1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Successively

Successively Guest

Maar wie is de beste/hoogst staande club van nederland dan?

2. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totale dominantie! Twee keer 2-0 gewonnen. Maar niet scherp in de 16. Waarschijnlijk omdat ik net wakker ben :+

Edit: Alpine messaged net dat hij ook niet in goede doen is, misschien volgende keer beter! :)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  3. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen potje? :D

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hahah ben ook net wakker , maar wat stond ik te kloten in de verdediging.
    En wat ging het passen kut zeg.
    Denk je rustig naar een medespeler die dicht bij je staat geeft hij natuurlijk een pass naar je verste medespeler die de bal nooit kan aanmenen.

Iemand hier ook gemerkt dat vooral je verdedigers echt moeite hebben met de bal aan te nemen en dan ook nog is een irritante rondje draaien en vervolgens een kut pass geven.

Irriteer me er vreselijk aan namelijk want het doet me denken aan die kutspelers bij clubs die je mag als Any mag besturen.

Maarja wel goed gespeeld met zijn tweeen.

5. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste wedstrijd gelijkspel. Was echt niveautje MVV-Helmondsport =(

Tweede potje ook van bedroevend niveau, wel gewonnen. Misschien later weer eens overdoen?

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa graag, want bij beide potjes kwamen m'n passes gewoon niet aan. Gewoon droevig. Jammer, want zo speel ik namelijk niet. Je spelers stonden trouwens wel telkens goed te verdedigen. Tja, dat gelijke spelletje was gewoon geluk voor mij, pech voor jou! Good job :thumbs:

7. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook vaak last van. Veel onzuivere passjes ook. Verdedigend gaat het wel goed :) Laatst tien wedstrijden zo'n 0-2 doelpogingen per wedstrijd tegen gehad. Was alleen weer niet scherp voor de goal, beter wat meer nachtrust pakken de volgende keer :+ Zeker nog een keer een rematch doen! :)

8. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, moet ik even m'n vorm van gister te pakken krijgen :D. Volgende keer PSV-Twente? (ajax vind ik niet meer lekker spelen) :D

9. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar dagen ook eindelijk FIFA11 tot mijn beschikking. Dus wie potjes wil spelen, laat maar weten. Add me op XBOXLIVE :)

10. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt potje?

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    heb fifa 11 sinds gister :p

heb een paar vraagjes :D
    dan speel je met jezelf in carriere alleen met thuis wedstrijden moet ik ineens naar achteren voetballen (staan de cameras verkeerd ofzo) is vet iritant hoe kan dit anders ?

en met potjes online heb ik ook veel moeite :p heb van de 15 ofzo maar 1 gewonnen (uit penaltys :+)
    1e 9-2 verloren :+

ik kan niet eens een speler voor bij lopen loop er constand tegen aan en krijg nergens geen ruimte

Hoe doe je dat ?:p :)

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Echt een speler voorbij lopen zit er voor een beginner niet in.
    Wat wel een tip is, houdt niet altijd "RT" voor sprint ingedrukt. Alléén als je echt ruimte hebt om een sprintje te trekken of langs de zijlijn, zo ben je veel beweeglijker.

Je kan het best een man vrij spelen met een goed één tweetje. Als je passt, houdt je LB ingedruk, op dat moment sprint je man die passt er vandoor. Als je vervolgens goed timed met een steekbal (Y) kan je perfect terug passen waardoor de speler een veel beter positie op het veld krijgt.

EDIT: Oja wat imo de beste manier is om te verdedigen (ook heel belangrijk); vang niet de man op met de bal. Je moet op (B) drukken zodat een tweede speler druk zet op de tegenstander met de bal. Met de speler waar jij vrij mee kunt lopen ga je alvast naar degene waarvan jij denkt dat hij daarnaartoe zal passen. Misschien lastig te begrijpen en onder de knie te krijgen maar oefening baart kunst ;)

En als laatst zul je als beginner ook vaak tegenkomen dat een tegenstander 1 op1 met de keep komt, dan zul je de tegenstander in de war moeten laten raken door bijv. de keep even met (Y) uit te laten komen maar niet helemaal waardoor je keep weer terug loopt.. daardoor gaat hij twijfelen of hij moet schieten/lob/uitspelen etc. waardoor hij minder snel zal scoren (vooral online weet niet hoe dat bij CPU werkt).

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Oke tnx maar eens proberen dan :9
    ik hou idd veel de sprint knop in :p

nu nog mijn cariere probleem ^^
    of kan dat gewoon niet anders ?
    scoort nogal moeilijk als ik alleen de achterkant van de goal zien kan :{

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat voor positie heb je voor je speler gekozen?

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Spits ;)
    met uitwedstrijden kan ik gewoon op de goal of lopen zeg maar (klinkt een beetje gek ) maar dan kan ik het rechter pookje dus naar voren duwen
    en als ik thuis speel moet ik naar achteren spelen

dat is toch gek ofniet ?:p

16. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je die pro camera hebt, moet je ff verandere door, start, camera's, en dan tele, die is het meest gebruikelijk.

17. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn die ea servers zooooo crap!

Elke dag is het wel weer raak:mad:

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb laatste tijd ook veel last er van, ongelofelijk klote dat ze zo vaak uitvallen. :'-(

19. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een paar potjes wilt spelen de komende tijd, voeg me maar toe. Heb de afgelopen dagen weinig Fifa gespeeld, dus zit nog steeds rond de 5400 punten..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina