1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt viktor, dat was ook een beetje het probleem van fifa. Dat er elk deel wel weer iets kwam waardoor je makkelijk kon scoren. Als dat er uit is dan scheelt dat al een hoop. Ga hem vanavond maar is bestellen!
     
  2. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is inderdaad helemaal TOP! (Y)

    Clubs ook pas bij dit deel gespeeld, dat is ook leuk zo op z'n tijd! Bij clubs zijn wij rond de 4500 punten & 1 vs 1 zit ik rond de 4200 punten.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Besteld met verzendkosten voor 38 euro! Hopelijk krijg ik geen spijt. Nu zit ik weer zoals elk jaar met 2 voetbalgames!
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    haha welkom terug danny
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt katti, kan ik me microfoontje weer is tevoorschijn pakken en een paar potjes spelen tegen een paar van initium. Want met pes heb ik niemand online waarmee ik relax een wedstrijdje kan spelen. En als er nog afvallers bij initium zijn dan hoor ik het wel :b:
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    afvallers ?, we hebben gezegd dat er altijd een plekje voor je was dus daar wijken we niet van af !
     
  7. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game nu een kleine week. Wat een verademing tov de ergernissen bij PES de laatste jaren!
    Maar waar kun je snel het gemiddelde aantal doelpunten voor en tegen zien? Heb bij online statistieken gekeken, maar daar zie ik het nergens staan.
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Al 45 inschrijvingen ! Nog 19 open plaatsen !
     
  9. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Kennen we al, maar niet hoeven te gebruiken. Maar quitten is quitten, wij spelen ook tegen eigen goalkeepers en die zijn makkelijk te passeren hoor. Dus wat je nu zegt, zegt meer over jullie club dan over ons.
    En ik schold omdat dit al de 7e keer ofzo, ook met FIFA10 en nog nooit tegen jullie gespeeld en niet steeds het smoesje van; Keeper dit, keeper dat.
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal allemaal wel. Dat jij steeds een nieuw account aan hebt moeten maken zegt voor mij meer over jou. Smoesjes keeper dit keeper dat? we spelen niet tegen keepers want die hebben we zelf ook niet, klaar. Gewoon onze manier en lijkt ook aardig te werken als je naar de leaderboards kijkt. Mja westrijd tegen jullie zal ook nooit komen aangezien ik nu weet dat jullie die cheat kennen. Als we voor zouden komen zouden we de wedstrijd toch niet winnen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  11. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit doen wij idd ook. Als jij geen keeper hebt, maar de tegenstander wel is dat oneerlijk. De AI van keepers is namelijk dramatisch en het voordeel met eigen keeper is te groot.
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    eindelijk iemand die het snapt. ;)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wij spelen wel gewoon tegen keeper, ongeacht of wij een keeper hebben of niet. Alleen als wij géén keeper hebben en we moeten tegen 6-7 man spelen dan zoeken we meestal naar een andere tegenstander.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het gekke is dat de keeper in ons clubelftal niveau 80 heeft, maar nog geen enkele bal klemvast heeft. Online kun je beter wel een keeper hebben, maar wij spelen meestal zonder. Tegenwoordig spelen we ook vaak met 2 man, maar tegen meer dan 4 man bij de tegenstander is dat bijna niet te doen.
     
  15. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het verschil te groot, een pro keeper pakt soms in een wedstrijd 4 onmogelijke ballen !! 1 of 2 ok maar 4 8)

    Nee ik vind clubs er een stuk minder leuk door dan Fifa10
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Lol, net snelste overwinning ooit behaald. Tegenstander ging weg toen ik scoorde in minuut 5:02:+
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is nou wat ze noemen: goeie timing haha
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Pff, speel ik online een potje PSV-Everton. Win ik met 3-0. Loopt ie bij het afsluiten vast. 3-0 verloren, kut EA servers:confused:!!
     
  19. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    ook leuk, leen ik van mijn broertje fifa11, kan ik niet online spelen omdat ik geen pass heb.. of ik hem dan ff wil kopen voor 800 punten. stelletje mafkezen bij EA......
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit weer in een goede mood,4 wedstrijden na mekaar gewonnen !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina