1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    de leaderbords zijn gereset mooi!!!
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar de Flag Glitch zit er nog steeds in dus het heeft geen enkele nut gehad.
    Staat zon gast 10e met 2 gewonnen en 2 verloren games met 700 punten ...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  3. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, EA wilde per se eigen servers... met als gevolg dat iedere grote release van EA tegen dit soort problemen oploopt. Het was zo bij Battlefield 1943, Bad Company 2 en nu weer bij FIFA.

    En dan zijn ze nog van mening dat de tweedehands gebruikers 1200 MS points kunnen laten betalen voor hun crappy online service.
     
  4. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou allemaal geupdate? Kan je online geen pass assistance meer selecteren en de leaderbords zijn gereset?

    Leuk voor die gasten die no-life 180 wedstrijden voor niks gespeeld hebben.
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze hebben die leadersboards gereset omdat er mensen die Flag Glitch haddn gebruikt.
    EA wou de Flag Glitchers tegen gaan maar alleen die zijn er nog steeds aangezien een paar gasten met 2/3 gewonnen wedstrijden al 700 punten hebben.
    Dat van die Pro Passing Power Assistance weet ik niet.
     
  6. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vind het opzich niet erg. Al die no-lifers die al over de 100 wedstrijden zijn :D.
     
  7. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat geniaal dat iedereen nu zonder assistance moet spelen. Eerste pot met 0-7 gewonnen. 101 punten kreeg ik erbij.
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Even een vraagje over de vrije trappen..

    Ik kan ze gewoon nooit goed nemen, in FIFA 10 kon ik dit ook al niet. Behalve trappen van 20 meter en dan met een hard schot langs de muur ging wel. Maar curve ballen over de muur gaan gewoon niet. Hij gaat altijd in de muur of over het doel.

    Ik druk dan RB + helft van de schotmeter en tijdens de aanloop druk ik met mijn linker analoog naar voren. Moet dit anders?
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ene die heel FIFA afzeikt en dan blijkt dat zn joystick kapot is: dat is pas een echte XBW-er en die moet geband worden. Wie weet heeft hij iemand overgehaald om het spel niet te halen, terwijl hij nme zijn domme kop het helemaal fout had?

    Godgodgod, hoe dom kun je zijn ;e Ik herhaal het niet nog eens, luister niet naar de reacties hier want een draaimolen is nog minder een draaikont dan de mensen hier.

    Ik ben iig hier niet meer te vinden, tot de releases van FIFA12. Deze site heeft weinig tot geen nut meer voor mij, het is ook niet meer zoals vroeger hier.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    En dat komt uit jou mond... :emo:
     
  11. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook al gelezen ja, zoveel zeikerds hier ... :emo:
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen maar Head to Head Ranked en continue problemen met EA servers, Live doet het wel goed.....
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand potje?
     
  14. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet potje gespeeld : Newcastle - Ac Milan . Dacht leuk! kom ik in de game, wedstrijd is nog geen 3 min bezig of ik zie mijn poppetjes allemaal op 1 man duiken:eek:. Wat blijkt? zie die mafketel ook in het bezit van mijn spelers ( tegenstander :eek: ). Je zag zelfs zijn naam boven mijn spelers, hoe kan dit?

    Speel al 3/4 jaar fifa op me xbox maar dit nog nooit mee gemaakt.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    De Fut '10 glitch zit dus ook in "11. Wat slecht!
     
  16. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heeft het mee te maken dan? gewoon cheater?
     
  17. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niks van fifa 11 echt frustrerend. Al die steekpassjes terwijl ik met 1 2tjes probeer op te bouwen tegen Real enzo. Ik heb meer kansen maar ik scoor niet komt die gozer weer met meneer homoronaldo.......
     
  18. Fantastic

    Fantastic Guest

    Dus.. heb ik voor niks mijn 10 potjes gespeeld ?:)
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, het zijn er maar 10..
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb echt problemen met het creëren van kansen. Speel op World Class manager mode maar zowat alles loopt echt uit op een 0-0. Tegenstander creëert niks, maar mij lukt helemaal niks. Kom er maar gewoon steeds niet langs, foute pasjes en ballen die de hele andere kant opgaan, spelers die niet meelopen waardoor ik niks kan. Raak er gefrustreerd van. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina