1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Na 13 wedstrijden sta ik 4de met Lorient met 7 punten achterstand op Marseille en Lyon, 1 punt achterstand op Bordeaux. de nummers 5,6 en 7 hebben een wedstrijd minder gespeeld en staan allen 2 punten achter me.

    Het zit dus weer dicht bij elkaar.

    Janko is een aanrader, hij was 8 wedstrijden geblesseerd en heeft er dus maar 5 gespeeld, hierin heeft hij er 5 gescoord. Hij is heel sterk, kopt vrijwel altijd raak en kan een man passeren. Ook is hij gunstig om de bal vast te houden wanneer er spelers moeten opkomen.
    Hij koste me maar 2 miljoen.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Kut... zojuist voor eerste keer online gespeeld... verbinding hartstikke prima, speelde lekker, stond nog 0-0, en op de 45ste minuut vliegt de verbinding eruit met de EA-server...

    :mad:

    Kan trouwens zijn dat het aan de thuisverbinding ligt, want zie zojuist dat ook Trillian er even uitlag...
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja hoor, na 3 seizoenen Ajax kan ik nog steeds geen toffe teams in het buitenland kiezen. Alleen Real Betis, nou dan blijf ik wel bij Ajax. Ik heb tot nu toe elk seizoen het kampioenschap gewonnen en de beker gepakt. Nou ja, ik ben nu halverwege het vierde seizoen en ben inmiddels een vijf sterren coach :cool:

    Toen ik begon met de carrière-modus heb ik trouwens gelijk Suarez verkocht. Hij ging voor 25 miljoen euro naar Bayern München toe, zag zojuist dat hij aan het begin van het vierde seizoen voor maar liefst 38 miljoen euro naar Sampdoria ging, wel geinig. Van der Wiel is momenteel mijn meest waardevolle speler, hij is iets meer dan 20 miljoen euro waard :)
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien dat je dan naar Real Betis kan gaan en dan van daar naar Barcelona (oid). Als je bij Helmond Sport speelt kan je ook niet gelijk naar Barcelona..
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt het dat ik fifa 11 zonder die online code niet online kan spelen?
     
  6. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan eerst kiezen om een week online te gaan zonder een code, een proefversie. Als het online gedeelte dan bevalt kan je de online pass kopen voor 800 MS Points.
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk ook Fifa 11 :) Maarrehm online nie zo goed.
    Als iemand zin heeft om me wat skills te leren in wat potjes ofzo,, graag!
    theRedDevilNL
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben 4de geworden met Lorient (op doelsaldo achter Bordeaux..)
    In de bekerfinale verloor ik thuis van Nice, terwijl ik in de kwart en- halve finale uit bij Monaco en Marseille won.

    Ik mocht kiezen om bij Lorient te blijven of om naar Lyon te gaan, een grote club dus!
    Wel me 3de franse club op rij.. (Nantes,Lorient, Lyon)

    Het team is echt te goed, na een paar inkopen al 5 sterren, heb van der Wiel, Alex (Chelsea) en Taiwo (de linksback), en Bale gekocht.

    De eerste wedstrijd 6-0 gewonnen 8) hoop dat ik na dit seizoen eindelijk weg kan..

    Er speelt trouwens een linksback (71) die 15 jaar is! Ik laat hem altijd invallen, hoop dat hij snel goed wordt.

    edit//

    Dit gaat me iets te goed af, na 2 wedstrijden een doelsaldo van 14-0 op Legendary 8)
    Ook veel doelpuntenmakers:

    Lopez 7
    Briand 1
    Gourcuff 1
    Kallstrom 1
    Alex 1
    Toulalan 1
    Bale 1
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  9. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    In 3 dagen een seizoen uitspelen, dan speel je het vrij veel.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt..:x
    Had bij FIFA 2005 ooit alle 15 carreer seizoenen uitgespeeld, dat was echt een goed spel, met redelijke team keuzes, ging toen via Vitesse, Rangers, Bremen, Ajax, Leeds, Bayern Munchen, Arsenal, Barca naar Juventus. In me laatste team was me hele basiself boven de 90 maar op Pedretti, Van der Vaart en Sneijder na ken je zowat niemand want iedereen was met pensioen in 2010 :+ Nu in mijn 5de seizoen terwijl ik het normaal na 2 al gezien heb..
     
  11. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, carreer mode heb ik gauw gezien. Ben laatst met clubs begonnen, dat vindt ik echt tof! Verder wat achievements binnen slepen bevalt ook altijd wel. BTW, zag je wel in top 100 NL ranking
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg tot mijn verbazing fifa 11 vandaag al binnen van amazon.
    Meteen maar even met Career Mode begonnen. Wel irritant dat je telkens best lang moet wachten tot dat je een match kan spelen door die stomme kalender.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    @Viktor:
    Speel je zelf ook alle wedstrijden dan? Ik speel eigenlijk alleen de toffe wedstrijden, de rest simuleer ik :+

    Hoeveel seizoenen kun je eigenlijk spelen? Want ik zit momenteel in 2018 geloof ik, begint wel gaar te worden, alle toffe spelers raken op leeftijd :9
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die Manager mode... Hoe uitgebreid is die? Leuke/goede vervanging van Football Manager zal het wel niet zijn? :+

    Tot nu toe speel ik alleen Be a Pro. En dan bestuur ik ook alleen maar mezelf en niet het hele team. Toch leuk om op die manier op te klimmen. Na 3 seizoenen VVV was ik gekocht door Real Madrid. :cool: Nu alweer Captain.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zeker geen vervanging van Football Manager, zitten volgens mij ook nog steeds wat fouten in die gelijk heel Manager Mode voor je verneuken. (zoals -21410000000 in de min staat)

    Je doet wel Be a Pro met je eigen Pro hè? :cool:

    --

    Vind het best kut dat ik FIFA verkocht heb, ondanks dat het dit jaar een ontzettend kut spel is blijft het vermakelijk en je (ik) wil altijd het nieuwste van nieuwste spelen. Speel nu FIFA 10, maar daar komt die verdomde keeper vanzelf uit, FIFA 09 is alleen runnen. Als je die 2 speelt leer je weer om deeltje 11 te waarderen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uiteraard. :cool: Dat is juist het leuke van Be a Pro.

    Moet wel eens een nieuwe Gameface aanmaken. Had geprobeerd iemand na te maken maar dat was niet helemaal naar wens en nu zit ik met een half mislukte speler te voetballen. :+

    Vandaag de treble gewonnen. Wordt verdorie eens tijd dat ik een Legend wordt! :p
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hoe heb je dat gedaan Dulle? Ging je Career Mode doen, koos je een zwak team (VVV), en toen per jaar ging je naar een ander team? Neemt hij dan automatisch je Pro mee? :)
     
  19. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat gameface aanmaken niet, boeit mij ook niet maar wel de achievement. Kunnen jullie link geven van een foto waar het wel mee zou kunnen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe heb ik wat gedaan? :9

    Ik ben iig niet per jaar naar een andere club gegaan. Ik koos ervoor om gewoon bij VVV te blijven (ik ben een trouwe spelert :cool:), en toen aan het einde van het 3e seizoen Real kwam ben ik toch maar op de aanbieding ingegaan. Aangezien ik de Pro ben/bestuur neemt hij die uiteraard mee. :p

    De Be a Pro Careermode dus. Niet Manager of die waar je het gehele team bestuurt.

    Iedere foto van een gezicht wat groot genoeg is werkt. Zelfs deze ook eens gebruikt:
    [​IMG]

    Zal waarschijnlijk niet eens een gezicht hoeven te zijn. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina