1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zet een tackle in ! :+
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geniaal, je game blijft hangen en hebt ineens Cup Glory en de achievement waarmee je met alle Leagues wilt spelen. Heerlijk dat be a Pro Goalkeeper.
     
  3. BiBaBatsErwin

    BiBaBatsErwin Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer die achievementglitch als je xbox vastloopt. Tijdens FIFA 10 was het ook altijd weer een feest als je xbox vastliep welke achievement(s) je er nu weer bijkreeg.

    Leuk om te weten dat het dus niet gefixed is.....
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kunnen ze ook niet fixen ;) Was in FIFA10 ook zo.
    Alles werkt perfect. Het heeft ook te maken met de statistieken die jij aan het einde van de wedstrijd krijgt. Ik had dit ZO-VAAK met Ranked Matches, maar nooit geweten dat dit kon.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Je hebt gelijk hoor... Ik kijk vanavond ook nog even hoe de ferrari rijdt, anders haal ik morgen een Dacia O-)
     
  6. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen rond 12.00 uur dalijk nog een potje willen voeg me toe, gamertag is hetzelfde als mijn nickname hier :)
     
  7. BiBaBatsErwin

    BiBaBatsErwin Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt bij iedereen zijn virtual pro in carriere weleens opgesteld in het team van de week?

    Bij mij niet en dat frusteerd me.......
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik denk dat mensen maar eens aan elkaar moeten gaan vragen of we die 10 Personen Club achievement is gaan halen.

    Is wel net zo simpel op een forum? :+

    EDIT
    Snap trouwens de "laces" shot echt niet. Ik heb vaak genoeg online gescored maar krijg die Accomplishment er niet bij...
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Zou ik niet doen. Zonde van je geld. Fifa vind ik dit jaar het minste van de afgelopen 3 jaar, maar misschien moet het nog bij me groeien ofzo.. Maar PES?? Neenee en nog eens nee. Heb het echt geprobeerd om te spelen hoor, ook ik ben een van al die mensen die PES 4 of 5 (weet ik veel) welke het was, het beste voetbalspel vind ooit, maar deze PES is echt drama. Het speelt gewoon niet lekker, transfers zijn totaal niet up to date, zo speelt Tiote nog bij Twente en speelt een Demouge wel al bij Utrecht.. Shirts kloppen ook lang niet altijd ( Groningen heeft helemaal witte shirts). Het passysteem vind ik gewoon echt vreselijk irritant, kan niet uitleggen waarom maar het is net alsof de spelers steeds 1 seconde inhouden, geldt zowel voor passen als aannemen van de bal.

    Ik hoop echt dat ik Fifa nog leuk ga vinden, want tot nu toe vind ik geen een voetbal spel echt leuk om te spelen.
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze fifa de beste die er is en zelf vind ik pes ook wel goed,maar de grootste ergernis is dat het online gewoon niet goed werkt,nu vanavond heb ik na een update geen last meer gehad dus ga ik even afwachten maar pes haal ik zeker nog wel een x .
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het meer een update van FIFA 09 dan van FIFA 10.
    Alle irritaties die 09 had zit nu weer in 11.
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 6 wedstrijden na mekaar zonder lag kunnen spelen,ik denk dat het met die update te maken heeft.

    De bugs in het spel zelf van overtredingen enzovoort zijn nog wel aanwezig.
     
  13. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond om 21.00 uur werd ik nog keihard van de EA servers geknald, terwijl ik 1-0 voorstond in een penalty reeks bij de 1 na laatste penalty.....en een 3-0 verlies voor mij.....GRRRRRRR :mad: Valt echt tegen van EA dat ze dit niet oplossen!!!

    Als dit zo blijft speel ik alleen nog maar offline, wat ik veel minder leuk vindt als online!
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als dit zo blijft dan ga ik PES kopen!! Ongelooflijk hoe bagger dit online is!! Kan niet eens fatsoenlijk clubs spelen ! Echt wat een kut spel als online het gewoon goed deed dan was het de beste footy ooit! maar nu is het gewoon een kut spel! Komen ze aan hoor met die online pass maar zelf doen ze geen reet aan dat online stelletje debielen daar bij EA!
     
  15. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff rustig aan he, EA kan gewoon met een update komen. De servers zijn af en toe overbelast hoorde ik net. Daar zijn ze mee bezig, maar hiermee is het nog geen kustspel. Naja je mag gewoon PES spelen hoor, maar let even op met wat je zegt. Fifa staat gewoon nog voor op PES, hoe je het ook bekijkt.
     
  16. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het niet zo hoeven bewoorden, maar waar het om gaat is gewoon realiteit en haalt het totale plezier uit de game! Hier MOET de ontwikkelaar (EA) snel iets aan doen en had niet mogen gebeuren, ze hebben genoeg ervaring met de voorgaande FIFA's 09 en 10.

    Punt is duidelijk en nu hopen dat de patch van vannacht baat heeft ;)
     
  17. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, praat nu maar over Fifa waar ze goed in zijn: een leuke en opzich goede voetbalgame :D
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Is met de update passing assistance o.i.d weg?
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

    Wat een mannetje is het ook.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Spelen de mensen met online problemen alleen maar clubs ofzo ?

    Want ik heb nooit problemen met Head to Head games online...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina