de helft van alle virtual pro wedstrijden krijg ik dat de server vast loop. en daardoor krijg ik ook weer dnf volgens mij. want heb nog geen wedstrijd minder dan een 6 gem gespeeld. maar me gemiddelde staat op ongeveer een 5. en ik stond op het punt man of the match te worden en toen liep hij weer vast.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gister raakte voor de 2e keer m'n ventje geblesseerd. Weer 48 dagen d'r uit 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina