1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Altijd, brunette of blonde maakt mij niet uit.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    geen zwartharigen?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dik Epic: Heb dat Manager Mode nu helemaal door. Is ook best makkelijk. Ik speel, qua wedstrijdniveau, op Proffessioneel, en dat heeft het volgende resultaat met PSV: Tweede in de competitie, beker gewonnen. Had ook de titel moeten pakken, maar ik had aan het begin van mijn eerste seizoen niet precies door hoe de trick werkte.

Tip: Kijk eerst bij wedstrijd simuleren hoe de opstelling van je tegenstander is. De meeste gebruiken 4-3-3 (1 of 2) bij mij en daar zet ik met PSV 4-3-2-1 tegenover. De laatste 3 spelers in de spits. Mede daardoor de beker van Ajac gepakt. Bij de meeste andere opstellingen van tegenstanders gebruik ik vaak 4-2-2-2 en dat werkt ook wel, maar minder in uitwedstrijden.

Op deze manier heb ik zeker 15 wedstrijden op rij gewonnen voor ik nog een keer gelijkspeelde tegen Roda JC in Kerkrade. Geweldig om je wedstrijden te kunnen simuleren op deze manier. Het echte voetballen doe ik wel met mijn eigen poppetje.

4. Seh

Seh Guest

Huh, vanwaar dan precies het simuleren? Puur voor de achievement(s)? 8)=(

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, want zoveel zijn er niet voor. Nee, puur omdat ik niet alle wedstrijden ga spelen in Manager Mode. Geen een eigenlijk en dat is meer omdat een Manager gewoon niet speelt. O-) En die paar achievements zijn alleen mooi meegenomen. Heb die van Manager van de maand al twee keer gewonnen op rij.

6. Seh

Seh Guest

Ja maar waarom dan manager mode? Ik begrijp het niet, als je wil simuleren kun je beter football manager een kans geven.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, zit inderdaad wel een kern van waarheid in.

Als je trouwens twee seizoenen simuleert achter elkaar (als het moet :cool: en daarna Manager wordt en nóg één seizoen simuleert, heb je alle manager achievements binnen binnen een uurtje :+.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt, maar het zit er nu eenmaal in en ik hou wel van een stukje simulatie. Ik ga alleen niet zo snel weer beginnen aan een FM game. Te ingwikkeld en eigenlijks is dit precies wat ik zoek. Wat maken die achievements eigenlijks nog uit? Als ik daar echt voor was gegaan in de afgelopen twee jaar van mijn account, dan had ik nu wel meer 100% games.

9. Seh

Seh Guest

Je snapt mijn punt niet, Fifa is niet om games te simuleren gemaak dat systeem is zo slecht uitgewerkt.. In de manager mode doe je dus niets anders dan in de transferperiode een (onrealistische) transfer verrichten, simuleren en berichten lezen? Want meer mogelijkheden zijn er niet in Fifa:emo: D Maar goed, ieder zijn ding uiteraard..

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt immers nog zat andere mogelijkheden in een Fifa om ''echt voetbal'' te spelen. |:-

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    13 schoten op goal tegenover 4 en dan met 2-3 verliezen
    only in fifa :')

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gisteren Schalke - Manchester United niet gezien? Stond in de eerste helft nog 0-0 terwijl het aantal schoten minimaal 10 meer was voor United :lol:.

13. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Kan gebeuren

14. Successively

Successively Guest

Zeg ik ook altijd maar dan kank... gebeuren.

Wilt iemand een potje spelen zo?

15. mikeypower

mikeypower Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hier aan clubs doet:$?

Mijn VP is spits 85 :$

16. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom '':$'' erachter doen? Beetje fag :F:

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar je eigen naam. ;)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]MwPLQ43JVYU&autoplay=1[/yt]

Twee, omdat één niet genoeg is voor deze geniale post _O_.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand die een potje ranked wilt doen?

Deel Deze Pagina