1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Een team is niet overpowered voor Chelsea zijn ze gewoon normaal..
     
  3. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je goals die je online gemaakt hebt terug kijken op internet? Ik krijg namelijk die de keus om het filmpje op FIFA 11 te uploaden wat in de offline modus wel kan.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Na de wedstrijd na wedstrijdevenementen en dan naar Herhaling, dan druk je op de desbetreffende goal die je wil uploaden en dan druk je op (Y)
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, hij kan die passes nog steeds geven en die combinaties nog steeds aangaan.
    Het zal je alleen meer moeite kosten dan met Lampard en daarom vind ik het leuker en vind ik dat het meer skill vereist!
     
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen: Online met Valencia FC, 4-1-2-1-2, en je wint aardig wat wedstrijden :D.
     
  7. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit spel toch slecht 1vs1. Alles reageert traag en het komt alleen maar op geluk aan. Kut EA!
     
  8. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Villareal is toch echt beter.

    Nilmar en Rossi! :b:
     
  9. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje. Ik had net 5 - 0 gewonnen, dus dan heb ik nog wat om te uploaden. 8)

    EDIT: Sorry voor dubbelpost.
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof dat Engelse zo goed is :emo: Je hoort alleen maar 'I did forget my umbrella Martin' ofzo in het begin. Het is minstens zo slecht als de Nederlandse.

    Als je echt spanning oid wil neem je een Spaanse ofzo, mijn favoriet is de Franse omdat die man echt schreeuwt. Is wel geinig maar op den duur is het een kuttaal natuurlijk.

    Speel sindskort zonder geluid en met muziek, heb ontdekt dat je zo veel minder snel moe wordt van het spel en urenlang door kunt. Je word blijkbaar ziek van de geluiden van FIFA, dezelfde supportersgeluiden etc.

    Ik zelf verheug me erg op de WK-game van Brazilie in 2014.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook heel vaak met muziek op. Werkt veel beter, zit nu op 5000 punten:+
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook altijd. Xbox geluid op 0 en dan de Radio of iTunes aan :)

    Ben toch wel tevreden met Ajax en dan met name Lukoki,Eriksen,Sulejmani en van der Wiel.

    Net 2-1 achter tegen VFB Stuttgart, ik had gescoord met Eriksen.
    In de 80ste minuut Lukoki voor Ozbiliz (vind Ebecilio te traag). Lukoki liep meteen 3 man langs en scoorde, 2 minuten later heb ik weer een rush met Lukoki en schiet hij hem nog mooi op de kruising.
    In de verlening liep ik ook met hem door tot de keeper en zette ik Hamkaas voor open doel (3-2). En daarna heb ik met hem nog zeker 3x een andere speler een enorme kans geboden. Hij was echt heerlijk!

    Het potje erop Feyenoord - Ajax, met rust 0-2 voor door Eriksen en de Zeeuw. Toen wou ik Lukoki weer brengen maar leavde hij in de rust.. lekkere mentaliteit:+
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ga nu hard richting de 3000 punten.. 7x achter elkaar van iFury xP gewonnen, hehe. :cool:
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Met Inter Milan? :+
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net 1-0 achter tegen Milan met rust, hij scoorde met Ibra en ging 3x de replay kijken en stoer juichen. 2de helft Lukoki erin, hij geeft in de 55ste minuut een assist en scoort de winnende in de 86ste _O_

    Geniaal dat een speler van 64 gewoon een topverdediging de baas is!
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, verschillende ploegen. Athletico, Man City, Milan, Santos etc. ;)
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Speelde net 5 potjes, allemaal gewonnen. Begon wel met eerste potje, maar die liep na 8 minuten vast nadat de tegenstander de bal over zijn eigen achterlijn liep. Klote nerds die zo het spel verneuken met die glitch, begint redelijk irritant te worden 8). Dus zelf maar weggegaan, geef niet zoveel om m'n punten. Ik heb er nu 3000 dus dat is wel leuk voor de tegenstanders ;).

    Voor de rest wel gewonnen, lekker tikkie-takkie-spel.
     
  18. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ?

    komt dat stilstaande beeld daardoor? zeer irritant.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is een veelgebruikte glitch waarbij tegenstander de bal uitschiet oid en het spel dan stilzet, meestal wachten ze tot de 6e minuut ofzo.. omdat je dan niet meer 'kan' leaven zonder te verliezen.
     
  20. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zorgen dat je 1 - 0 voor komt te staan, dan doen ze dat niet. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina