1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Wie ben jij?

2. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    bezig met m'n 6e seizoen als coach. 1e jaar kampioen met Groningen en finale Champions League gehaald. Daarna in m'n 3e jaar overgestapt naar Valencia CF. Ook daar 2 jaartjes gespeeld met als hoogtepunten: Champions league, de nationale beker en kampioen in 1 seizoen. Daardoor overgestapt naar Barcelona. Puyol, Valdez en Xaxi weg en daarvoor jonge spelers uit spanje gekocht. hiermeer wil ik over 3 jaar echt een top team van maken. Zo, dat was mijn verhaal :D

3. Seh

Seh Guest

Je speelt toch geen Europees het eerste seizoen? 8)

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom zo lang je xbox laten uitstaan? Het is maar een spelletje..

5. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aanstaan8).
    Het is een principe kwestie!!

6. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm weer eens een leuk gevalletje van goed leeswerk.......

maarja weer eens on topic:

weet iemand wat er al een hele tijd aan de hand is met het online puntensysteem.... want daar klopt geen poep meer van

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, jij hebt 'm tenminste nog gewonnen ;)
    Maargoed het is altijd even balen maar het hoort erbij denk ik.
    Tegenstanders met engeltje op de schouder kom je zo nu en dan tegen.

PM je gamertag maar.
    Ga niks verpesten maar wil wel eens een goede speler aan het werk zien!

Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  8. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook mensen die gewoon focking goed zijn....

als je op manual speelt kan je uit de ongelofelijkste hoeken scoren ik doe het zelf nog niet want ik kan het niet aan

9. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt altijd trieste mensen die hele dag hun xbox aanlaten staan. wat maakt die ene verlies meer of minder uit? in de tijd dat ze hun xbox aan hebben staan hadden ze allang een paar wedstrijden kunnen winnen.

10. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Potje iemand?

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    die mensen die "focking" goed zijn laten niet 22 schoten op hun eigen doel toe.

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Lol precies gewoon puur geluk niks anders.. Die wedstrijd had ik ook iets van 5 keer de paal/lat geraakt.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Is er trouwens wel een Manager van het jaar achievement? Ik had die van de maand namelijk al wel, maar toen ik de titel Manager van het jaar won kreeg ik geen achievement, ook niet bij het terug gaan naar de Arena kick out.

14. Successively

Successively Guest

Heeft niks te maken met je post ofzo maar je signature is fout:

Chance = kans.
    Change = veranderen.

Aan al die mensen die me triest vinden (Ralluf, Feyenoord 12) wil ik een ding zeggen: Ik heb maar 2 losses, ik ga dat echt geen 3 maken terwijl ik 4-1 voorstond. Die avond ging ik toch stappen dus xbox uitdoen en de verlies krijgen, of aanlaten en de win krijgen. Voor jullie maakt het niet uit omdat jullie toch even veel verlies als wins hebben of meer zelfs.

De top 100 van de wereld gebruiken de flagglitch, hun vlag op het internet veranderen waardoor ze 200 punten per wedstrijd extra krijgen, een fout in het spel dus.

De top 100 van nederland of gewoon land is nogmaals een fout in het spel, mensen die manual spelen zouden eigenlijk in een aparte leaderboard moeten komen maar FIFA of EA telt de manual punten + normale punten bij elkaar op waardoor je dus makkelijker hoger komt te staan.
    (5000 punten bij manual en 5000 punten normaal is best makkelijk te halen, maar bij elkaar krijg je 10.000 en dat is op een normale manier onmogelijk te halen)

Hoop dat dit je heeft geholpen.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
  15. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je GT? Wil wel is je record veranderen :+

*proberen he*

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Record Grootste Overwinning zeker :+

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Veranderd, maar kun je me vraag ook beantwoorden? Misschien dat die achievement tussen een secret achievement zit. Wil dan ook wel weten hoeveel punten die geeft.

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom nou maar een keer clubs, en trouwens: laatste keer dat ik tegen je speelde was het 2-1 voor jouw ;)

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je nou ook de Wedstrijdgegevens erbij zet dan is de 3-1 nog mager uitgedrukt.
    En we vroegen gister nog of jullie clubs wouden spelen maar we kregen geen antwoord terug.

Maar heel FC NZR staat te popelen om tegen jullie te spelen.

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Triest figuur.:emo: Mijn vader komt uit Londen en was een trouw Chelsea supporter tot hij naar Nederland kwam, ben zelf ook geregeld naar Chelsea matches geweest dus ga niet stoer lopen doen.
    Of wou jij zeggen dat jij wekenlijk Ronaldo in het echt loopt te bewonderen en hem na de wedstrijd even lekker de aars schoonlikt?:thumbs:

Deel Deze Pagina