1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Keer een potje doen Dulle? :)
     
  2. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen wij een keer een potje doen?
    Ik heb namelijk wat tips nodig om te verdedigen, dat wil namelijk echt niet lukken. :F:
    Als ik zeg maar de bal wil afpakken lopen mijn spelers ook helemaal uit hun formatie, echt zwaar irritant.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je leaved bij een uitslag met een marge van 3 of meer (4-1,5-2,5-0) telt die uitslag gewoon en wordt het geen 3-0.

    Dat is een glitch, die kan je niet verhelpen=(
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vanavond/vannacht tijdje dat Ultimate Team gedaan, paar leuke spelers gescored via die auctions, etc etc...

    ... allemaal leuk en aardig....

    ...kom ik in de arena, zie ik dat ik opeens met 'Kanoute' aan het dribbelen ben. Het is Kalou, maar verkeerde naam staat erbij. Dus ik even checken wat er mis is: zijn alle namen in de game gewoon compleet verneukt!!!

    Bekend probleem? Op te lossen? Ik bedoel, WTF!?!?

    Edit: Ow ja, de ene keer kun je wel naar je HDD saven, en de andere keer kun je alleen maar uploaden. Again: WTF!?!?
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  5. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon eventjes spelersselctie downloaden,
    heb dit ook al een aantal keer gehad.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks :)

    Als dit zo'n bekend probleem is (heb ook al even gegoogled zojuist), waarom wordt het dan niet gefixed met een patch ofzo???
     
  7. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook al eens gehad. Ik heb toen volgens mij een squad update gedaan óf ik heb mijn teams 'hersteld', dan krijg je dus de stats zoals ze waren voor alle updates. Daarna waren de namen weer gewoon.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Opzich wel, maar ik ben altijd huiverig om tegen XBWers te spelen. Vooral mensen van dit topic. Ben bang dat ik totaal weggespeeld wordt. :+ En dat ik dan hier wordt uitgelachen =(
    Oh, dat wist ik niet! :eek: Dan snap ik quitters al helemaal niet.

    Misschien voor Fifa12 strengere maatregelen nemen? Als je quit mag je 24 uur niet meer online oid.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    8) Er zijn ook mensen die onopzettelijk quiten, die worden uit de server gekickt of het spel loopt vast, beetje lullig dan:lol:
    Heb zelf ook zo'n 10x verloren doordat ik uit de server werd gegooid..
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Same here. Had er nog nooit last van gehad, maar de laatste 3 dagen ben ik echt iets van 4x van de servers gekicked 8)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, als je geen stabiele verbinding hebt met de server moet je niet eens gaan spelen. :+
    Ik heb hier een crappy verbinding en heb nog gewoon een DNF van 0%.

    Ja, ik heb veel last van de servers, maar alleen voor de wedstrijd, tijdens niet meer.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zit nu halverwege me seizoen met Nantes, me doelstelling was handhaving maar mijn persoonlijke doelstelling is Europees voetbal, ik sta 11de met 4 punten achterstand op de nummer 7, en 10 punten boven de rode streep.

    Ik heb net me selectie flink aangesterkt, had in de zomer veel jonge spelers gehuurd voor een seizoen, en maar weinig spelers gekocht.Nu heb ik Junker (74) gekocht, en Van Damme (74), dat zijn nu mijn beste spelers, daarnaast had ik Lensky (71), Obodo (72) Capoue (71) en Borini (71) in de zomer aangetrokken.

    Nu wel een redelijk team waar me laagste basisspeler 68 is.

    Ik ben bijna 5 ster manager, hopelijk kan ik na dit seizoen een leuk team kiezen!

    Zojuist ben ik in de beker uitgeschakeld door Auxerre met 2-3.
    Dit waren de 1-2 en 2-3 voor Auxerre:

    1-2
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/57231564

    2-3
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/57231650

    Echt lullig8) De 2-2 was nog wel een vrije trap van van Damme (59 accuracy!)

    Edit://

    Het potje erna:
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/57233682

    Junker legde hem terug op Valinquoer (69)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand tips voor 1 op 1 situaties? Ik heb zo vaak tijdens een wedstrijd dat ik nog maar 1 verdediger hoef te passeren, maar dat lukt gewoon totaal niet :+

    Edit: Wat een vreselijk shit spel is het toch ook. Ik weet weer precies waarom ik hem destijds gelijk heb weg gedaan :mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Een bridge wil vaak lukken, als je voor de verdediger staat dan je (RS) naar voren doen, langs de verdediger. Dan tikt hij hem langs hem en vaak ren je dan langs de verdediger. Verder willen scharen nog wel 's lukken.
     
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Skilled dribbling werkt echt heel erg goed als je het een beetje onder de knie hebt.
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je speler sneller is, is de methode van Daz handig (rechterstick een kant op duwen, werkt ook aardig bij een aanname)

    Als hij minder snel is kan je het beste RT gebruiken om de bal vast te houden, en bij versterking de bal mee te geven.

    Heb het seizoen met Nantes heel vaag afgesloten, met nog 6 wedstrijden te gaan stond ik 7de met 8 punten achterstand op Rennes die 6de stond.
    Ik moest uit tegen Rennes dus moest ik winnen om nog Europees voetbal te kunnen halen, toen ging opeens echt alles fout.

    Na 11 minuten had ik een blessure bij mijn topscorer, ik verloor de wedstrijd met 1-0, aangezien ik veel had verkocht om mijn team beter te maken had ik maar 1 reserve, ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik weer een schorsing of blessure had. Het hele seizoen was ik vrijwel blessurevrij, maar na de wedstrijd tegen Rennes raakte er iemand bij de training geblesseerd, beide spelers waren ongeveer 1 maand 'out'.
    Gevolg: ik moest de wedstrijden forfeiten tot ik weer genoeg wissels had.
    Dat waren 4 wedstrijden.. ik heb 4 wedstrijden reglementair met 3-0 verloren! met nog 1 wedstrijd te gaan stond ik 10de met een kans op plaats 9, als ik won en Saint-Etienne verloor of gelijkspeelde werd ik 9de.
    Ik won maar Saint-Etienne ook.. daardoor werd ik 10de!

    Ik bleef 4 sterren reputatie houden en had mijn doelstelling gehaald, maar ik kon alleen kiezen tussen nog een jaar Nantes, of Lorient.
    Het viel me pas aan het einde van het seizoen op dat Nantes in het echt niet eens in de Ligue1 speelt, dus was het geen slecht resultaat, Lorient heeft een beter team en ik moet nu in de top 10 eindigen met dit team.

    Ben nu dus manager van Lorient, heb Janko (74) en Inler (77) gekocht, meer kan ik niet kopen omdat bij verkoop er maar 2.000 euro salaris vrijkomt, ik heb nu wel een brede selectie maar kan weinig goede aankopen doen. Wel gok ik op een plek bij de top 5, hopelijk kan ik dan wel naar een ander land..
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    aii dubbelpost, Janko is 52 dagen geblesseerd geraakt tegen Nantes (0-0) :mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Thanks voor de tips.

    Ben net aan m'n 3e seizoen begonnen met Ajax. Kon alleen maar naar PSV, Twente of Wolverhampton gaan. Heb nu vier sterren. Hopelijk na dit seizoen een wat grotere club :+
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn, gaat lekker daar zeg. 8)
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Shit! Ik heb geen keeper meer. Contracten van Stekelenburg en Verhoeven bleken te zijn verlopen :emo: en Vermeer (enigste keeper) is nu geblesseerd :'-( Nu staat Alderweireld in het doel :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina