1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gnermo

    Gnermo Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de opstelling van de tegenstander op 1-4-5 zetten en de verdediger en keeper gemiddeld een 1 geven en dan een match van 20 minuten.

    Zo ga ik het binnenkort wel eens proberen, ik vind deze virtual pro achievements echt dramatisch vergeleken met die van 10.
     
  2. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind virtual pro sowiso minder. Ik doe het alleen voor de achevements die je kan behalen. Moe allen nog speler->manager en 500 matches. Duurt nog wel even. 500 is wel overdreven veel.
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Je kan ook een friend inviten en hem/haar ervoor laten zorgen dat de tegenstander je niet in de weg loopt. ;)

    Werkt wel alleen als jij hem/haar invite en niet andersom. Alleen de pro van degene die de game host krijg namelijk accomplishments.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappig iedereen die hier claimt Chadli te hebben verslagen (sommigen zelfs met grote cijfers).
    Zou ik graag wel eens willen zien. Zou zeggen add 'm op live, speel het potje en laat het maar zien.
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net echt een hele vreemde slotfase gehad tijdens een wedstrijd.
    Sta ik 0-2 achter in een potje waar de bal er gewoon niet inwilt.
    Ook krijg ik nog eens in de 86e minuut een rode kaart met Gerrard nadat hij al geel had.
    Gelukkig kom ik eindelijk nog terug tot 2-2 totdat hij opeens de bal in de laatste minuut in zijn eigen goal schiet.

    Ik dacht echt van waarom doe je dat want zon slecht stats had die gast niet eens.
    Gelukkig is mijn winstreak van 22 nog heel :p
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb dit jaar gekozen voor pes. Maar zoals elk jaar wil ik in januari gaan overstappen. Afgelopen jaren was dat nog van fifa naar pes. Dit keer weer van pes naar fifa. Hij is nu online al te koop voor 33 euro dus dat is wel fijn. Alleen even wat vragen, vooral over online want offline speel ik niet!

    A) Veel van dezelfde doelpunten?
    B) Kan je die steekpass nog makkelijk geven?
    C) Gaan er veel mensen weg als je voor staat? Zo ja, krijg je wel gewoon eerlijk je puntjes?
    D) Zijn er dingen wat vaak voorkomt waar je je aan irriteert?

    Alvast bedankt!
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    A) Nee, je kan nu van verschillende hoeken anders scoren. Veel nieuwe animaties dit jaar, dus veel nieuws staat je te wachten! ;) Daarnaast speel ik met alles op manual, en dus gaat alles veel soepeler en beter!
    B) Nee, niet zo gemakkelijk meer als vroeger. Strength en stamina hebben nu echt een grote rol gekregen in het spel, veel meer als pace. Ben je Torres, maar speel je tegen Terry en Vidic, heb je weinig kans om er doorheen te komen. Dan moet je echt met een cirkel (straal: 5 meter) om hun heen lopen. Drogba is daardoor wel extremely overpowered, maarja, mag ook wel eens.
    C) Minder als vorig jaar, heb ik zo het gevoel. Het is ook moeilijker om wedstrijden helemaal te domineren, omdat alles veel soepeler en realistischer loopt. Zelfs Ronaldo en Messi kunnen nog gemakkelijk gestopt worden. Daarnaast loopt alles veel langzamer, de onrealistische snelheid van FIFA is eindelijk weg! _O_
    D) Ik zelf niet eigenlijk, alleen de error-message dat ik connection met EA heb verloren elke keer bij de eerste keer als ik Carreer op druk.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, bedankt. Misschien toch maar ff bestellen. Speel elk jaar fifa en pes en verder maar heel weinig. PES heb ik nu wel gehad, dus weer op fifa richten :b:
     
  9. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen die (nog) online clubs spelen ?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Moet je misschien in het XBOX Live Gaming sub-forum zijn. :D
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    A) Bij Euro2008 scoorde iedereen uit lage voorzetten, bij FIFA 2010 deed iedereen het LT+X lobje. Hier is er geen echt vaak voorkomende manier van scoren, de aftrap is nog wel een kans als je goed bent in tikken, dan kan je met 2 man snel scoren.

    C) Heel weinig mensen weten dat je voor de 5de minuut kan leaven of ze weten het maar doen het niet (lijkt met sterk) heb pas 1/2 x gehad dat me tegenstander vertrok als ik voor de 5de minuut scoorde. Verder leaven ze in het algemeen ook minder dan bij de vorige FIFA. Een maat van me ging me net livescorren op MSN en heeft uiteindelijk 11-1 gewonnen8)
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet echt quiten. In de match lobby waren we al weg. Jullie hadden keeper van 91 ofzo. Valt gewoon niet tegen te spelen. We spelen nooit tegen keepers. Als je dan al gaat schelden van kanker nerd. Verder quitten we NOOIT. Wel veel mensen laatste tijd die tegen ons quitten en dat ze geen point loss krijgen, is een nieuwe glitch ofzo. Kunnen jullie waarschijnlijk ook al_0/
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waarom krijg ik, als ik de code van mijn online pass invoer, een foutmelding dat de code ongeldig is? Ik heb het spel gewoon in de winkel gekocht en doe het gewoon met de hoofdlettertjes en de streepjes..
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan moet je even teruggaan, foutje.
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb het al 4 x geprobeerd ofzo. Kleine letters, grote letters, met streepje zonder streepjes
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, daarom zou ik teruggaan en een nieuwe code aanvragen. Het kan natuurlijk zijn dat deze gebruikt is, om de een of andere manier! :)
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Was de game gesealed?
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat online puntensysteem nou precies? Ik vind het het leukst om tegen goede spelers te spelen, dus selecteer ik meestal level 30 of hoger om tegen te spelen. Maar als ik dan een pot heb gespeeld, hebben ze soms minder punten dan ik. Het aantal punten bepaalt toch juist welk level je hebt? Ik heb al eens gehad dat iemand van level 45 evenveel punten had als ik (3600 ofzo geloof ik) en dat ik daarna iemand van level 17 tegenkom die 5200 punten heeft. Hoe kan ik nou het makkelijkst op niveau selecteren? Thanks!

    Ik heb trouwens best regelmatig dat iemand met een hoog level achter komt en dan disconnect of eindeloos het pauzemenu gebruikt, zo vervelend. Laatst eentje die me 3-0 in de rust 'very luckyyy' stuurt, vlak na rust 4-0 om z'n oren krijgt en er dan mee kapt, komt op zeg! Also, mijn favoriete team staat op Arsenal. Maar als een goede tegenstander City, Real of Man U neemt wissel ik meestal naar Barça anders krijg je al die blinde hoge ballen over je verdediging naar van die beesten van spitsen en dat is echt frustrerend. Laatst disconnecte er dus eentje toen ik alleen maar naar Barça switchte, zo zielig. Anyway, er zitten ook genoeg leuke potten tussen dus ik blijf het nog wel even spelen!
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Terug naar dashboard gaan dan doet de code het wel. Is een bekend probleem, had het zelf ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina