1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Vandaag FIFA 11 binnengekregen, en zojuist geinstalleerd enzo, maar toen ik de code achterop de manual invoerde, stond er dat de code 'invalid' is... :F:

    Game komt gewoon van play.com, helemaal nieuw en sealed, dus die code hoort het gewoon te doen. Is dit een bekend probleem of heb ik gewoon pech, en nog belangrijker: hoe kan ik dit het beste oplossen?

    edit: code is gelukt. Bleek dat je er streepjes tussen moest zetten, terwijl dat normaal gesproken niet hoeft met die codes volgens mij, dus vandaar dat ik alles gewoon aan elkaar has gezet...

    Paar keer gespeeld, 2x verloren na penalties, en 1x gewonnen. Speelt wel lekker, maar vooral met het hard schieten en het koppen is het heel anders dan met WC2010, en ik weet niet of ik het een verbetering vind... maar goed, de komende week even flink spelen natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Merk dat ik online beter presteer met Ajax dan met Chelsea of iets dergelijks :)
    Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik per speler de sterke punten beter ken, en met welk been de speler schiet.
     
  3. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Gemakzucht en onderschatting is dat meer.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja er spelen natuurlijk meer dingen mee, zelf ben je juist meer gemotiveerd.
    SoldEagle staat niet meer in de rankings..? hij had bijna 1000 matches gespeeld8)

    Iemand weigert AC Milan - Ajax te spelen, ik ben een trotse supporter :+
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  5. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    De leaderboards waren ge-nep-reset, je moet een potje spelen en je staat er weer in en hij speelt nu even niet meer denk ik.
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    met wie kan je het snelste een doelpunt in de arena maken en hoe? thanks in advance
     
  7. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    een halve stap zetten en gelijk schieten, gaf mij 1,43 sec.
    was met me eigen pro
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Of gewoon de keeper zijn.
    Na een tijd schoot bij mij de computer zonder te aarzelen en schoot hem zo de kruising in.
    Nu sta ik trots bovenaan met 1.33 :+
     
  9. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha da's wel netjes.
    Ik schoot 'm onderkantje lat :) beetje lucky
     
  10. Timmmaah

    Timmmaah Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Joo,
    Even een vraagje tussendoor,
    Ik speel op de ps3. Ben al weken bezig om het trucje The rabona en de Fake Rabona onder de knie te krijgen. alleen het wil maar niet lukken. Iemand tips?

    Mvg
     
  11. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je deze tutorial eens volgen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Wat ongelooflijk SCHIJTIRRITANT is het dat je in career voor iedere wedstrijd weer moet aangeven of je nu met 1 speler wilt spelen, of gewoon met het hele team.

    Vervolgens druk je 1x verkeerd, en kun je niet met B terug om het even te herstellen, maar moet je helemaal via dashboard FIFA opnieuw opstarten... 8) 8) 8)

    Wat een mongolen daar bij EA...

    edit: ow, de voordeelregel wordt ook weer fantastisch toegepast...(!)
    Beetje een scrimmage op het middenveld, weinig aan de hand, en geef een schitterende dieptepass op een Van Persie die alleen op de keeper afgaat, en dan fluit de scheids alsnog voor een overtreding die ik meekrijg...(!)

    Ja, bedankt... 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
  13. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand een tip om 2 hakjes te halen in 1 wedstrijd te doen, ik heb deze namelijk nodig voor me virtuele prof (balbeheersing +2) alvast bedankt!
     
  14. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Prof op het middenveld zetten en de bal passen als je prof in een lijn loopt met een andere teamgenoot. Dan de bal simpel in 1 keer doorpassen.

    Dan zal die in ongeveer 3/10 gevallen een hakje geven.
    Is volgens mij afhankelijk van de behendigheid van je prof.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nu bijna klaar met me 2de seizoen met Ajax, de titel gemakkelijk gepakt met 80 punten, 8 meer dan Utrecht en 11 meer dan Twente.

    De bekerfinale heb ik net gewonnen van PSV na strafschoppen, het werd 8-7! Bij de 5de penalty hadden PSV en Ajax er beide 2 gemist en toen moest ik met Seedorf:+ gelukkig wel raak, daarna alles aan beide kanten raak tot 'Maza' miste :)

    In de Champions League ben ik continue net aan doorgegaan, hierdoor sta ik nu in de finale tegen Inter, deze weg heb ik daarvoor gevolgd:

    Roma - Ajax 0-1
    Ajax - PSG 3-2
    Arsenal - Ajax 3-3
    Ajax - Roma 2-1
    PSG - Ajax 2-2
    Ajax - Arsenal 0-1

    Ik werd 2de achter Arsenal, en toen:

    Ajax - Liverpool 1-1
    Liverpool - Ajax 1-5

    Real Madrid - Ajax 1-1
    Ajax - Real Madrid 3-1

    Ajax - Juventus 1-2
    Juventus - Ajax 0-2

    Ajax - Inter ?

    Na de wedstrijd ga ik een ander land opzoeken :)

    Gewonnen na penalty's :+
    Kwam aan het begin van de verlenging 1-0 voor, in de 109de minuut scoorde Muntari de 1-1.. tijdens de shoot-out schoten Chivu en Cambiasso op de paal :cool:
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina