1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ligt het aan mij of kan niemand inloggen op zijn XBOX Live? Al heel de dag niet :confused:
     
  2. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het bij jou ligt, want ik kan gewoon online gamen. :cool:
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook :)

    Heb toch Affelay op de plek van Huntelaar neergezet, werkt beter voor mij.
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ligt aan jou:+. Huppa, net voor de 3de keer gekickt vandaag lekker EA! Ook echt op 5:32...
     
  5. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al een paar keer gehad, en ben daarom maar een ander spel gaan spelen (Dragon Age). :D
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nette opstelling man! Snap alleen Vlaar niet helemaal, Heitinga is toch ook wel oké :+. Vlaar is wel beresterk :cool:.

    Liverpool is ook lekker team hoor, alleen buitenkant spelers hebben ze niet. Daarom speel ik 4-2-2-1-1 met hun. Twee CM's, twee CAM's, CF en ST. Gerrard heeft een heerlijk schot, Cole een redelijk beweeglijke dribbeleraar en Suárez en Carroll spelen gewoon erg lekker; Suárez dribbelt lekker en kan goed schieten, Carroll zeer sterk in de lucht. Shelvey is gewoon een topspeler, 71 maar heeft alles wel redelijk en is in het 'echt' de nieuwe Gerrard. Leuk om mee te spelen. En oh ja, Reina is zo overpowered als maar kan. Haalt ballen uit de kruising gek, tegenovergestelde van realiteit 8).

    Meestal breng ik Kuyt er nog in voor Carroll en Lucas/Poulsen voor Shelvey, omdat hij snel moe is.

    -----------------------Carroll-----------------------
    -----------------------Suárez-----------------------
    ----Gerrard-------------------------------Cole-------
    ----------------Shelvey-------Meireles--------------
    ----Agger-------Skrtel------Carragher----Johnson----
    ------------------------Reina------------------------


    AC Milan vind ik ook erg lekker spelen, omdat ze veel snelheid hebben en met Ibrahimovic een extreem overpowerd-sterke spits. Met Thiago Silva heb je in mijn ogen een van de beste NORMALE (lees: niet overpowerde) verdedigers in het spel. Daarnaast heb je ook Nesta, een goede verdediger maar wel een tikkie langzaam, maar Abate neutraliseert dit weer met zijn zeer snelle korte beentjes. Met Pirlo en Van Bommel heb je een perfecte passer en een stofzuiger op het middenveld. Cassano en Robinho zijn tussenstations voor Ibrahimovic. Cassano is een heerlijke passer, in het echt ook, en Robinho heeft zijn beweeglijkheid en snelheid mee waardoor hij met gemak een speler kan uitspelen en schieten/afleggen. Ibrahimovic is samen met Drogba en Rooney de meest overpowerde spits van het spel; elke lange bal komt aan, elk afstandsschot gaat er in, en hij is beresterk.

    Minpuntjes? Ambrosini, Antonini en Amelia dan toch wel; Ambrosini is niet veel speciaals voor op het middenveld, Antonini staat vaak tegen snelle RW's en Amelia is gewoon geen topkeeper.

    Meestal breng ik in de tweede helft nog twee aanpassingen aan: Pato voor Robinho en Seedorf voor Ambrosini.

    ---------------------Ibrahimovic----------------------
    --------Cassano----------------------Robinho---------
    ----------------Pirlo------------Ambrosini-------------
    ---------------------Van Bommel---------------------
    ----Antonini------T. Silva------Nesta-------Abate-----
    ------------------------Amelia------------------------
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    EA servers zijn niet echt stabiel vandaag. Gelukkig 2x na de wedstrijd verbinding met de server verloren.

    Mijn online stats 12-3-0 \o/.

    En daarvan heb ik de laatste 7 wedstrijden met ado gespeeld. Net gewonnen van chelsea en liverpool. :lol:

    Gemiddeld niveau tegenstander is 5 maar dat komt omdat ik zelf ook nog zo laag zit natuurlijk :)
     
  8. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er nu een potje spelen?
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom zo wel ff spelen. Voeg maar toe ;)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan hoop ik dat je bedoelt dat je Van Persie dan een plek naar voren schuift, want Afellay in de spits lijkt me toch niet de beste aanval :+.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wordt echt gek, win echt alleen maar onterecht:mad:
    Stats van afgelopen wedstrijden;

    Heb een scoringsissue..
    Ik wordt zo vaak genaaid door dit op geluk gebasseerde kutspel:mad:
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa... Het is vooral zo dat er gescoord word op momenten dat je totaal niet verwacht...

    Dat heb ik dan zovaak gehad dat ik bijv. 2-0 voor stond in de 65e minuut, en dan ga je er in principe al niet meer vanuit dat je gaat verliezen en dan komt er in de 73e minuut nog de 2-1, en dan in de 88e minuut krijg je de 2-2. Zo is het echt al heel vaak gegaan bij mij..
     
  13. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij denkt dat dit in het echt nooit gebeurt?
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat is natuurlijk wel waar maar ik heb ook niet gezegd dat dat niet zo is?

    Het is alleen wel heel vervelend als je tegenstander gewoon veel minder presteert dan jou, en uiteindelijk toch nog wint..
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jarenlang gevochten voor het kiezen van de 3/4 sterren-teams, nu ben ik het zat dit deel van Fifa en speel lekker met Manutd/Milan.

    Ik heb m'n eigen opstelling, daarmee ben ik tot nu toe tot 4500 punten gekomen, een absoluut record.

    --O'Shea---Ferdinand----Viic-------------
    ------------Carrick-------------------
    ------------Scholes------------------
    Nani-------------------------Evra
    -----Valencia-Berbatov---Rooney-----

    Heb Berba iets lager opgesteld. Bij het counteren geef ik een hoge bal met l1 vierkantje, Berba die dan ALTIJD vrijstaat en hem zo door akn tikken naar 1 van de 4 gasten voor hem. Die gasten weten niet wat ze zien als ik counter _O_ Het verdedigen is wel chaos zo af en toe, ben vooral een het pressen en trappen, gelukkig ben ik een meester met slidings.

    Met Nani dol ik bijna iedereen, Valencia idem, Berba is sterker dan Alex en Rooney dan Ivanovic. Ik speel dus vooral over links tegen Chelski. Hoewel ik nu ga quitten denk ik als Chelsea me tegenstander is, heb is met hun gespeeld en tis gwn p0rn dat team.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    verlies neem ik aan, anders zou het niet zo erg zijn :+.

    Maar krijg je wel veel grote kansen, 100%-kansen, of zijn die schoten vooral afstandschoten? Ik bedoel, als je het vooral van je afstandschoten moet hebben, snap ik dat je wel kan verliezen aangezien je dan makkelijk er uit te counteren bent. Maar als je wél veel één-op-één's krijgt, maar ze allemaal mist.. dan moet je misschien maar eens gaan oefenen op het makkelijk inschieten van zulke momenten. Zijn toch belangrijke momenten, en als je efficiënt speelt, zal je zelfvertrouwen ook stijgen aangezien je de meeste kansen die je krijgt er gewoon inlegt. Ik had op het begin ook veel moeite met scoren van één-op-één's, maar scoor ze nu best vaak. Behalve als ik met een linkspoot van links kom, of met een rechtspoot van rechts.. blijft moeilijk (iemand tips?).
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Diagonaal op het doel aflopen en in de verre hoek poeieren. :)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja oké, zal dat maar eens vaker gaan doen, want ben normaal meer van de geplaatste schoten langs de keeper. Rustig afmaken, zekerheidjes. :+
    Maar dat is nogal moeilijk als je met 'n linkspoot van links komt, of je moet hem in de korte hoek schuiven.. maar dat kan écht niet in FIFA.

    Beetje vage opstelling in mijn ogen, maar zou dit dan kloppen:

    LCB: Vidic
    CB: Ferdinand
    RCB: O'Shea
    CDM: Carrick
    CM: Scholes
    LM: Evra
    RM: Nani
    CF: Berbatov
    LS: Rooney
    RS: Valencia

    Denk het niet, want anders staat Valencia wel raar, of dat ligt aan mij :+.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  19. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, exact zoals jij het zegt. Heb ook mn eigen formatie he dus iedereen loopt andersen de een verdedigt mee de ander niet. Carrick maakt bv vaak verrassende goaltjes zoals van Bommel vs Ajax8) Die opstelling is perfect voor mij geloof me. Valencia is ongelooflijk snel en die andere twee hebben een erg schot en zijn sterk. Nani is van alles wat, Evra lekker om mee te dollen en aangezien er geen beteren zijn, had Man Utd David Silva maar 8)
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me1e online wedstrijd verloren. Kreeg onterecht rood en alsnog kreeg ik kansen met ADO. Speelde het alleen slecht uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina