1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ooit gehoord van interpunctie? 8)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Misschien een idee om dat in de startpost van het volgende FIFA 11 deeltje te zetten :+.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FUCKING HAAT AAN MENSEN DIE BINNEN DE EERSTE 5 MINUTEN LEAVEN.

Godverdomme zeg, sta ik na 4:50 voor met 1-0 met AC Milan tegen Chelsea, leaved die kerel hem. Jezus zeg, doe toch normaal :emo:.

Nog erger dan die mensen die ergens midden in de wedstrijd leaven, dan krijg je tenminste nog de winst. :emo:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Scoor dan ook gewoon niet. :+

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik moet die gast toch niet dus boeit me niet zo veel hoe ik zijn naam schrijf. ;)

6. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, maar ik vroeg me dat gewoon af. Vind het gewoon beetje apart.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Probleem ook gevonden waarom je in Manager Mode niet alles kan kiezen. Je moet namelijk op minimaal Prof graad spelen. :emo:
    Je kunt dus niet lager kiezen, want dan worden je instellingen niet opgenomen in de klassementen van het spel.
    Zelfde geld trouwens voor de Be a Pro Mode. :emo:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat wil je dan kiezen? Dat instellingen niet opgenomen worden in de klassementen van het spel vind ik wel logisch als je op amateur gaat spelen :+.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Opzich wel natuurlijk, maar ik heb liever de vrijheid. :9

10. Seh

Seh Guest

True, maar er moet wel een beetje een gelijk niveau voor leaderboards, achievements e.d worden aangehouden imo.

Trouwens, waarom ''ordo ab chao''?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Staat voor "oahc ba odro", maar dan andersom geschreven ;).

12. Seh

Seh Guest

Oohhhh!

Nee, maar ik weet wel waar het vandaan komt en wat het betekend. Maar ik vraag me af waar hij het vandaan heeft en wat het voor hem betekend. 8)

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is yellow he ;)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :p

@ Seh: Ik heb het uit het boek Apostel van James Becker. Daar stond het in en verder heeft de uitspraak ''Orde uit Chaos'' vooral met persoonlijke dingen te maken. ;)

Als je die uitspraak wereldwijd zou bekijken is het meer Chao ab Ordo. :cool:

15. Seh

Seh Guest

Het is één van de lijfspreuken van de Vrijmetselarij, vandaar. ;)

Aha, ja ik denk dat ik hem wel een beetje begrijp. :thumbs:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kijk, ik zat er nog niet eens zo ver vanaf met m'n "andersom geschreven"! :eek:

17. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje over Fifa 10. Ik heb gezocht naar dat topic, maar ik werd steeds van deel 1, naar deel 2 etc. gestuurd totdat ik de volgende niet meer kon vinden |:-

Via het menu heb ik het team van Chelsea aangepast en toen op B gedrukt, het automatisch opslaan teken kwam in beeld. De eerste wedstrijd met Chelsea was zoals ik hem had ingesteld, maar de volgende niet. Toen heb ik via het menu gekeken of mijn opstelling nog stond zoals ik hem had veranderd en dat was het geval. Volgende wedstrijd met Chelsea was hij weer goed en daarna weer niet..
    Nogal een raar probleem dus:eek: Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laatste off topic bericht: Ik lees veel over dat soort onderwerpen in boeken. De meeste zijn ontzettend goed. Als je een keer via PM wilt discusseren over goede titels hoor ik het wel. ;)

Ben nu trouwens overnieuw begonnen met Manager mode. Werkt nu ook wat vlotter nu het op Pro staat en alles volgens mij straks wel word opgenomen. Moet als eerste tegen Willem II met PSV.
    Heb meteen alle spelers beneden de 65 algemeen en een paar erboven de deur uit geflikkerd. Speler uit Duitsland gehaald in de spits voor ruim 12 miljoen. Net nog een keepertje aangeschaft voor pak en beet 5,5 miljoen. Hoop dat de rest van de spelers die ik wil verkopen ook nog verkocht worden, anders kan ik ze in de winter weer te koop zetten.

Wat me trouwens wel opvalt is dat er wel belachelijk veel spelers zijn die je competitie niet prestigieus genoeg vinden. Hufters, ik betaal heus wel. :mad:

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij was dat een bug in FIFA 2010, heb er ook last van gehad maar weet niet of er een oplossing voor was..

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    iemand zin in een pot?

Deel Deze Pagina