A) Nee, je kan nu van verschillende hoeken anders scoren. Veel nieuwe animaties dit jaar, dus veel nieuws staat je te wachten!
Daarnaast speel ik met alles op manual, en dus gaat alles veel soepeler en beter!
B) Nee, niet zo gemakkelijk meer als vroeger. Strength en stamina hebben nu echt een grote rol gekregen in het spel, veel meer als pace. Ben je Torres, maar speel je tegen Terry en Vidic, heb je weinig kans om er doorheen te komen. Dan moet je echt met een cirkel (straal: 5 meter) om hun heen lopen. Drogba is daardoor wel extremely overpowered, maarja, mag ook wel eens.
C) Minder als vorig jaar, heb ik zo het gevoel. Het is ook moeilijker om wedstrijden helemaal te domineren, omdat alles veel soepeler en realistischer loopt. Zelfs Ronaldo en Messi kunnen nog gemakkelijk gestopt worden. Daarnaast loopt alles veel langzamer, de onrealistische snelheid van FIFA is eindelijk weg!
D) Ik zelf niet eigenlijk, alleen de error-message dat ik connection met EA heb verloren elke keer bij de eerste keer als ik Carreer op druk.
Klik om te vergroten...