Nee joh, wel minder gezellig maar dat maakt niet uit. Dan gaat het een keer wél om het resultaat haha.
Mijn xbox360 viel uit, en kreeg hem ook niet meer aan.. maakte dikke herrie, dus had stekkers er opnieuw ingedaan, toen deed hij het weer. Potje afmaaks nog een keer, aub?
Nein! Ik ga lekker Fifa doen. Had de 100 games gehaald maar nog geen achievement, moet je ff me stats opzoeken. Zijn wel nice. Slaap lekker tho!
Speel niet tegen Inter, net verloren met Real Madrid (ja echt waar, ik ben zó slecht ) omdat die kerel TWEE KEER uit een CORNER scoorde met LUCIO. GODVERDETERINGWATISDIEMANOVERPOWERED. Dusja, weltrusten .
Vreemd, 100 games gespeeld en nog geen achievement haha. Dit zijn nu m'n stats: 102 played 82 won 6 drawn 14 lost Av. Goals For 2.95 Against 1.16 En heb nu de 4000 points!
Tellen zeker ook alleen maar de echt uitgespeelde wedstrijden. Dus niet de 'quit-matches'. Ik heb nog maar 40 wedstrijden gespeeld volgens mijn stats, maar dat zijn er toch ook al echt meer dan 100. Heel raar...