1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Verwijder je account aub op XBW. Niemand neemt jouw serieus. Alleen maar geïrriteerde posts en de report knop aan het verkrachten.

Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  2. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd aarsnhem!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat een faal als je jezelf dan ook nog de publiekslieveling noemt. Check onder zijn nickname. :lol:

Nog even en dan zijn we toch van Vitesse af. Volgend jaar een permanente ban naar de eerste divisie. :p

Trouwens: Misschien dat ik met de manager mode aan het begin eens even moet nakijken. Er word namelijk wel het een en ander gezegd als je een manager mode aanmaakt. Het heeft te maken met de schema's geloof ik. Of je de geupdate schema's wilt, de gedownloade etc.
    Ik weet niet of jullie dat al een paar keer zijn tegengekomen, maar ik vond het knap klote om te kiezen. Iedere keer het bericht dat bepaalde schema's niet verwerkt zouden worden.

Word je 4e met PSV en dan blijk je volgens het bestuur wel kampioen te zijn en ook nog eens de beker te hebben gepakt. De beker verloor ik in de finale. :cool:

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  5. Successively

Successively Guest

Zonder Aernie zou het een humorloze forum zijn!

:D

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Iemand die een goeie tactiek weet voor China? Gister wat mee lopen kloten en toch twee keer gewonnen, van Brazilië en Schotland. :+

Argh wat een kutspel is het toch ook. :mad: Net een wedstrijd gespeeld met Busan l'Park (anderhalve ster) tegen Real Madrid. Hij krijgt in de 8e minuut al gewoon een penalty, terwijl ik gewoon een schouderduwtje gaf. Daarna maak ik de gelijkmaker en vanaf de aftrap loopt hij met Christiano Ronaldo gewoon langs al mijn verdedigers heen en scoort. Ik krijg daarna een corner en scoor de 2-2. Ik wil de stand zo houden maar hij krijgt gewoon WEER een penalty (ik gebruik geen eens de sliding knop). :emo: Volgende keer maar gewoon met Inter of Chelsea gaan. :{

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  7. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd hetzelfde jongens in een onconventionele 4-1-1-1-3 opstelling waarmee ik veel win!:p

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand vandaag een potje spelen? Ik heb de héle dag, maar het liefst nu of zo snel mogelijk in ieder geval. ;)

Ranked of unranked, ligt aan je aantal punten! ;)

9. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    ff vraagke hoor, Hoe komen mensen er in godsnaam bij om Christiano Ronaldo te schrijven?

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ben nu ook begonnen op Virgingaming, 2 potjes gespeeld, om $5 en om $6 en beide gewonnen :) Nu om $7 spelen :+

11. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Geld winnen met Fifa? Leg is uit misschien wordt ik nog miljonair!

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik filter arrogantie.

www.virgingaming.com

Derde potje ook gewonnen, van 25 naar bijna 39 euro in een ruim uur :D

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Netjes. ;)

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je naam daar? Ben net aangemeld, zo ff geld erop en dan spelen!!

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Viktortje007

Ik denk dat het begin vooral fijn is, omdat je geen stats hebt en niemand weet of je goed bent. Helaas wel 3x een Real - Chelsea gehad maar je kan een maximum instellen voor teams :)

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe werkt dat dan allemaal Viktor? Je maakt een account aan en dumpt er (minimaal) 20 euro op, en daagt dan mensen uit om te spelen om een bepaald bedrag?

17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil er 20 dollar op dumpen, werkt paypal niet mee...

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja precies, dan kan je nog bij de uitdaging bijvoorbeeld zeggen: geen custom formation of geen 5 sterren teams.
    Als hij wordt geaccepteerd meet je elkaar in de lobby, en de verliezer klikt een vakje aan waarna het geld op de winnaars account wordt gestort.
    Het is alleen zo dat als je 5$ speelt je 8 ofzo wint, bij $6 win je $10.56
    Dus er gaat steeds een klein beetje naar de site..

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dat ik al weet wat het probleem is, maar ik hoop dat ik gelijk heb.
    Wanneer je Fifa 11 voor het eerst opstart gaat die zoeken naar Fifa 10 prestaties. Die vind die altijd zolang je die nog op je HDD hebt staan. Omdat ik denk dat de informatie van Fifa 10, niet goed overkomt in Fifa 11, daar het probleem schuilt. Het is dus bugged zou je kunnen zeggen. De enige oplossing die ik me kan bedenken is je Fifa 10 saves van je HDD gooien, of degene die met je nieuwe manager mode te maken hebben, en in Fifa 11 weer overnieuw beginnen. ;)

20. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag voor het eerst online 1 tegen 1 gespeeld ik speelde tegen get grizzed ik speelde met ajax en hij met manchester united in het begin ging het gelijk op maar steeds liet hij zijn keeper uitkomen als ik bij zijn doel in de buurt kwam ik scoorde 3 keer en hij 1 keer toen de wedstrijd bijna afgelopen was stopte hij opeens omdat hij geen kans meer had om aan te vallen wedstrijd dus niet gewonnen hij had de verbinding verbroken toen ik bericht stuurde kreeg ik een onzin reactie terug STFU nazi war losin cunt opzich was het wel leuk om online te spelen alleen vind het zo jammer dat steeds die kleine kinderen maar stoppen als ze niet kunnen winnen hoop dat EA hier ooit wat aan doet weet dat dit bij fifa 10 ook zo erg was

Deel Deze Pagina